TheGreatOne Posted June 14, 2015 Author Report Share Posted June 14, 2015 Die heb ik ook gekregen en is meteen rechtstreeks de prullenbak in gegaan! [ x ] Ultieme haat aan de Postcodeloterij Als je de Postcodeloterij haat moet je ze juist verslaan en is mogelijk ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Nee nee nee! Ik wil helemaal niets met ze te maken hebben, ik wil het niet eens lezen of zien, sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 14, 2015 Author Report Share Posted June 14, 2015 Nee nee nee! Ik wil helemaal niets met ze te maken hebben, ik wil het niet eens lezen of zien, sorry Nog een keer dan en lees de kleine lettertjes, jij wilt toch ook gratis een BMW zonder dat het je iets kost bij de Postcodeloterij :-) Binnenkort: 10 dagen lang, íeder uur een BMW winnaar. Maak nu GRATIS kans, meneer Bon Sjans! Ieder uur een BWM Ga verder › Binnenkort maken we 10 dagen lang, íeder uur, de winnaar van een BMW bekend*. En u kunt nu nog GRATIS meedoen aan de BMW trekking, meneer Meijer. Speel de eerste maand gratis mee met de Postcode Loterij, en maak gegarandeerd kans op ieder uur een BMW! Ik wens u vast heel veel rijplezier! Nicolette van Dam Nationale Postcode Loterij * Elke werkdag van 13 t/m 24 juli van 09.00 t/m 18.00 uur. Na de eerste gratis maand gaat uw deelname automatisch over in een betaald abonnement. Een lot kost € 12,50 per trekking incl. StraatprijsVerdubbelaar. Er zijn 14 trekkingen per jaar en u kunt opzeggenen wanneer u wilt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 ER staat opzeggenen wanneer u wilt en aangezien dat geen Nederlands is mag je dus niet opzeggen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts