Spring naar bijdragen

Kenny Hallaert winnaar van WSOP Colossus?


JackPot

Aanbevolen berichten

Toen ik vanochtend wakker werd en mijn Facebook aanslingerde zag ik o.a. diverse Pokemons maar vooral Kenny die de laatste 27 had gehaald met een iets bovengemiddelde stack. WOW Kenny, you did it, de grootste cash tot nu toe en wat zit er allemaal nog meer in het vat. In het grootste toernooi ter wereld bij de World Series of poker in Las Vegas sta je gewoon bij de beste 26 spelers ter wereld! Chapeau!. Vandaag misschien wel de belangrijkste pokerdag uit je leven om te proberen je in de finale (November 9) te spelen. Hoe gaaf zou dat zijn als je dit lukt. Heel veel succes en geniet ervan, dit zijn je 15 minutes of fame. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd, moet toch niet gekker worden. Kenny was bij de laatste 20 toen ik mijn oogjes dicht deed en toen ik wakker word kon ik live mee lezen via Twitter van Pokernews (Dank Webjoker) de laatste handjes voor de laatste November 9. Ongelooflijke prestatie en goed voor Belgische en Holland poker landschap. 

Kenny is in 2005 (samen met zijn toenmalige vriendin) met onze Las Vegas reis. Hij en ik zat zwaar in het poker en hem ontmoet voor de eerste keer tijdens de Master Classics of poker in 2004. Daarna nog een keer bij een homepage in het Zuiden van het land en kwam hem voor het laatst tegen bij de EPT in Reno (2010). Zelf toen gestopt met de pokerscene en Kenny beukte maar door, meer dan 10 jaar je staande kunnen houden in al het pokergeweld en ontwikkelingen en dat dit grootste resultaat van hem tijdens het mooiste, grootste en indrukwekkendste pokertoernooi op onze planeet! Heel bijzonder en wat voor maanden gaat Kenny nu in om dadelijk op 30 oktober 2016 de finale te gaan spelen met een gezonde pokerstack! We gaan voor het schreeuwen en gunnen het onze Zuider vriend het enorm, zo dichtbij de ultieme poker droom en financiële onafhankelijkheid. Lekker van genieten Kenny!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...