Spring naar bijdragen

Pokerstars


TheGallant

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Zo dat was hem weer, AA als overpair erin gemikt tegen 2 pair op een raggy board

And that is how the cookie crumbles! Ik ben intussen helemaal klaar met poker, al mijn favoriete spelsoorten zijn inmiddels wel redelijk uitgefaseerd (split games, stud, limit holdem, mixed games en voor de rest voornameliojk alles wat minimaal 8 handed is) en toernooipoker zuigt sowieso als een Nilfisk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist een kleine onetimer gehad! Speelde een NL holdem toernooi. Buy-in: 8.80 dollar. Speelden 337 spelers mee. Ik werd 2de en ontvang 390 dollar.

Ik had alles netjes op film gezet met een screen recorder. Helaas deed deze het niet nadat ik hem stop had gezet. Baalde er van, aangezien het een hele spannende finaletafel was.

Ik schuif dadelijk even aan een cashtable en probeer speciaal voor onetime nog eens een video te maken.

Hier nog een plaatje van het resultaat. Mijn pokernaam is: shortys1985 (komt uit de tijd dat ik studeerde en teveel pokerde)

Tot zo (met of zonder video)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens ;). Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg ;)

Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens ;). Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg ;)

Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen.

Online +1. Vaak wel zin om een aantal op te starten, maar eenmaal bezig ben ik er met een uurtje of 2 wel weer klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Afgelopen vrijdag 22-5 een klein bedrag gestort op pokerstars. Gaat om $32. Doelstelling is om met enige regelmaat een cashtable te spelen. Ik stop iedere keer als dat ik minimaal $5 heb gewonnen. Maximum verlies op een dag mag 10 dollar zijn. Doelstelling is om de beginstand te verdrievoudigen in een maand tijd. Gaat niet om donders hoge bedragen, maar toch.

Het is nu 24-5 en sta nu op $45.78, dit in 2 sessies bij elkaar gesprokkeld.

Overigens speel ik $0,10/$0,25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.