Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Zoals velen weten is op dit moment in Las Vegas de World Series of poker bezig. Daarbij is er voor de eerste keer een event georganiseerd dat ook pokerspelers met een kleine portemonnee mee kan laten doen met de WSOP. De buyin is $565 en het aantal deelnemers verbrak het record met 22.374 inschrijvingen! Om een dergelijke toernooi te winnen moet je een goede speler zijn maar zeker ook een portie geluk hebben.

De bekende Belgische pokerspeler Kenny Hallaert mag morgen (vanavond) terug komen om zijn naam voor altijd te vestigen in de wereldwijde pokerwereld en dit enorme event binnen te slepen! Er zijn nog 9 spelers over en Kenny zit aan de finale tafel van de WSOP Colossus!

Morgen weten we meer. Kenny Hallaert alle succes! We hopen dat je de bracelet meeneemt terug richting de Benelux! En uiteraard ook de ruim $638.000,-- die de winnaar mee naar huis mag nemen.

• 2 months later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Kan mij de eerste keer nog goed herinneren dan ik met Kenny aan het pokeren was in Boxtel 10 jaar geleden, hij was toen al erg getalenteerd en als alles beetje meezit stampt die de tafel hard aan het mag die zo'n prachtige gouden armband omdoen. Hoe gaaf en cool zal dat zijn en natuurlijk meteen alle "gold diggers" van Belgie in zijn kielzog :-)

Posted

Ik ken Kenny ook al heel wat jaartjes. Samen hebben we tientallen uurtjes Limit Holdem handjes gespeeld en achteraf geanalyseerd. Kenny is een zeer gedisciplineerde en analytische speler die zelden iets raars doet. Ik gun het hem van harte!

Posted

Misleidende titel als die zo half te lezen is voor je er op klikt :D.

Heb de livestream gekeken, zure bust wel natuurlijk. Ook als je 2/9 in chips de FT begint. Aan de andere kant een absoluut bizarre run.

Posted

Ik zie dat Lance Garcia heeft gewonnen. Livestream volgen was leuk. Om 00:30 toch maar naar bed gegaan. Nu maar hopen of er Belgen of Nederlanders zijn die nog verder komen in één van de events.

Posted

Bet1Drink2 wrote:

Misleidende titel als die zo half te lezen is voor je er op klikt :D.

Heb de livestream gekeken, zure bust wel natuurlijk. Ook als je 2/9 in chips de FT begint. Aan de andere kant een absoluut bizarre run.

Ik wilde ook graag je prikkelen om te lezen, en hoopte er van harte op dat ik voorspellende gaven zou hebben ;).

Zonde om door 2 Outer er uit te vliegen. Maar gedurende het toernooi heeft hij ook wel eens geluk gehad. Zonder geluk vaart niemand wel :)

Posted

wow 5e uit bijna 23.000 man. Ik begrijp dat hij hoopte op meer, maar manman, dat is al een megnaprestatie op zich.

Hoe vaak maak je zo'n groot veld nou mee :D

Posted

Voor een live toernooi was de Colossus volgens mij het toernooi met het meeste aantal deelnemers ooit. De organisatie heeft voor 1.45 miljoen dollar aan rake opgestreken. Om in zo'n groot veld zo ver te komen is erg knap. Ik heb even de livestream gekeken en zag Kenny met A7s allin 4betten wat hij erg goed deed en waar lef voor nodig is.

Posted

@Simonvk dat was idd een mooie move met lef, jammer dat hij op het einde zo'n zure badbeat kreeg (al helemaal als je het qua geld gaat bekijken), maarja om zo ver te komen zal Kenny hier en daar vast zelf ook wel wat bad beats hebben uitgedeeld. Wel jammer tho!

• 1 year later...
Posted
1 uur geleden zei JackPot:

Op dit moment staat Kenny Hallaert aan de top van de leaderboard in het World Series of Poker Main Event!

Wat een koning die Kenny. Ik heb nog met Kenny gespeeld in de gehuchten van Nederland (Oss) in een homegame ruim 10 jaar geleden :-) Hij was toen al een speler met bovengemiddelde kennis van het spel en uitvoering hiervan. We gaan hem volgen in het mooiste toernooi van de wereld. Succes Kenny en geniet ervan.

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.