Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Beste leden,

 

Jaja ik had mij zelf een week geleden uitgeschreven bij lucky******.nl en had mail contact met hun dat ik onder geen beding mijn account weer kon heropenen ik dacht laat ik dit uittesten en via de chat was mijn account binnen 1 minuut weer heropend en kon ik storten ik weet dat jullie nu denken waarom open je je account weer en eigen schuld is ook zo hoor maar ik had duidelijk via mail contact aangegeven dat ik hem nooit meer geopend wilde hebben en binnen een week was hij weer open 

  • Thanks 1
  • Confused 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik wacht nog op email van support dat ik mijn account openen niet met de bank goed kon verifiëren bij het Lucky7casino. Dit is niet best @demyjucy

oke chat is goed bereikbaar hoor bij mij ging het heel soepel allemaal en ja is mijn eigen schuld dat ik hem heropen maar stel je voor dat je wel duizenden kan storten terwijl je via de chat aangeeft nooit meer je account te willen heropenen omdat hun casino slots heel traag zijn 

Posted
49 minuten geleden zei demyjucy:

oke chat is goed bereikbaar hoor bij mij ging het heel soepel allemaal en ja is mijn eigen schuld dat ik hem heropen maar stel je voor dat je wel duizenden kan storten terwijl je via de chat aangeeft nooit meer je account te willen heropenen omdat hun casino slots heel traag zijn 

Is geen verantwoord spelen reden en dus kan die heropend worden. Als je had gezegd ik wil hem gesloten hebben ivm geen controle over gokgedrag en je had expliciet gezegd dat hij niet heropend mag worden dan hadden ze hem gesloten moeten houden!

  • Like 1
Posted
15 minuten geleden zei LuukFOD:

Is geen verantwoord spelen reden en dus kan die heropend worden. Als je had gezegd ik wil hem gesloten hebben ivm geen controle over gokgedrag en je had expliciet gezegd dat hij niet heropend mag worden dan hadden ze hem gesloten moeten houden!

oke goed om te weten maar niemand gaat zeggen ik heb geen controle want dan melden hun je aan bij cruks via de chat gaven ze toen aan wordt nooit meer heropend maar je ziet het

Posted
36 minuten geleden zei demyjucy:

oke goed om te weten maar niemand gaat zeggen ik heb geen controle want dan melden hun je aan bij cruks via de chat gaven ze toen aan wordt nooit meer heropend maar je ziet het

Je zou verbaasd zijn wat mensen zeggen in een vlaag van helderheid. Cruks is maar tijdelijk.

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

gisteren gevraagd of ze mijn account konden heropenen terwijl ik vorige keer gesmeekt had via chat en email dit nooit meer te doen en toch was mijn account weer heropend binnen een minuut kan ik hier een klacht van indienen bij de ksa of is dit eigenschuld ik probeer alles aan te doen om alles verantwoordelijk te houden dus zo ook permanente uitsluiting aantevragen overal maar lucky7casino.nl heropend het binnen een week weer

Posted

Ik hoop dat je bewijzen van de chats hebt opgeslagen of via email hebt ontvangen? Als je gesmeekt/gevraagd hebt om permanent closure dan is het wel kwalijk dat ze het weer openen. Alles is natuurlijk afhankelijk van de gesprekken van zowel sluiten als weer heropenen.

Ik heb het vermoeden dat de KSA niets gaat doen want die zijn er niet echt voor de spelers heb ik het idee.

Laat weten hoe het gaat ik ben wel benieuwd naar deze case!

Posted
1 uur geleden zei LuukFOD:

Ik hoop dat je bewijzen van de chats hebt opgeslagen of via email hebt ontvangen? Als je gesmeekt/gevraagd hebt om permanent closure dan is het wel kwalijk dat ze het weer openen. Alles is natuurlijk afhankelijk van de gesprekken van zowel sluiten als weer heropenen.

Ik heb het vermoeden dat de KSA niets gaat doen want die zijn er niet echt voor de spelers heb ik het idee.

Laat weten hoe het gaat ik ben wel benieuwd naar deze case!

ja ik heb alle emails waar in ze beloven mij account nooit meer te heropenen , ik ben simpel naar de chat gegaan van ik wil mijn account heropenen enige wat ze vroegen weet je het zeker en niks over limieten of wat dan ook en laat ik duidelijk zijn het gaat hier maar om 2 x 50,- euro ik speel altijd bewust online vandaar ook de zelf uitsluiting ik heb nog genoeg geld om een half jaar te overleven bij wijze van spreken dus financieel zit ik heel goed dus geld kwestie is het niet maar wat als iemand wel 1000 euro of meer kon storten  net ksa gebeld gisteren klacht formulier ingevuld ze heeft zelfs mijn zaak al in behandeling zegt ze en ze vind het heel vreemd omdat ze maar net open zijn en ik al 3 x mijn account kon heropenen 

1 uur geleden zei Nomore:

Lol. Wat een onzin. 

Een oplossing, ga naar de huisarts, vertel je verhaal, en ga iets aan je verslaving doen. Niet de schuld bij iemand anders neerleggen. Zelf aanpakken.

is niet nodig ik probeer verantwoordelijk te spelen door account te sluiten en bij 2 aanbieders te blijven waar ik me goed bij voel betmgm en hardrockcasino de rest permanent gesloten of tijdelijk

Posted

Lucky7 is sowieso een hele rare partij. Ze sturen mensen die limieten veranderen email over dat ze gemeld zijn bij witwas organisaties en impliceren dat je criminele activiteiten ontplooid op hun website... ik weet niet wat voor product ze daar roken 1 ding is zeker... ze zijn daar helemaal knetter gek. 

 

  • Thanks 1
Posted
8 uur geleden zei Hansheem:

Lucky7 is sowieso een hele rare partij. Ze sturen mensen die limieten veranderen email over dat ze gemeld zijn bij witwas organisaties en impliceren dat je criminele activiteiten ontplooid op hun website... ik weet niet wat voor product ze daar roken 1 ding is zeker... ze zijn daar helemaal knetter gek. 

 

Zou je ze niets willen vertellen over onze “kapperszaak”? Die draait laatste tijd over uren!! $$

Posted
Op 7-2-2025 om 00:13 zei Low-roller:

Je bent er gloeiend bij !!

Heb gelukkig goede connecties. Ines Weski gaat mij verdedigen indien nodig. Heb haar aangenomen op referentie van Willem H. 

Posted
Op 4-2-2025 om 10:09 zei demyjucy:

ja ik heb alle emails waar in ze beloven mij account nooit meer te heropenen , ik ben simpel naar de chat gegaan van ik wil mijn account heropenen enige wat ze vroegen weet je het zeker en niks over limieten of wat dan ook en laat ik duidelijk zijn het gaat hier maar om 2 x 50,- euro ik speel altijd bewust online vandaar ook de zelf uitsluiting ik heb nog genoeg geld om een half jaar te overleven bij wijze van spreken dus financieel zit ik heel goed dus geld kwestie is het niet maar wat als iemand wel 1000 euro of meer kon storten  net ksa gebeld gisteren klacht formulier ingevuld ze heeft zelfs mijn zaak al in behandeling zegt ze en ze vind het heel vreemd omdat ze maar net open zijn en ik al 3 x mijn account kon heropenen 

is niet nodig ik probeer verantwoordelijk te spelen door account te sluiten en bij 2 aanbieders te blijven waar ik me goed bij voel betmgm en hardrockcasino de rest permanent gesloten of tijdelijk

Laat de mails eens zien dat ze beloven je account permanent te sluiten en de chat waarin ze zeggen dat het allemaal weer open is? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.