Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei SmartAce:

Ja, dat snap ik,maar na hoeveel draaien heb je ze alle 37 geselecteerd? In het filmpje lijkt d einzet tijd best wel kort.

live-dealer-Double-Ball-Roulette.jpg

 

Zie het inzettableau onder de ( groene )  zero . Een vakje met twee balletjes . Volgens mijn moet je die drukken om alle 37 nummers als Golden nummer in te zetten . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik duik zo even de chat in bij Panda en vraag het even na of we of nog kans maken. De grap was dat we bij de toevallig test uitzending online waren met double ball roulette over 12-en en de 29 in 6 draaien dubbel viel! Ik speelde als test alleen op het normale radje het zerospel a 0.25€

Heb je het opgenomen ? 

Ik snap dat je het wel kan relativeren , maar dit is de reden waarom ik af en toe bij het spelen op de Megastar roulette mijn oren bedek en inwendig een "humm" voortbreng.

#Postcodeloterij effect !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei eurobsgame:

Heb je het opgenomen ? 

Ik snap dat je het wel kan relativeren , maar dit is de reden waarom ik af en toe bij het spelen op de Megastar roulette mijn oren bedek en inwendig een "humm" voortbreng.

#Postcodeloterij effect !

Ik zou hier geweldig van gaan tilten . Ik zou genoegdoening willlen en double 29 opnieuw inzetten , en opnieuw totdat de bal " double " op dubbel 29 zou zijn gevallen . Avonden en nachten zou ik ermee bezig zijn ... 

Totdat ... de verlossing ... zich zou aandienen , of dat nou op de double ball roulette zou zijn of op de ' gewone ' automatische roulette

 

 

 

20150930_210433-2.jpg

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bethdoth:

Hahaha wauw emoji38.png volgende promotie dan maar

Goed nieuws, de jackpots zijn nog niet gevallen bij RoyalP (even in de chat nagevraagd) en gaan vanavond dus een poging wagen met de 100€ op het account wat we daar nog hebben via een live uitzending via Twitch (account OnetTimeNL) rond 8 uur kom ik online als alles werkt (onze nerd is weg dus i am on my own) :-)

Vanmiddag even kort testje en werkte redelijk goed.

 

@eurobsgame Yes opgenomen echter de Twitch test uitzending wel verwijderd na de uitzending omdat er gisteren avond een hoop troep bij zat (eerste testje met andere schermen etc).

 

Vanavond nieuwe kans :-) Verzoeknummers voor de gouden bal gaan via de chat van en spelen niet alle nummers zodat we toch even een uur of langer kunnen gaan spelen. Zo krijg ik ook even een gevoel hoe de uitzendingen en techniek werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Het was weer een heerlijke uitzending. Net het laatste stukje gemist. Hebben we de gokkasten met winst afgesloten? Ik heb het gezien tot en met de South park bonus. Die ging heel erg lekker.

40€ winst en komt in de poule erbij en natuurlijk gaan we daar mee door in de volgende uitzendingen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei pjong:

In principe (mis/ge)bruik je deze ervaringspoule voor twitch . . .

Ah een medeforumlid met een kritische insteek  ! Misschien missen we deze  nog teveel op Onetime , IMO . 

Wat kunnen we zeggen .... Dat je net als met cookies op een website " instemde met de 'algemene voorwaarden '  , al stonden die niet vermeld in de kleine lettertjes ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei JackPot:

Goed punt denk ik @pjong en zeker een aandachtspunt. Nu betrof het overigens gratis gegeven geld (van Royal Panda en van mij persoonlijk).

Maar als het vanuit de inleg komt van de leden van de pool is het inderdaad een belangrijk aandachtspunt.

Jullie zijn gewoon te aardig om langer dan een paar minuten kritiek op te leveren @Jackpot en @TheGreatOnetOne !

Bovendien die actie van een extra bijdrage aan de pot is mij niet ontgaan en wordt zeker gewaardeerd @JackPot ...

Let op de komende week / maand of er positieve karma op je pad komt door deze actie ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei eurobsgame:

Ah een medeforumlid met een kritische insteek  ! Misschien missen we deze  nog teveel op Onetime , IMO . 

Wat kunnen we zeggen .... Dat je net als met cookies op een website " instemde met de 'algemene voorwaarden '  , al stonden die niet vermeld in de kleine lettertjes ? 

haha, deze vind ik mooi.
Het is juist mooi dat ie dit via twitch doet. Ik begrijp eigenlijk niet waarom @pjong hier moeite mee heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.