Spring naar bijdragen

Welke dromen wil jij waar gaan maken als we de loterij winnen?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Als ik miljoenen zou winnen zou ik een paar ton meenemen om in Bobby's Room te gaan kaarten met o.a. Doyle Brunson

Haha geweldig. Mooi is dat. Wat ik zo grappig vind is dat als ik aan mensen vraag wat ga je doen als je miljoenen op de bank heb staan. Ja dan ga ik lekker mijn eigen zaak doen of investeren. Ik denk dan, ga lekker op het strand liggen en deel doe 80 - je leeftijd en deel het door het bedrag + rente en uitgeven en genieten :-)

DIT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik miljoenen zou winnen zou ik een paar ton meenemen om in Bobby's Room te gaan kaarten met o.a. Doyle Brunson

Op TV had je vroeger een pokerserie waar je als amateur mocht opnemen tegen de profs. Leuk om te zien. Doyle Brunson is al aardig op leeftijd @Simonvk. Misschien voor de fun tegen hem spelen of wellicht dat we jou vanuit OneTime een beetje kunnen sponsoren.

Ik weet niet op welke pokerserie jij doelt maar 4 jaar geleden had ik een goede kans om me voor zoiets te kwalificeren. Voor 60% van de chips in play verloren mijn negens echter van vijven door een vijf op de river. poker Lounge was dat. Ik heb daarna wat afleveringen daar van gezien en dat waren van die saaie pro's. Er is maar een handvol spelers bij wie ik het echt leuk zou vinden om daar mee te spelen, met een deel daarvan heb ik online gespeeld maar met Brunson, Ivey en Antonius zou ik graag een mixed game willen spelen in het Bellagio maar zoals JackPot al aangeeft is daar toch echt een loterijwinst voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Buck WOOHOOO! Pitchfork fondue. Hoe hillbilly wil je het hebben? :D

$50,000 buy-in World Series of poker Player Championship! 8-Game. In de limit events heeft de wereldtop denk ik toch minder edge op je dan in NL. Besides that: Mijn, limit, split en lo games zijn een heel stuk minder beroerd dan mijn NLHE. Jammerlijk dat dat nu net de minst populaire varianten zijn.

De winnaar van dat toernooi is in mijn ogen overigens de ECHTE wereldkampioen. Afgezien van Scotty Nguyen die stomdronken won heeft nog nooit een koekenbakker dat event gewonnen. Het main-event is nog wel eens gewonnen door een gast waarvan je nu zegt: Wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.