Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Jee, ik wil zoveel spelen en kom dingen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik zit nu te kijken bij Marvel roulette. Een extra nummer op het rad en als je die speelt en hij valt pak je het bonusspel! En daarnaast kan je ook random een andere jackpot bonus game pakken tijdens het spelen (zonder dat je wat hoeft te hitten). Ik lees het en vind het geniaal, zal de praktijk dit ook uitwijzen. Een ideaal spel om eens met de ervaringspot te gaan spelen en ons beide te verrassen.

Er zitten hier heel veel roulette liefhebbers, wat denken jullie? Heb het nog niet gespeeld.

 

Schermafbeelding 2016-10-26 om 16.31.50.png

Schermafbeelding 2016-10-26 om 16.38.07.png

Schermafbeelding 2016-10-26 om 16.38.27.png

Schermafbeelding 2016-10-26 om 16.38.38.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik ben gek op Marvel films en comics. Ben benieuwd naar het spel. Voor de naam Marvel moet wel redelijk betaald worden. Het uitkeringspercentage zal niet het allerhoogst zijn.

Enjoy @Gertjan_De_Meern

 

 

Morgen de Dual roulette (live croupier) eens proberen voor de poule?

 

Schermafbeelding 2016-10-26 om 22.30.27.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei TheGreatOne:

Enjoy @Gertjan_De_Meern

 

 

Morgen de Dual Roulette (live croupier) eens proberen voor de poule?

 

Schermafbeelding 2016-10-26 om 22.30.27.png

Leuk filpje en toch de bonus! Nerd modus aan "Superman zat niet bij de bonus want die is van DC comics de grote concurrent van Marvel" nerd modus uit. ?

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei TheGallant:

Verzoekje voor het spelen van ra roulette. Een spel van novomatic - greentube :) Een variant op roulette

Top, ga ik op mijn lijst zetten en doen.

 

Kom net ook deze roulette tegen de Age of the Gods Bonnus, beetje zoals we hierboven ook hadden. Hoe meer ik het online aanbod duik hoe groter alles wordt. 

Schermafbeelding 2016-10-30 om 14.28.00.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat ik naar de VIP blackjack tafels ga pak ik even de roulette mee op Royal Panda en speel 4 x het zero spel a 1€ in de hoop op een hit en run voordat ik de blackjack tafel aanval. Beide filmpjes nu in de upload en dan kom ik met een interessant verhaal over de double ball roulette promotie waarbij ik jullie input nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.