Spring naar bijdragen

Vakantieplannen 2016


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Net dus terug uit Nieuw Zealand en ik kan echt iedereen aanraden om daar minimaal 1 x in je leven heen te gaan, echt geweldig mooi land. Top 3 ooit van al mijn vakanties,

Mooi op te horen. Misschien een aparte topic van maken en daar de mooiste foto's inzetten. Ik ben benieuwd waarom je NZ aanraadt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edman zei:

Inmiddels ook eind augustus klein weekje Vegas geboekt met vriendin met daarbij een weekje Yellowstone er achteraan. Wilden we altijd nog een keer zien. 3 van de 5 Aria nachten comped via Mlife (was een hele verrassing, zoveel nou ook weer niet ver/ge-gokt afgelopen trip ;) ) en nog 1 nachtje NYNY voor een mooi prijsje.

@Edman, hoe werkt dat comp als je boekt? Of gebeurd dit achteraf. Wel heel netjes. Yellowstone is prachtig, park in 2000 bezocht en wil hier nog een keer naar terug.Dat wordt genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

@LasVegasNic Ik zat naar een hotelkamer te zoeken en keek ook op de Mlife website. Zag toen een aanbieding van o.a. Aria staan (waar ik vorig jaar ook zat) voor doordeweekse overnachtingen voor $69 en er was een zeer tijdelijke aanbieding voor gratis/comp overnachtingen, ook doordeweeks bij Aria. Toen meteen Mlife VIP services gemaild hierover en niet lang daarna al een bericht ontvangen dat dus 3 v.d. 5 nachten beschikbaar waren voor mijn gevraagde data, andere 2 nachten voor $69. Mijn vriendin had op haar Mlife hele andere aanbiedingen staan, is dus echt gebaseerd op je speelverleden en je theo (theoretical loss), als ik het goed heb. Komt nog wel de resort fee overheen helaas, maar misschien is hier ter plekke nog wat aan te doen. Probeer altijd een ander hotel te boeken maar dit keer dus weer Aria, helemaal niet erg.... ;-) Wij kunnen ook erg genieten van de luxe van de hotelkamer en bijvoorbeeld de zwembaden in Vegas. Maar mijn tip is dus om ook geregeld de Mlife site te checken voor persoonlijke hotel deals (ook al gok je niet eens veel!).

@TheGreatOne Dat Aria buffet wil ik zeker gaan scoren via MyVegas!  Heerlijk! :smiley:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf @Shir  Heerlijk in de hete luchtoven als je buiten bent maar denk dat je 99% van de tijd lekker binnen bent. Wat ga je er doen (vakantie & werk)?

feesten! vakantie dus. Heb de vluchten nog niet geboekt maar wilde hotel vast boeken. Weet over 2 weken wat de reisplannen voor de komende maanden gaat zijn en hoop dan ook dat de prijzen een beetje omlaag gaan ondertussen. Op dit moment €1456 voor een retourtje via London

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net dus terug uit Nieuw Zealand en ik kan echt iedereen aanraden om daar minimaal 1 x in je leven heen te gaan, echt geweldig mooi land. Top 3 ooit van al mijn vakanties,

Mooi op te horen. Misschien een aparte topic van maken en daar de mooiste foto's inzetten. Ik ben benieuwd waarom je NZ aanraadt?

Ik zal even mijn mooiste uitzoeken en misschien idd topic voor maken. Dan zal je zien hoe mooi het is en zal ik nog wat info geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik alleen al denk hoe lang je in het vliegtuig moet zitten naar New Zeeland zou ik er voor geen goud naar toe gaan :(.

Dat het mooie natuur heeft daar twijfel ik overigens niet aan, en denk dat dat ook de reden moet zijn om er naar toe te gaan. 

Maar zo zijn er zoveel mooie plekken op de wereld die je eigenlijk zou moeten bezoeken en zou ik persoonlijk liever richting Afrika trekken en daar de natuur opzoeken.

Toekomstmuziek, en maar wachten tot de kids groter zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net dus terug uit Nieuw Zealand en ik kan echt iedereen aanraden om daar minimaal 1 x in je leven heen te gaan, echt geweldig mooi land. Top 3 ooit van al mijn vakanties,

Mooi op te horen. Misschien een aparte topic van maken en daar de mooiste foto's inzetten. Ik ben benieuwd waarom je NZ aanraadt?

Ik zal even mijn mooiste uitzoeken en misschien idd topic voor maken. Dan zal je zien hoe mooi het is en zal ik nog wat info geven.

Super!!!! Bedankt alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.