Spring naar bijdragen

Met welke loterijen speel jij mee?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Er zijn tientallen loterijen en daar is al veel over geschreven op OneTime. Zelf speel ik regelmatig mee met de staatsloterij en zo nu en dan maak ik gebruik van een speciale actie. Uiteraard koop ik wel altijd de loterij lootjes aan de deur van bijvoorbeeld "Jantje Beton". Met welke loterijen spelen jullie mee en waarom en hoe? Ooit wel eens een mooie prijs binnen getikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ship it!! De stroopwafelprijs in de pocket deze maand!

Wat ik me afvraag: wie verzint die rare miniprijsjes?

Het geeft mensen het gevoel dat ze wat winnen en dus doorspelen. De kosten voor deze mini prijzen worden zwaar gesponsord door de bedrijven en kost de loterij weinig. We hebben er op OT een mooi artikel over geschreven wat er allemaal blijft hangen aan de strijkstok en komen dit soort prijzen ook aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
Postkloteloterij. En ja, ook vanwege het 'm'n buren wel, en ik niet'-syndroom. In maand 1 een bordspel gewonnen, de 13 maanden daarna niets.

Ship it!! De stroopwafelprijs in de pocket deze maand!

Voor het geluk geboren, deze trekking een UNIEKE Postcodeloterij reiskoffer.. kan ik mooi die stroopwafels in flikkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ship it!! De stroopwafelprijs in de pocket deze maand!

Wat ik me afvraag: wie verzint die rare miniprijsjes?

Het geeft mensen het gevoel dat ze wat winnen en dus doorspelen. De kosten voor deze mini prijzen worden zwaar gesponsord door de bedrijven en kost de loterij weinig. We hebben er op OT een mooi artikel over geschreven wat er allemaal blijft hangen aan de strijkstok en komen dit soort prijzen ook aanbod.

Dat is hetzelfde bij de Staatsloterij, vooral bij de Oudejaarsloterij merk ik dat op Twitter. Mensen die zeggen "OMG, ik heb €10,- gewonnen", terwijl een lot €30,- was. Nee mens, je hebt €20,- verlies, denk ik dan altijd, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf speel ik, op onze One-Time poule na, helemaal geen loterijen. Ben er te nuchter in. ben ook typisch zo'n iemand die gelooft in 10x 1 ton ipv 1x 1 miljoen in de prijzenpot.

Eerder deden wij nog wel mee aan de bijzondere staatsloterij-trekkingen zoals de oudejaarsloterij e.d.. Maar sinds ik 3 jaar geleden eens ben gaan uitrekenen wat de kans was op inleg terug tot 100 euro winnen en ik erachter kwam dat zelfs die kans al minimaal was, ben ik ermee gestopt.

Er gaat m.i. teveel geld richting een paar hoge prijzen en zoals ook al genoemd in een ander topic, ik ben niet zo'n dromer dat ik daadwerkelijk ook maar denk dat dat mijn kant op gaat vallen. Dus dan maar niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel alleen mee met de postcodeloterij. Sterker nog, ook nog eens 'gedwongen' met 2 postcodes die alleen verschillen qua letters. Wij zijn een jaar of vijf geleden verhuisd binnen dezelfde wijk van een 2kapper naar vrijstaand maar wel vlak bij elkaar. Vandaar dat onze oude en nieuwe postcode elkaar bijna opvolgen. Het probleem dat de buren wel zouden winnen en wij niet, hebben we dus twee keer omdat ook de oude buren ook nog op een steenworp afstand wonen. Kansloos dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Vandaag bij de fysieke post een spannende enveloppe dat de prijzenzomer €50 miljoen van start gaat bij de Postcodeloterij en dat ik de eerste maand gratis mag meespelen voor deze jackpot. Het mooie is dat er in de kleine letters staat dat ik het daarna ook meteen mag opzeggen en ik dus gratis mee kan spelen. Ohhh zo heerlijk om ze te verslaan op hun eigen grond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.