Spring naar bijdragen

Komt dat schot....!!! ( wie pakt er gratis 250 euro in de challenge "Zondagsschot"?)


Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Chuckmeister:

Lauritsen was.niet beschikbaar met 1 SoT..... na wat wikken en wegen ga ik toch voor Havertz... mocht die niet spelen dan schakel ik over op Sierhuis...

Screenshot_20240427_192824_Chrome.thumb.jpg.4fde12935f0a8c59226cfb86388b6b29.jpg

Hoppa....Havertz maakt zelfs een goaltje met zijn schot op goal ..... en we gaan volgend weekend verder met 93,09 euri als stake op het volgende zondagsschot.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Arthur:

Ik zie nu geen quoteringen, maar ik denk dat Til wel een goeie is! Die gaan volgas om thuis het kampioenschap binnen te harken. 

Ik zat hier ook aan te denken... een speler van PSV, want wordt idd een gala-voorstelling natuurlijk..... Til is favoriet bij mijn vrouw ook ..... dus w8 even de odd af....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Chuckmeister:

Ik zat hier ook aan te denken... een speler van PSV, want wordt idd een gala-voorstelling natuurlijk..... Til is favoriet bij mijn vrouw ook ..... dus w8 even de odd af....

Favoriet omdat hij mogelijk op doel gaat schieten of omdat zij het een leuke vent vindt? Houd er wel rekening mee dat de kans groot is dat Til na een dik uur spelen gewisseld gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chuckmeister:

OK....Til (1,36) of Tillman (1,56)...??

image.png.2dfc52524ed96a0df44fc79183c2adf6.png

Altijd bij je eerste ingeving blijven...... Hup Guus!

 

 

Hup Guus Geluk! Mocht deze vallen, kunnen we de komende 2 weken misschien "gokken" op een quotering van rond de 2,00. Valt het 2x goed, ben je er. Zeker ook omdat de competities op z'n eind lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.