Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zelf poker ik zo af en toe op pokerstars. Wellicht is het wel leuk om te vermelden wanneer je meedoet aan toernooien. Zodoende kunnen we elkaar een klein beetje volgen en eventueel aan dezelfde toernooien deelnemen. Iemand zin in een potje online pokeren vanavond?

• 2 weken later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ja hier was het niet anders. Zelfs tijdje professioneel gespeeld en baan er voor opgezegd. Nooit echt mee verdiend overigens :(. Ik was de redelijke standaard speler maar in die tijd was dat ruim

voldoende.

Geplaatst

Had nog een ticketje voor de maandelijkse $100k Goldstar freeroll liggen, net ge late-regd.

Heb nooit veel sjoege gehad van toernooipoker, zoek dus snel een plekkie voor dubbel of bust.

Geplaatst
Zo dat was hem weer, AA als overpair erin gemikt tegen 2 pair op een raggy board

And that is how the cookie crumbles! Ik ben intussen helemaal klaar met poker, al mijn favoriete spelsoorten zijn inmiddels wel redelijk uitgefaseerd (split games, stud, limit holdem, mixed games en voor de rest voornameliojk alles wat minimaal 8 handed is) en toernooipoker zuigt sowieso als een Nilfisk.

Geplaatst

Zojuist een kleine onetimer gehad! Speelde een NL holdem toernooi. Buy-in: 8.80 dollar. Speelden 337 spelers mee. Ik werd 2de en ontvang 390 dollar.

Ik had alles netjes op film gezet met een screen recorder. Helaas deed deze het niet nadat ik hem stop had gezet. Baalde er van, aangezien het een hele spannende finaletafel was.

Ik schuif dadelijk even aan een cashtable en probeer speciaal voor onetime nog eens een video te maken.

Hier nog een plaatje van het resultaat. Mijn pokernaam is: shortys1985 (komt uit de tijd dat ik studeerde en teveel pokerde)

Tot zo (met of zonder video)

Geplaatst

Geweldig @FrankK. ik hoor allemaal mensen om mij heen die aan het winnen zijn de laatste paar weken, zou het het OneTime effect zijn :-) Succes aan de cash tafels. Ik krijg nu al weer zin om in de auto te stappen en weer bezoekjes af te leggen n.a.v. deze verhalen.

Geplaatst

Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens ;). Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg ;)

Geplaatst
Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens ;). Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg ;)

Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen.

Geplaatst

Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen.

Online +1. Vaak wel zin om een aantal op te starten, maar eenmaal bezig ben ik er met een uurtje of 2 wel weer klaar mee.

• 4 weken later...
Geplaatst

Afgelopen vrijdag 22-5 een klein bedrag gestort op pokerstars. Gaat om $32. Doelstelling is om met enige regelmaat een cashtable te spelen. Ik stop iedere keer als dat ik minimaal $5 heb gewonnen. Maximum verlies op een dag mag 10 dollar zijn. Doelstelling is om de beginstand te verdrievoudigen in een maand tijd. Gaat niet om donders hoge bedragen, maar toch.

Het is nu 24-5 en sta nu op $45.78, dit in 2 sessies bij elkaar gesprokkeld.

Overigens speel ik $0,10/$0,25

Geplaatst

Vandaag weer eens gespeeld. Ging na de flop allin nadat iemand een bet maakte, met AA in mn handen. Flop lagen twee klaveren, mn tegenspeler hitte een flush. Al met al $10 dollar naar beneden, $35,78..

Zal niet hoger gaan spelen @remco86

• 2 weken later...
Geplaatst

Op dit moment doe ik mee aan nl hold'em toernooi met 946 spelers. Op dit moment sta ik 13e en er zijn nog 26 spelers over. Op naar de finaletafel...hoop ik :) :). O ja, buy-in 3,30, ik ben dan ook maar een amateurtje ;).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.