Spring naar bijdragen

Komt dat schot....!!! ( wie pakt er gratis 250 euro in de challenge "Zondagsschot"?)


Aanbevolen berichten

Op deze laatste speeldag is het soms lastig in te schatten hoe lang spelers spelen, welke spelers starten in de basis , staat er nog wat op het spel.... etc.etc.

Daarom deze zondag een andere bet, namelijk eentje m.b.t. de topscoorderstitel in de Eredivisie. Ik verwacht dat Luuk de Jong en Pavlidis beide gaan strijden zondag om deze titel binnen te halen. Beide schieten minimaal 2x op goal..... of beiden maken een doelpunt......

Roept u maar!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Chuckmeister:

Op deze laatste speeldag is het soms lastig in te schatten hoe lang spelers spelen, welke spelers starten in de basis , staat er nog wat op het spel.... etc.etc.

Daarom deze zondag een andere bet, namelijk eentje m.b.t. de topscoorderstitel in de Eredivisie. Ik verwacht dat Luuk de Jong en Pavlidis beide gaan strijden zondag om deze titel binnen te halen. Beide schieten minimaal 2x op goal..... of beiden maken een doelpunt......

Roept u maar!

 

Ze scoren wel regelmatig, maar te weinig om te zeggen dat het een zekerheidje is. Ik ga voor de titel van dit onderwerp en dat is de schoten: beide schieten minimaal 2 keer op goal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Chuckmeister:

Op deze laatste speeldag is het soms lastig in te schatten hoe lang spelers spelen, welke spelers starten in de basis , staat er nog wat op het spel.... etc.etc.

Daarom deze zondag een andere bet, namelijk eentje m.b.t. de topscoorderstitel in de Eredivisie. Ik verwacht dat Luuk de Jong en Pavlidis beide gaan strijden zondag om deze titel binnen te halen. Beide schieten minimaal 2x op goal..... of beiden maken een doelpunt......

Roept u maar!

 

Dan zou ik denk ik eerder voor beide over 1,5 SOT gaan... 1,90 Pavlidis en 1,49 De Jong. Die 1,49 vind ik overigens wel aan de lage kant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-5-2024 om 13:51 zei Chuckmeister:

Bet is al gezet....beide moeten 2x op doel schieten...

Nog 30 minuten te spelen en slechts nog 1 sot van Pavlidis nodig

 

update: Jammer! Pavlidis gewisseld vanwege een domme rode kaart van AZ

bewerkt door De eenarmige bandiet (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.