Spring naar bijdragen

Gokken op welke politieke partij het grootste zal worden


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Dat Turkse referendum zal gevoelsmatig gewoon passeren. Onze grote vriend zal er alles aan doen om dit in zijn straatje te laten vallen met aanslagen van tegenstanders erbij om te kunnen wijzen....

Wat is jullie gedachte hierachter? Denk dat veel mensen geen nee durven te stemmen tegen dit referendum en dan ook zelf niet gaan stemmen (als ze tegen zijn). 1.85. ik check even BWIN/Stars voor de quoteringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2017 om 13:42 zei Dopey:

Overigens hebben we het hier in Nederland echt niet slecht, misschien is dit wel het beste land waar je nu zou kunnen leven. De zorg wordt prima geregeld, er is genoeg werk, vangnet als je geen werk of inkomen hebt, de snelwegen zijn top en ga zo maar door. Alleen de vrouwen had wat mij betreft wat mooier gemogen ;)

ik weet nog dat ziekenfonds onder de 10 gulden zat per maand prima geregeld

maar staat niet in verhouding tot

nog even en word duurder en gaat boven alles huur gas licht om die farmaseuten

te spekken betaal en niemand doet iets. nederlanders zijn een laf volk alleen willen ze het niet horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, ruleta said:

ik weet nog dat ziekenfonds onder de 10 gulden zat per maand prima geregeld

maar staat niet in verhouding tot

nog even en word duurder en gaat boven alles huur gas licht om die farmaseuten

te spekken betaal en niemand doet iets. nederlanders zijn een laf volk alleen willen ze het niet horen

Onder de 10 gulden per maand, dan ben je in ieder geval al enigszins op leeftijd :)

Je moet je ogen niet sluiten voor het heden. Terugrekenen naar de gulden is het meest onnozele dat er is. Dat is 20 jaar geleden dat we die munt hadden en men mag best een beetje economie kennen, waarbij inflatie zorgt voor oplopende prijzen. Dat is ook alleen maar goed overigens, je salaris is ook geen 1800 gulden meer zoals 20 jaar geleden.

Bijgaand grafiek van Nederlandse GDP (langjarig) (BRON: TRADINGECONOMICS) waarbij je ziet dat sinds invoering van de euro, de economie (de inkomsten van Nederlanders) een enorme groei heeft meegemaakt. Zou dit ook het geval zijn geweest zonder euro? Vast wel, maar misschien in mindere mate. De afvlakking de laatste jaren is een gevolg van 'de crisis' (HET MEEST IRRITANTE WOORD DAT ER BESTAAT) maar stijgende lijn komt er weer aan.

Screen Shot 2017-03-17 at 08.23.59.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Hotrunner:

Lol.

 

We hebben weer een aluhoedje.

 

En dan leest hij ook nog de meest gangbare aluhoedje sites.

is meer een kwestie van vooruit kijken.

maar is niet erg als je nog nooit van die naam had gehoord

en dan even gaat googelen haha.

zal een stukje plaatsen bij roulette met croupier misschien heb je er iets aan.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net de laatste poll binnen voor de eerste ronde voor de Franse verkiezingen (President). Le Pen staat op 26, Macron 25 en Fillon op 19.5 dus een grote kans dat ze doorgaat naar ronde 2 (waar 2 mensen) het tegen elkaar opnemen (daar gaat ze volgens de poll verliezen met 38% versus 62% tegen Macron.

 

Veilige bet voor ronde 1 en ga ik mij even op beraden en dan vol erop :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.