Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Stel... je wint morgen een Jackpot. Wie krijgt er (n)iets? πŸ’°

Featured Replies

Geplaatst

7 minutes ago, TheGreatOne said:

Zijn mensen met (veel) geld ook leukere mensen?

Dat denk ik dus niet; een bepaalde basis/bestaanszekerheid is nodig om gelukkig te kunnen zijn maar op een bepaald moment levert het nauwelijks nog extra geluk op en wel meer kopzorgen. Mensen in Noord-Spanje die weinig hebben, vaak (deels) zelfvoorzienend zijn, gelukkig zijn met hun familie, de gemeenschap in het dorp en de natuur komen op mij gelukkiger over dan veel mensen die zijn geconditioneerd op bepaalde luxe in Nederland. Geld zegt niks over hoe leuk je bent. Het geeft je wel vrijheid en middelen. Ik heb zelf familie in het Gooi en vind ze daar allemaal bepaald niet zo leuk en gelukkig over komen.

My 2 cents πŸ˜‰

Geplaatst
1 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik denk dat bij mij de grens bij een miljoen ligt. Daaronder zou ik het gewoon tegen iedereen vertellen. Daarboven aan helemaal niemand, zelfs niet aan mijn kinderen. Geeft alleen maar gezeur, jaloersheid, hebzucht en ondankbaarheid. Ik zou er wel lekker van gaan genieten.

Zeker lekker van genieten maar zou het weer geen vragen oproepen hoe je opeens die duurdere auto, nieuw huis etc kan betalen?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions β†’ Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.