JeroenvandenBroek Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Hallo, Waag jij regelmatig een gokje en ben je benieuwd in hoeverre jij controle hebt over je eigen spelgedrag. Dan is dit misschien iets voor jou! Op het moment wordt er gewerkt aan een online programma voor mensen die regelmatig gokken en graag controle willen houden over hun spelgedrag. Het gaat om een aantal korte sessies die je thuis van achter je eigen computer en geheel privé kunt volgen. Naast inzichten over uw spel ontvangt u ook een vergoeding van 30 euro en draagt u bij aan de wetenschap. Voor meer info en deelname , ga naar de onderstaande website https://www.lab.uva.nl/lotus/AATGambling_Canada2/registration?_language=nl-NL 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Hup @jordi22 aan de slag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Hmmmm, Gokholtante heeft net een paar weekjes van schransen, zuipen en gokken achter de rug met als kroon een grove gok op 29 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamergirl Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 Ik gok alleen als het gratis is, dus ik heb daar goede controller over. Bijvoorbeeld als je 60,- speelgeld koopt en je krijgt 10,- Dan geef doe ik een paar spinse, en dan doe ik cash out. Als ik geld uit geef doe ik dat aan eten. Restaurant of ontbijt buffet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts