Spring naar bijdragen

Crowdfunding; 20% rendement per jaar op de AEX


Brinkers

Aanbevolen berichten

Och, China verkoopt die zooi aan vnl Belgie en die moet het dan maar uitzoeken (industriele compensatie-orders??). Zien hoe lang Belgie dit volhoudt, met China in een economische dip / misere; nieuwe "Dexia-casus" op komst??? Ik denk ook niet dat de VS dit kunnen waarderen (Dollar)....

China heeft geld nodig om de beurs overeind te houden en om Goud in te kunnen slaan om de Yuan als belangrijke munt te kunnen laten gelden. De Dollar is immers het vertrouwen kwijt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ik begrijp niet zo goed waar je het over hebt. Er wordt 180 miljard aan US staatsobligaties verkocht door China van de ruim 1000 miljard die ze in bezit hebben en ooit gekocht hebben. Dit heeft nagenoeg geen enkele impact op de koers, wat weer eens laat zien dat het de meest liquide asset ter wereld is. Ook de dollar heeft er geen enkel nadelige invloed van ondervonden aangezien die alleen maar gestegen is. Kan me niet voorstellen dat Belgie ook maar iets van dit staatspapier heeft gekocht, maar als dit wel zo is, heeft een chinese teruggang toch geen impact op gekochte US staatsobligaties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

May 18: China Revealing The Identity Of The Mystery "Belgian" Buyer Of US Treasurys

June 15: China Dumps Record $120 Billion In US Treasurys In Two Month Via Belgium

July 17: China Dumps Record $143 Billion In US Treasurys In Three Months Via Belgium

and of course July 22: "China's Record Dumping Of US Treasuries Leaves Goldman Speechless"

Het gaat er niet om wat de MSM verkondigen. Het gaat om het grote spel wat achter de schermen gespeeld word; Shadow-banking-activiteiten. Hier wordt door de MSM geen enkele aandacht aan geschonken. Er zou immers grote paniek kunnen ontstaan, als blijkt dat de gehele financiele wereld op drijfzand is gebouwd.

De politici, banksters en MSM spelen nog steeds hun spel, maar het eind komt met rasse schreden naderbij. Trigger???? Vanaf September Game over. Kijk naar de grondstoffen-markt. Dit zegt een hoop.....

Leuke discussie zo B-) Eindelijk. Er kunnen meer mensen hun stem laten horen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 mei 2015; The tiny nation of Belgium had become the third largest foreign holder of US Treasurys. In summary: someone, unclear who, operating through Belgium and most likely the Euroclear service (possible but unconfirmed), has added a record $141 billion in Treasurys since December, or the month in which Bernanke announced the start of the Taper, bringing the host's total to an unprecedented $341 billion!

"Belgium" was merely a front for China. First, note that after dropping for 6 consecutive months, official Chinese holdings had a major countertrend move and rebounded in March, jumping by $37 billion to $1.261 trillion and regaining the top US creditor spot from China.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zit het halve forum hier tot over zijn nek in zilver, dus elke zilverstijging juich ik toe :P Maareh, de zilverkoers wordt toch onder andere gemanipuleerd door de papieren beleggers? Daarnaast kunnen de mijnen aan de hoge vraag voldoen en blijkt tevens dat deze vraag geen invloed op de koers heeft. Wellicht is zilver niet zo speciaal (meer)?

Ik zie eerlijk gezegd de zilverkoers in de komende 3 jaar de 20 niet eens halen. Geen enkele indicatie voor. Ja, een record aan vraag, maar dito aanbod. Bovendien heb ik het idee dat de manipulatoren van deze koers (zonder alu-hoedje te klinken) de markt behoorlijk goed in handen hebben.

Anyway, wat mij betreft: zilver to da moon! Gogogo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De FED manipuleerd de SP-Fut al jarenlang en houdt zodoende de beurzen overeind als deze dreigen weg te zakken. Goldman Sachs is de huisbank van de FED. Goldman mag van de overheid de Staatsobligaties v.d. VS (T-Bonds) in de markt zetten, welke door de FED, met "zelf bijgedrukt geld" middels QE, worden opgekocht. Met het geld dat GS zodoende ontvangt kopen ze SP-Futures. Elke dag weer "gratis-geld-acties", de zg. POMO's. Dat dit triljarden aan belastinggeld heeft gekost de afgelopen jaren maakt die banksters niets uit.

Marktmanipulatie is er al zolang de beurzen bestaan; Shadowbanking! Banken die van elkaar kopen en aan elkaar verkopen, waardoor zij onderling de markt sturen. Dit gebeurd met vrijwel alles waarmee de banken geld kunnen verdienen. Wie dit spel niet doorziet wordt telkens gepakt door de grote jongens.

Nu lijken de buerzen elk moment naar beneden te kunnen duvelen (China vannacht QE zoals verwacht), maar dat is schijn. ZOveel mogelijk mensen in de Shorts lokken en dan plots is de trein richting het Noorden vertrokken. Straks (eind Aug) denkt iedereen weer dat het nog veel verder omhoog kan en dan vertrekt de trein plots voor zeer velen op hoge snelheid ri. het Zuiden....

Vandaag is er een correctiegolf Cb bezig nadat gisteren Ca stukliep op het gapje in de 500-501 zone. De handel neemt nu een aanloop en zal dan met alles wat heeft de boel ri. hogere top speren in golf Cc. Mijn KD voor de AEX blijft de 520-zone de komende dagen. De handel wil en zal omhoog met de boel en dat gaat ze dus uiteindelijk lukken via manipulatie middels de SP-Fut

:-O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jackpot; Zou kunnen, kopers ophalen, zoveel mogelijk mensen in de shorts lokken?

Er is vanochtend een mega neerwaarts openingsgap 495-489 ontstaan. Dit gap gaat komende dagen gedicht worden. De uitstaande positie aangepast;

*) Teruggekocht de 2 geschreven AEX Okt Calls 520 a 2,35 (geschreven a 4,40) = Netto-winst 400 euro

*) Bijgekocht 1 AEX Okt Call 520 a 6,90

*) Nu dus uitstaan; 3 AEX Calls Okt 500 a 8,95 Euro (na winstverrekening)

Wordt het gap ri. 495 gedicht dan schrijf ik weer Call-opties als hedge....

Nu maar kijken hoe ver de handel het wil laten zakken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.