Spring naar bijdragen

Gokken op welke politieke partij het grootste zal worden


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei babboe:

Haha , ik ga me meteen bekeren 1f607.png

de CU is ook behoorlijk rechts, bij mij kwam de SGP ook hoog uit en laat dat nu net een partij zijn die bepaalde zaken toch echt in een ander daglicht zetten dan ik dat doe.

 

Je kan ook nooit 100% eens zijn met alle standpunten van een politieke partij. Als je >60% zit ben je al een koning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JackPot:

Ik denk dat er geen twijfel is en zie dit als een 'guaranteed' bet

 

Screen Shot 2017-03-14 at 12.00.02.png

Screen Shot 2017-03-14 at 11.54.40.png

Dit is een bet waarop ik ook wel fors zou willen inzetten. De VVD ging gedurende de laatste weken al telkens aan kop in de peilingen. In verschillende televisiedebatten heeft Rutte geen fouten gemaakt, en de hele situatie met de opgelopen Turkse verhoudingen Is misschien ook nog van positieve invloed op de verkiezingsuitkomst voor de VVD. (Al denk ik dat dat wel gaat om een minimaal effect.)

 

Een vraagje: Ik ga ervan uit dat de uitbetaling van deze bet zal geschieden na bekendmaking van de verkiezingsuitslag door de Kiesraad.  Tot aan dat moment zijn uitslagen steeds voorlopige uitslagen - Hoe glashelder de uitslagen ook al kunnen zijn. -  

Weten jullie wanneer de uitbetaling van deze bet eventueel zal zijn?  Is het een kwestie van dagen, van weken of van een maand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk de VVD , maar het echte grote politieke spel word niet hier gespeeld.

de mensen denken dat ze wat te zeggen krijgen of hebben door te stemmen.

rutte is slechts een loopjongetje voor de bilderberg maffia en amerika  en dat

moet zo blijven en daar past wilders niet in.

als het echt beter moet worden ,dan moeten al de rothschild banken dicht.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dag voor de verkiezingen heeft koploper VVD volgens opiniepeiler I&O fors afstand genomen van de PVV. De VVD stijgt in de jongste peiling naar 27 zetels, de PVV zakt naar zestien en moet liefst vier partijen laten voorgaan.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27802153/__VVD_sprint_weg_van_PVV__.html

 

Ik ga bij storten, te mooie kans om te laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Selfie' in stemhokje mag, gezelschap niet

DEN HAAG - Alle stemgerechtigden kunnen woensdag hun stem uitbrengen. Kiezers moeten zich op het stembureau en het stemhokje echter wel aan de regels houden. Wat mag wel en wat mag niet in het stemlokaal?

- Een stemgerechtigde moet zijn stempas meenemen naar het bureau en moet zich kunnen legitimeren met paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.

- Het stemmen moet gebeuren met een rood potlood. Het gekozen vakje moet goed worden ingekleurd of aangevinkt. Als er meerdere vakjes zijn gekozen, is een stem ongeldig.

- Een stemmer moet vanwege het stemgeheim alleen het stemhokje in. Hiermee wordt ook voorkomen dat iemand wordt gedwongen ergens op te stemmen. Alleen mensen met een lichamelijke beperking mogen worden geholpen.

- Een kind mag niet mee het stemhokje in. Alleen als een ouder een baby of een kindje tot drie jaar bij zich heeft kan hij of zij wel toestemming vragen aan de voorzitter van het stembureau, omdat kinderen op deze leeftijd geen invloed op het stemgedrag kunnen hebben.

- Een kiezer mag zelf een foto maken in het stemhokje. Een 'stemfie' leidde na de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 tot commotie omdat de Kiesraad vond dat het kiesgeheim hierdoor in gevaar zou komen. Bovendien zou een foto als bewijs kunnen gelden als iemand gedwongen wordt ergens op te stemmen. Minister van Binnenlandse Zaken Ronald Plasterk nam het advies om de stemfie te verbieden echter niet over.

- Het stemhokje moet bestaan uit een achterwand en twee zijwanden, die elk ten minste 1 meter breed en 2 meter hoog zijn. In elk stemhokje moet een lessenaar staan met rode potloden en een handleiding voor de kiezer

- Er mogen geen gordijnen hangen voor het stemhokje omdat zichtbaar moet zijn wat een kiezer in het hokje doet.

- In het stemlokaal moet een tafel en een aantal stoelen staan voor de stembureauleden, een stembus en een of meerdere stemhokjes. De tafel moet op voldoende afstand van de hokjes worden gezet, zodat een kiezer voldoende privacy heeft. De kiezers mogen niet achter de tafel komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.