TheGallant Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Zelf poker ik zo af en toe op pokerstars. Wellicht is het wel leuk om te vermelden wanneer je meedoet aan toernooien. Zodoende kunnen we elkaar een klein beetje volgen en eventueel aan dezelfde toernooien deelnemen. Iemand zin in een potje online pokeren vanavond? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Hi Frank. Ik speel heel incidenteel nog wel eens maar echt toernooitjes als je echt veel tijd hebt. Ben benieuwd naar je resultaten? Speel je winnend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 25, 2015 Author Report Share Posted April 25, 2015 Hi Jackpot, ik speel het echt voor mijn plezier. Heb ooit leuke prijzen gewonnen. Overall zal het verliezend zijn. Nu ook weinig tijd meer om te pokeren. Dat was in mn studententijd wel anders! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Ja hier was het niet anders. Zelfs tijdje professioneel gespeeld en baan er voor opgezegd. Nooit echt mee verdiend overigens . Ik was de redelijke standaard speler maar in die tijd was dat ruim voldoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 25, 2015 Author Report Share Posted April 25, 2015 Je baan er voor opgezegd? Klinkt als behoorlijk serieus. Maja het blijft natuurlijk altijd spannend of je een beetje steady inkomen had. Waar speelde je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Had nog een ticketje voor de maandelijkse $100k Goldstar freeroll liggen, net ge late-regd. Heb nooit veel sjoege gehad van toernooipoker, zoek dus snel een plekkie voor dubbel of bust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Zo dat was hem weer, AA als overpair erin gemikt tegen 2 pair op een raggy board Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Zo dat was hem weer, AA als overpair erin gemikt tegen 2 pair op een raggy board And that is how the cookie crumbles! Ik ben intussen helemaal klaar met poker, al mijn favoriete spelsoorten zijn inmiddels wel redelijk uitgefaseerd (split games, stud, limit holdem, mixed games en voor de rest voornameliojk alles wat minimaal 8 handed is) en toernooipoker zuigt sowieso als een Nilfisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 26, 2015 Author Report Share Posted April 26, 2015 Zojuist een kleine onetimer gehad! Speelde een NL holdem toernooi. Buy-in: 8.80 dollar. Speelden 337 spelers mee. Ik werd 2de en ontvang 390 dollar. Ik had alles netjes op film gezet met een screen recorder. Helaas deed deze het niet nadat ik hem stop had gezet. Baalde er van, aangezien het een hele spannende finaletafel was. Ik schuif dadelijk even aan een cashtable en probeer speciaal voor onetime nog eens een video te maken. Hier nog een plaatje van het resultaat. Mijn pokernaam is: shortys1985 (komt uit de tijd dat ik studeerde en teveel pokerde) Tot zo (met of zonder video) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Geweldig @FrankK. ik hoor allemaal mensen om mij heen die aan het winnen zijn de laatste paar weken, zou het het OneTime effect zijn :-) Succes aan de cash tafels. Ik krijg nu al weer zin om in de auto te stappen en weer bezoekjes af te leggen n.a.v. deze verhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Nice! Van harte! We hebben dus met een pro te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 26, 2015 Author Report Share Posted April 26, 2015 @thegreatone Ja het komt door het onetime forum. Anders was ik niet aan het pokeren gegaan vandaag Mijn dank! @JackPot Nee absoluut geen pro, maar wellicht zal de komende tijd anders uitwijzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Helaas deed deze het niet nadat ik hem stop had gezet. Dat klinkt opzich niet onlogisch... Gg natuurlijk, altijd leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 26, 2015 Author Report Share Posted April 26, 2015 Haha @Remco86 Je snapt wat ik bedoel Zal zo een video proberen hierop te knalle . Geen cash-game, maar de wat minder bekende Spin & Go Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens . Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens . Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Leuk te zien Frank dat je ook een pokeraar bent ergens . Ik ga straks misschien tijdens de SCOOP een avondje meespelen met toernooitjes, maar verder heb (of neem) ik er de tijd niet meer voor om echt te gaan pokeren. Daarnaast ben ik ook niet goed genoeg Ha! Same here, ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 5 tot 6 uur hetzelfde toernooitje te spelen. Online +1. Vaak wel zin om een aantal op te starten, maar eenmaal bezig ben ik er met een uurtje of 2 wel weer klaar mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Afgelopen vrijdag 22-5 een klein bedrag gestort op pokerstars. Gaat om $32. Doelstelling is om met enige regelmaat een cashtable te spelen. Ik stop iedere keer als dat ik minimaal $5 heb gewonnen. Maximum verlies op een dag mag 10 dollar zijn. Doelstelling is om de beginstand te verdrievoudigen in een maand tijd. Gaat niet om donders hoge bedragen, maar toch. Het is nu 24-5 en sta nu op $45.78, dit in 2 sessies bij elkaar gesprokkeld. Overigens speel ik $0,10/$0,25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Leuk idee. Goede start gemaakt in ieder geval, succes met je doel. Ga he hoger spelen zodra je je doelbedrag hebt gehaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted May 25, 2015 Author Report Share Posted May 25, 2015 Vandaag weer eens gespeeld. Ging na de flop allin nadat iemand een bet maakte, met AA in mn handen. Flop lagen twee klaveren, mn tegenspeler hitte een flush. Al met al $10 dollar naar beneden, $35,78.. Zal niet hoger gaan spelen @remco86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poker Chick Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Op dit moment doe ik mee aan nl hold'em toernooi met 946 spelers. Op dit moment sta ik 13e en er zijn nog 26 spelers over. Op naar de finaletafel...hoop ik :). O ja, buy-in 3,30, ik ben dan ook maar een amateurtje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Ik ben je aan t volgen! Succes nog 23 over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poker Chick Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Haha . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poker Chick Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Ik ben gewoon zenuwachtig nu en mijn sigaretten zijn ook al op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted June 2, 2015 Author Report Share Posted June 2, 2015 Wat is je nickname Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts