Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Onetime Forum update

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Solidagio:

Wat is de reden voor een ban? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.

Dat verschilde per gebruiker, maar in grote lijnen ging het om spam-accounts.

Wat voorbeelden:

• Gebruikers die overduidelijk een spammer zijn door de gebruikersnaam en/of het E-mailadres

• Gebruikers die tientallen accounts aanmaken vanaf hetzelfde IP-adres op dezelfde dag

• Gebruikers die spamposts hebben geplaatst die daarna zijn verwijderd + een ban

• Of iets onschuldigs: Gebruikers maken soms meerdere account(s) aan door een typo in het E-mailadres (bijvoorbeeld gmal.com ipv gmail.com) - account met typo krijgt een ban

• Reacties 50
  • Weergaven 4,7k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• TripleZero
    TripleZero

Ah toch slim gehandeld, die erfenis was gewoon volledig legit! Sterker nog, @TheGreatOne wil van al dat geld een huis kopen of een gokhal overnemen. Het is bijna rond, laatste wat ik vernomen heb is d

• Ja! Goed gedaan @TripleZero , zit een bult werk in das wel duidelijk. Even eerste feedback; - Eens met Rudi ea, iig wbt mobile view, wellicht is het 't lettertype of de spacing oid maar het is idd wen

• TheGreatOne
    TheGreatOne

Even checken of het lukt om een foto te posten van een gokkast die ik gisteren voor het eerst speelde :-)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.