Spring naar bijdragen

Kenny Hallaert winnaar van WSOP Colossus?


Nomore

Aanbevolen berichten

Zoals velen weten is op dit moment in Las Vegas de World Series of poker bezig. Daarbij is er voor de eerste keer een event georganiseerd dat ook pokerspelers met een kleine portemonnee mee kan laten doen met de WSOP. De buyin is $565 en het aantal deelnemers verbrak het record met 22.374 inschrijvingen! Om een dergelijke toernooi te winnen moet je een goede speler zijn maar zeker ook een portie geluk hebben.

De bekende Belgische pokerspeler Kenny Hallaert mag morgen (vanavond) terug komen om zijn naam voor altijd te vestigen in de wereldwijde pokerwereld en dit enorme event binnen te slepen! Er zijn nog 9 spelers over en Kenny zit aan de finale tafel van de WSOP Colossus!

Morgen weten we meer. Kenny Hallaert alle succes! We hopen dat je de bracelet meeneemt terug richting de Benelux! En uiteraard ook de ruim $638.000,-- die de winnaar mee naar huis mag nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Kan mij de eerste keer nog goed herinneren dan ik met Kenny aan het pokeren was in Boxtel 10 jaar geleden, hij was toen al erg getalenteerd en als alles beetje meezit stampt die de tafel hard aan het mag die zo'n prachtige gouden armband omdoen. Hoe gaaf en cool zal dat zijn en natuurlijk meteen alle "gold diggers" van Belgie in zijn kielzog :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bet1Drink2 wrote:

Misleidende titel als die zo half te lezen is voor je er op klikt :D.

Heb de livestream gekeken, zure bust wel natuurlijk. Ook als je 2/9 in chips de FT begint. Aan de andere kant een absoluut bizarre run.

Ik wilde ook graag je prikkelen om te lezen, en hoopte er van harte op dat ik voorspellende gaven zou hebben ;).

Zonde om door 2 Outer er uit te vliegen. Maar gedurende het toernooi heeft hij ook wel eens geluk gehad. Zonder geluk vaart niemand wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een live toernooi was de Colossus volgens mij het toernooi met het meeste aantal deelnemers ooit. De organisatie heeft voor 1.45 miljoen dollar aan rake opgestreken. Om in zo'n groot veld zo ver te komen is erg knap. Ik heb even de livestream gekeken en zag Kenny met A7s allin 4betten wat hij erg goed deed en waar lef voor nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
1 uur geleden zei JackPot:

Op dit moment staat Kenny Hallaert aan de top van de leaderboard in het World Series of Poker Main Event!

Wat een koning die Kenny. Ik heb nog met Kenny gespeeld in de gehuchten van Nederland (Oss) in een homegame ruim 10 jaar geleden :-) Hij was toen al een speler met bovengemiddelde kennis van het spel en uitvoering hiervan. We gaan hem volgen in het mooiste toernooi van de wereld. Succes Kenny en geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.