Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

@Dopey @JackPot @eurobsgame ik vind het helemaal niet erg dat het geld van de ervaringspot wordt gebruikt voor twitch, het is ook bedoeld als ervaring voor het brede plaatje van 'gokken'.

Dat twitch in het leven is geroepen door OneTime vind ik alleen maar slim. In spelen op de markt, kijken wat de markt wil is gewoon meegaan met de tijd! Ik geniet daar zelf ook zeker van en is gewoon leuk om te zien.

Echter vind ik de filmpjes van krasloten open krassen (noem maar een voorbeeld) ook erg leuk omdat dat iets is wat ik persoonlijk oom niet snel doe. De afgelopen weken lijkt het of de hele ervaringspoule bij royalpanda wordt gebruikt en dat vind ik persoonlijk jammer. Let wel ik weet dondersgoed dat ik maar 1/20ste meedeel.

Overigens, zoald eerder vermeld, geniet ik wel van de filmpjes en live uitzendingen en begrijp ik dondersgoed dat het geld zo gebruikt wordt ;)

Het is bedoeld als positieve feedback?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei eurobsgame:

Jullie zijn gewoon te aardig om langer dan een paar minuten kritiek op te leveren @Jackpot en @TheGreatOnetOne !

Bovendien die actie van een extra bijdrage aan de pot is mij niet ontgaan en wordt zeker gewaardeerd @JackPot ...

Let op de komende week / maand of er positieve karma op je pad komt door deze actie ! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dopey @JackPot @eurobsgame ik vind het helemaal niet erg dat het geld van de ervaringspot wordt gebruikt voor twitch, het is ook bedoeld als ervaring voor het brede plaatje van 'gokken'.

Dat twitch in het leven is geroepen door OneTime vind ik alleen maar slim. In spelen op de markt, kijken wat de markt wil is gewoon meegaan met de tijd! Ik geniet daar zelf ook zeker van en is gewoon leuk om te zien.

Echter vind ik de filmpjes van krasloten open krassen (noem maar een voorbeeld) ook erg leuk omdat dat iets is wat ik persoonlijk oom niet snel doe. De afgelopen weken lijkt het of de hele ervaringspoule bij royalpanda wordt gebruikt en dat vind ik persoonlijk jammer. Let wel ik weet dondersgoed dat ik maar 1/20ste meedeel.

Overigens, zoald eerder vermeld, geniet ik wel van de filmpjes en live uitzendingen en begrijp ik dondersgoed dat het geld zo gebruikt wordt

Het is bedoeld als positieve feedback

 


En dat is je goed recht. Ik vermoed dat@TheGreatOne nog veel meer andere leuke dingen gaat doen. Van krassen tot paarden. Het is sowieso al mooi dat we zo lang met ons geld mogen doen.

Op naar nog meer mooie avonturen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe heel graag dingen die jullie voorstellen voor de ervaringspoule. Gooi het er maar in en ik ga het proberen te regelen :-)  Ik had de laatste tijd  best wat Youtube filmpjes gemaakt en krijg juist de vraag of er mensen live mee konden kijken. Vandaar het Twitch kanaal en vooral het live uitzenden ermee vind ik een groot goed. Transparantie en natuurlijk dadelijk het (buiten)land in om daar uitzendingen te gaan verzorgen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

update stand van de ervaring poule (laatste update stand was 166,65€  + multi ball roulette 47€ (zie yt filmpje)  Marvel bonus en Royal panda geen winst/verlies +40€ slots via Twitch (bijdrage JP en was een freeroll voor de poule) - 30€ slots zondag avond via Twitch. = totaal in de poule 223,65€ (11.77€ aandeel p.p.)

 

 

We gingen natuurlijk voor een mooie kans met die Double Ball roulette promotie en zaten er 2 x heel dichtbij (er naast met dubbele ballen in een nummer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee om dit met de poule te doen?  Mooie actie waarbij er een dikke bonus bij zit van 2500€ extra.

Roept u maar, hoe groot is de kans op 5 van die scatters?

 

This week’s Polder Challenge

 

All right, this is what you will need to do in order to beat this week’s Polder Challenge. Play the Game of Thrones slot with a minimum bet of 90 eurocents per spin and find five scatter symbols in your game screen at the same time. That’s it, really. The scatters do not need to be placed on an active pay line, meaning they can appear on any given position of your game screen. If you manage to beat this Polder Challenge then please make a screenshot of your win and send it to our customer support team via live chat or email. We will then add the 2500 euro prize to your account as soon as possible. Just to make the rules of this challenge completely clear, please have a look at the rules that have been listed in the bullet points below.

 

  • The Game of Thrones challenge is valid between the 7th and the 13th of November 2016
  • Only game rounds from that week can be used to claim the prize
  • Your prize can be claimed no later than the 13th of November 2016
  • The minimum bet for this Polder Challenge is 90 eurocents per spin
  • You beat the challenge by finding five scatter symbols in your screen at the same time
  • Only the games Game of Thrones (15 lines) and Game of Thrones (243 lines) qualify
  • It is required to send a full screen capture of your win in order to claim your prize
  • The 2500 euro prize is awarded as a bonus with a wagering requirement of 10 times
  • The prize can be won no more than once per player
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee om dit met de poule te doen?  Mooie actie waarbij er een dikke bonus bij zit van 2500€ extra.

Roept u maar, hoe groot is de kans op 5 van die scatters?

 

This week’s Polder Challenge

 

All right, this is what you will need to do in order to beat this week’s Polder Challenge. Play the Game of Thrones slot with a minimum bet of 90 eurocents per spin and find five scatter symbols in your game screen at the same time. That’s it, really. The scatters do not need to be placed on an active pay line, meaning they can appear on any given position of your game screen. If you manage to beat this Polder Challenge then please make a screenshot of your win and send it to our customer support team via live chat or email. We will then add the 2500 euro prize to your account as soon as possible. Just to make the rules of this challenge completely clear, please have a look at the rules that have been listed in the bullet points below.

 

  • The Game of Thrones challenge is valid between the 7th and the 13th of November 2016
  • Only game rounds from that week can be used to claim the prize
  • Your prize can be claimed no later than the 13th of November 2016
  • The minimum bet for this Polder Challenge is 90 eurocents per spin
  • You beat the challenge by finding five scatter symbols in your screen at the same time
  • Only the games Game of Thrones (15 lines) and Game of Thrones (243 lines) qualify
  • It is required to send a full screen capture of your win in order to claim your prize
  • The 2500 euro prize is awarded as a bonus with a wagering requirement of 10 times
  • The prize can be won no more than once per player

Ik denk dat die scatters het probleem niet echt zijn. De 25.000 euro die je in moet zetten om 2.500 vrij te spelen naar echt geld is lastiger wager x10

Met hoeveel zou je dit willen proberen?Met het totale poulesaldo?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Soort loten:

Trekking:

Lotnummer:

10x 1/2 Oudejaarslot (zonder jackpot, zonder XL)

31 december

GZ 92981, CJ 86472, CD 75863, HB 60454, GI 52045, HG 49436, BD 35427, BJ 24218, FC 15409, AK 07090

 

 

Een straat Staatsloten gekocht voor de poule (15€ x 10) voor de Oudejaarstrekking! (online aangekocht) via de Staatsloterij voor in totaal 150€ (zullen altijd wel een paar prijsjes hitten) We spelen ook nog mee met de poule voor El Gordo en er is nog 72€ over in de poule waar ik ongetwijfeld iets leuks mee ga doen. Noteer de nummers maar zodat jullie lekker naar de trekking op oudejaarsdag kunnen kijken. kom maar op met die Onetimer van 15 miljoen. Dat is bijna 1 miljoen netto per persoon en zullen geschiedenis schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Op 29-11-2016 om 14:08 zei TheGreatOne:

Soort loten:

Trekking:

Lotnummer:

10x 1/2 Oudejaarslot (zonder jackpot, zonder XL)

31 december

GZ 92981, CJ 86472, CD 75863, HB 60454, GI 52045, HG 49436, BD 35427, BJ 24218, FC 15409, AK 07090

 

 

Een straat Staatsloten gekocht voor de poule (15€ x 10) voor de Oudejaarstrekking! (online aangekocht) via de Staatsloterij voor in totaal 150€ (zullen altijd wel een paar prijsjes hitten) We spelen ook nog mee met de poule voor El Gordo en er is nog 72€ over in de poule waar ik ongetwijfeld iets leuks mee ga doen. Noteer de nummers maar zodat jullie lekker naar de trekking op oudejaarsdag kunnen kijken. kom maar op met die Onetimer van 15 miljoen. Dat is bijna 1 miljoen netto per persoon en zullen geschiedenis schrijven.

Print deze maar even uit voor vanavond, wie weet kan ik morgen de bus bestellen en pik ik jullie allemaal op :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.