Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
7 minuten geleden zei DeValsspeler:

Bounty op mij is mijn volledige bankroll op pokerstars op dit moment: $0.28.

Beter dus om andere spelers er uit te kieperen. :)

Zolang je geen aas op de river tovert. Ga ik me best doen je eruit te knikkeren :)

• Like 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 hour ago, rhellevo said:

Ben ik nu al lid ?

kan ik me ook inkopen via mijn mobiel?

ben om 20:30 niet thuis.

Geen aanmelding van je gezien helaas. Mobiel werkt niet met home games helaas. Wie weet next week?

Geplaatst
1 uur geleden zei JackPot:

Super leuk mannen

helaas door een onverklaarbare 'fishy call' van @coinflippers lig ik er uit.....

Allin op flop, Coin callt even 3.5k extra met open endert......

6 outs, vooruit +4 koningen.....

Screen Shot 2017-11-08 at 21.43.36.png

@jackpot gezien je lage stack  en het feit dat er een bounty van 50% op je hoofd stond vond ik het de call waard je had der ook een flush draw kunnen hebben  voor ik je kaarten zag waren in mijn ogen 4 4en 4 9ens 3 koningen en mischien nog wel 3 achten goed daarnaast had ik ook nog een runner runner flush mogelijkheid al met al vond ik dus dat ik genoeg kaarten in het deck had om de gok te wagen dat jij daar toevalig pocket 9 speeld was voor mij we een van l de slechtst mogelijke handen

• Like 1
Geplaatst

m Was dit de hele hand heads up ?

Want dat zou beteken dat het om 30BB pre flop ging. Dat is geen kleine stack.

Ik zeg niet dat het een slechte call is maar 30BB is geen kleine stack. ( als er pre geraisd is gaat het nog om circa 28BB)

Geplaatst

Goodmorning, dit zijn nu eens de mooie discussies inhoudelijk op pokerforum. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij opende @coinflippers deze hand en 3 bette ik naar zo'n 400. Stack rond de 4k. Flop was 5-6-7 en Coin checked en ik shove het er in volgens mij. Coin callt denk ik zo'n 22-25bb wat zeker kan, gezien het feit dat ik een bounty heb (dacht ter grootte van de buyin). Die bounty maakt natuurlijk het spel richting mij sowieso wat 'losser. Maar eerder callde je ook mijn Allin met QQ met een 9-10o, dus je insteek was ook wel om die bounty op te pikken, dat was ook de reden dat ik hier al Allin ging met mijn 9-9. 

Hoogtepunt is dat @coinflippers weer in the open is wat mij betreft, welcome back Coin!

• Like 1
Geplaatst
1 minuut geleden zei JackPot:

Screen Shot 2017-11-09 at 10.52.47.png

Gaan we de punten van Pokerstars aanhouden lijkt me wel zo eerlijk ? Nu deden er 18 man mee kun je snel punten verdienen volgens jouw puntenmodel, maar als er 30 man meedoen krijg je met jouw systeem evenveel punten, maar is het moeilijker om in de top 5 te komen. 

Geplaatst
6 uur geleden zei JackPot:

Goodmorning, dit zijn nu eens de mooie discussies inhoudelijk op pokerforum. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij opende @coinflippers deze hand en 3 bette ik naar zo'n 400. Stack rond de 4k. Flop was 5-6-7 en Coin checked en ik shove het er in volgens mij. Coin callt denk ik zo'n 22-25bb wat zeker kan, gezien het feit dat ik een bounty heb (dacht ter grootte van de buyin). Die bounty maakt natuurlijk het spel richting mij sowieso wat 'losser. Maar eerder callde je ook mijn Allin met QQ met een 9-10o, dus je insteek was ook wel om die bounty op te pikken, dat was ook de reden dat ik hier al Allin ging met mijn 9-9. 

Hoogtepunt is dat @coinflippers weer in the open is wat mij betreft, welcome back Coin!

klopt vrij aardig @JackPot alleen had ik toen een stack van rond de 7k en jij rond de 2k en  tegen alle pocket pairs 22-88 en alle broadway kaarten heb ik toch zeker 40-50 % was alleen jammer dat je daar vrij top of de range zat en dubbelde

• Like 1
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.