Spring naar bijdragen

Komt dat schot....!!! ( wie pakt er gratis 250 euro in de challenge "Zondagsschot"?)


Aanbevolen berichten

Op de beker finale zie ik geen schoten en schoten op doel. Andere tips:

Dallinga 1.42 op Unibet
Haji Wright 1.53 op Unibet
Ellis Simms 1.66 op Unibet
Matthew Godden 1.81 op Unibet

De laatste drie zijn van Coventry. Ze spelen thuis en zullen vol gas gaan voor 90 minuten tegen een United wat toch al niet lekker draait. Het is tenslotte de FA Cup. Simms speelt altijd en schiet vaak op goal, meer dan Wright. Ik zou Simms pakken 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola,

Hier ben ik gewoon hoor ...... en 60,45 euro is de stake voor zondag!

Afgelopen week redelijk druk wederom....of eigenlijk..... donderdag en vandaag verbleef ik in het Noorden des lands (Burgum om precies te zijn)....even samen met de vrouw naar een heerlijke B&B incl. bubbelbad!

Morgenavond ga ik de bet zetten...

Ik zie de tip van @Arthur voorbij komen waarbij Havertz met Arsenal tegen Spurs speelt zondag....

Verder vind ik Koopmeiners bij Atalanta - Empoli voor 1.61 ook interessant...

of wat dichterbij huis in de Eredivisie zie ik zekerheidjes in spelers als Pavlidis (AZ), Thy (Zwolle), Lammers (Utrecht), Min (RKC), Lauritsen (Sparta) of Sierhuis (Fortuna).......... waarbij de odds rond 1.40 liggen m.u.v. David Min (1,70).

meer risky maar zeker niet onmogelijk viel mij de odd op van Dani de WIt (AZ)...... odd  2,35 .....

IK ga morgenavond beslissen...... wat vinden jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Seabert:

Lauritsen. Sparta speelt thuis tegen Volendam.  Sparta wil play offs voor Europees voetbal veilig stellen. Dan zou deze bet toch moeten lukken?

Als Spartaan ga ik hier sowieso in mee.
Lauritsen is de ideale kapstok, dus hij schiet lang niet altijd op goal. Maar hij zit er weer lekker in en is fit dus goede bet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.