Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Kenny Hallaert winnaar van WSOP Colossus?

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
6 uur geleden zei TheGreatOne:

Kenny staat er geweldig voor met top 3 in chips en nog 80 man over in het grote WSOP event. Morgen dag 7. Wat een poker koning zeg!

Nice!

Zie nog best wat pro's/ goede spelers left in die top80 lijst, niet echt de meest softe dag 7.

Geplaatst

Toen ik vanochtend wakker werd en mijn Facebook aanslingerde zag ik o.a. diverse Pokemons maar vooral Kenny die de laatste 27 had gehaald met een iets bovengemiddelde stack. WOW Kenny, you did it, de grootste cash tot nu toe en wat zit er allemaal nog meer in het vat. In het grootste toernooi ter wereld bij de World Series of poker in Las Vegas sta je gewoon bij de beste 26 spelers ter wereld! Chapeau!. Vandaag misschien wel de belangrijkste pokerdag uit je leven om te proberen je in de finale (November 9) te spelen. Hoe gaaf zou dat zijn als je dit lukt. Heel veel succes en geniet ervan, dit zijn je 15 minutes of fame. 

Geplaatst

Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd, moet toch niet gekker worden. Kenny was bij de laatste 20 toen ik mijn oogjes dicht deed en toen ik wakker word kon ik live mee lezen via Twitter van Pokernews (Dank Webjoker) de laatste handjes voor de laatste November 9. Ongelooflijke prestatie en goed voor Belgische en Holland poker landschap. 

Kenny is in 2005 (samen met zijn toenmalige vriendin) met onze Las Vegas reis. Hij en ik zat zwaar in het poker en hem ontmoet voor de eerste keer tijdens de Master Classics of poker in 2004. Daarna nog een keer bij een homepage in het Zuiden van het land en kwam hem voor het laatst tegen bij de EPT in Reno (2010). Zelf toen gestopt met de pokerscene en Kenny beukte maar door, meer dan 10 jaar je staande kunnen houden in al het pokergeweld en ontwikkelingen en dat dit grootste resultaat van hem tijdens het mooiste, grootste en indrukwekkendste pokertoernooi op onze planeet! Heel bijzonder en wat voor maanden gaat Kenny nu in om dadelijk op 30 oktober 2016 de finale te gaan spelen met een gezonde pokerstack! We gaan voor het schreeuwen en gunnen het onze Zuider vriend het enorm, zo dichtbij de ultieme poker droom en financiële onafhankelijkheid. Lekker van genieten Kenny!

• Like 2
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.