Spring naar bijdragen

Pokerstars


TheGallant

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Ik heb deze keer niks gewonnen. Kon in het begin niet met QQ van 99 winnen en toen was het snel op.

Ik zou wel willen dat hij elke week was. De punten scoren is niet zo moeilijk en volgens mij toch gemiddeld ongeveer $10 waard.

Komende zondag kan ik niet spelen. Ik heb wel ticket, maar denk niet dat ik iets win als ik sit out meedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Bijna) iedereen kent toch wel iemand die wel eens op een ander zijn account heeft gespeeld, of met meerdere tegelijk in een toernooi zitten en dan kan je dus ook info delen/ dat soort dingen

Nee sorry, persoonlijk zou ik sowieso nooit iemand op m'n account laten spelen.

Vroegah, wel eens mee laten kijken in de eindfase via Mikogo en dan via msn de hand bespreken. Mooie tijden, o.a. met Padjes. Is natuurlijk ook over randje. Maar multi-accounting valt volgens mij allemaal wel mee heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Ik baalde juist omdat ik even daarvoor er erg goed voor stond.

Maar toen kon ik niet met 99 van 66 winnen en bleef mijn AK op K22 niet staan tegen K9 door runner runner flush.

En toen heb ik besloten me in de money te folden, terwijl als ik die 2 potten gewoon win, ik juist de bubble kan misbruiken en een stuk verder kan komen.

Maar het gaat best goed hoor, ik ben mijn fpp's in $ aan het omzetten via sattelites en toernooi tickets. Zo'n goede wisselkoers heb ik nog nooit gehad:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

David Baazov, eigenaar en oprichter van Amaya, tegenwoordig dus ook van Pokerstars heeft bijna al zijn aandelen verkocht in Amaya voor een bedrag van 190 miljoen euro!

Dit betrof zo'n 7% van alle aandelen van Amaya, waarmee dat bedrijf rond de 3 miljard euro waard is. 

Betekent dit dat hij geen vertrouwen meer heeft in Pokerstars of had hij geld nodig om de boodschappen te betalen?
Qua poker is en blijft Pokerstars voor mijn mening de enige poker website.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2017 om 14:08 zei JackPot:

David Baazov, eigenaar en oprichter van Amaya, tegenwoordig dus ook van Pokerstars heeft bijna al zijn aandelen verkocht in Amaya voor een bedrag van 190 miljoen euro!

Dit betrof zo'n 7% van alle aandelen van Amaya, waarmee dat bedrijf rond de 3 miljard euro waard is. 

Betekent dit dat hij geen vertrouwen meer heeft in Pokerstars of had hij geld nodig om de boodschappen te betalen?
Qua poker is en blijft Pokerstars voor mijn mening de enige poker website.

Geld raakt op bij de spelers en de fun is er ook al beetje af. Straks als de gokmarkt in Nederland open gaat zal dat waarschijnlijk hetzelfde effect gaan krijgen als met poker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.