Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

On 5/16/2021 at 11:17 PM, Dooker said:

HAha nou no way Ben al 11x geweest en er veranderd van alles de hele tijd en mijn to Do list nu al past niet eens in de komende 10trips 🤪

Ben bezig met een to so lijst van Vegas en is zo 100+ :)

Inderdaad ik denk dat als je een jaar in vegas zou gaan verblijven dat je een aardig eind gaat komen, maar door veranderingen is er elke keer weer iets nieuws te zien of te ontdekken, voor wie er nog nooit geweest is jullie gaan je ogen uitkijken en bij elke post die ik plaats of lees stijgt het enthousiasme 😆😂😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/16/2021 at 11:17 PM, Dooker said:

HAha nou no way Ben al 11x geweest en er veranderd van alles de hele tijd en mijn to Do list nu al past niet eens in de komende 10trips 🤪

Ben bezig met een to so lijst van Vegas en is zo 100+ :)

Inderdaad ik denk dat als je een jaar in vegas zou gaan verblijven dat je een aardig eind gaat komen, maar door veranderingen is er elke keer weer iets nieuws te zien of te ontdekken, voor wie er nog nooit geweest is jullie gaan je ogen uitkijken en bij elke post die ik plaats of lees stijgt het enthousiasme 😆😂😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ibreathepoker:

Het eerste wat je ziet als de deuren openen vanuit de slurf als je het vliegtuig uitloopt slots, slots and slots 😂😂😂

SDC11490.JPG

Dat is zo bizar inderdaad. Wist niet wat ik zag de eerste keer 😂😂 heeft iemand wel eens winst op 1 van die slots gepakt voor die terug naar huis ging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo bizar inderdaad. Wist niet wat ik zag de eerste keer heeft iemand wel eens winst op 1 van die slots gepakt voor die terug naar huis ging?
Dit zag ik als eerste op aankomst ...... ja op de terug reis... 10 dollar had er nog 2 en me skrill card werkte er ff niet toen ik dorst had wilde een bak koffie uhh biertje om de tijd tot het boarden te doden voor de terug reis 2014-06-19 19.45.34.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Damien010 said:

Dat is zo bizar inderdaad. Wist niet wat ik zag de eerste keer 😂😂 heeft iemand wel eens winst op 1 van die slots gepakt voor die terug naar huis ging?

Ja $20 erin en binnen 10 minuten $350 eruit en dat was omdat we vertraging hadden (ik ging al terug met $2000+ na aftrek van alle kosten inclusief reis en we hadden een overstap in Washington D.C.), vervolgens missen we onze vlucht Washington D.C. naar Amsterdam, geen hotel beschikbaar op het vliegveld dus hebben ze een hotel geboekt voor ons 15 minuten vanaf het vliegveld, auto gehuurd en de volgende ochtend heel vroeg opgestaan om een dagje Washington te doen (dat was 20 minuten vanaf het hotel), toen kwamen we Obama nog tegen in the beast en hebben we een relaxed onverwacht dagje gehad om vervolgens halverwege de avond terug te vliegen, vervolgens nog een groot deel van de reis kunnen declareren via de reisverzekering dus kortom een super reis gehad.

DSC_0777.JPG

DSC_0954.JPG

DSC_0961.JPG

DSC_0970.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja $20 erin en binnen 10 minuten $350 eruit en dat was omdat we vertraging hadden (ik ging al terug met $2000+ na aftrek van alle kosten inclusief reis en we hadden een overstap in Washington D.C.), vervolgens missen we onze vlucht Washington D.C. naar Amsterdam, geen hotel beschikbaar op het vliegveld dus hebben ze een hotel geboekt voor ons 15 minuten vanaf het vliegveld, auto gehuurd en de volgende ochtend heel vroeg opgestaan om een dagje Washington te doen (dat was 20 minuten vanaf het hotel), toen kwamen we Obama nog tegen in the beast en hebben we een relaxed onverwacht dagje gehad om vervolgens halverwege de avond terug te vliegen, vervolgens nog een groot deel van de reis kunnen declareren via de reisverzekering dus kortom een super reis gehad.
DSC_0777.thumb.JPG.a7e35f9e4b536856eca1fe8f43804913.JPG
DSC_0954.thumb.JPG.3ae3208e7ff12cfb184389c975ca714c.JPG
DSC_0961.thumb.JPG.b074175113b2c517361cd10b8089bf7b.JPG
DSC_0970.thumb.JPG.8ceeb712b950319c3a1064cb7367bd16.JPG
Dat is wrl gaaf joh, die onverwachte dingen maken zo'n reis het mooist! Ook tof dat je Obama bent tegen gekomen, kunnen niet veel mensen zeggen. En dan ook nog eens een mooi resultaat om mee thuis te komen!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste keer direct gevolgen op Vegas en dat was ondanks t gemak natuurlijk we minder leuk. Je kwam dus niet aan in de leuk terminal met gelijk de slots , het Vegas bord en oa de hagedis 🦎 In  de gang ;)

maar omdat t direct was eerst bij de douane gelijk en toen via de zijkant pas naar de bagage banden:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minutes ago, Dooker said:

Laatste keer direct gevolgen op Vegas en dat was ondanks t gemak natuurlijk we minder leuk. Je kwam dus niet aan in de leuk terminal met gelijk de slots , het Vegas bord en oa de hagedis 🦎 In  de gang ;)

maar omdat t direct was eerst bij de douane gelijk en toen via de zijkant pas naar de bagage banden:(

Ik hoop ook dat we een overstap maken met onetime ik vind dat op een of andere manier toch altijd wat hebben, ik weet niet wat het is maar een soort van vakantie gevoel denk ik omdat je dan al die mensen ziet werken op het vliegveld 🤪😂  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minutes ago, Dooker said:

Morgen is t toch zover een update van @TheGreatOne 🎉 

🥇 🥈 🥉..???

leuke verhalen van iedereen al voorbij zien komen en handige tips maar vooral leuk om een beetje de mensen te leren kennen en hun enthousiasme te zien :-). 
 

Heb al zin in de volgende opdracht!

Dan moet ik snel nog even wat dingetjes gaan posten denk ik 😂, ik wil zo'n medaille 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Dooker:

Morgen is t toch zover een update van @TheGreatOne 🎉 

🥇 🥈 🥉..???

leuke verhalen van iedereen al voorbij zien komen en handige tips maar vooral leuk om een beetje de mensen te leren kennen en hun enthousiasme te zien :-). 
 

Heb al zin in de volgende opdracht!

Jij bent al door! Voor de rest zie ik dat er nog veel werk aan de winkel is! Ik zie dat 3 Onetimers nog niet gestart zijn en wil ook geen slapende honden wakker maken aangezien er toch nog wat af moeten gaan vallen 🙂

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei ibreathepoker:

Aangezien we ook moeten ontbijten 😁 is dit mijn favoriet, maar zoals jack in the box zijn er nog een heel groot aantal van dit soort ontbijtrestaurants, ik ben benieuwd voor de Vegas gangers wat jullie favoriete ontbijt plaats is  

PIC_0840.JPG

Ik ontbijt niet echt Amerikaans vind t allemaal zo veel en vet vaak 😜

Ik pak altijd wat fruit ergens bij koffie barretjes ofzo of zo’n grote groene smoothie met berg fruit en groente en dan soft ijs ofzo wat er door heen zo HAha dan heb je t gevoel t goed te doen en toch lekker smaakje

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent al door! Voor de rest zie ik dat er nog veel werk aan de winkel is! Ik zie dat 3 Onetimers nog niet gestart zijn en wil ook geen slapende honden wakker maken aangezien er toch nog wat af moeten gaan vallen
Do was toch al door vanwege dat zij de trip ging organiseren kwa uitjes en bezienswaardigheden... mogelijk dat we toch morgen een hintje van de sluier kunnen krijgen kwa stand MR@TheGreatOne

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent al door! Voor de rest zie ik dat er nog veel werk aan de winkel is! Ik zie dat 3 Onetimers nog niet gestart zijn en wil ook geen slapende honden wakker maken aangezien er toch nog wat af moeten gaan vallen
Ik denk dat 2 vliegtuigen vol richting vegas gaan

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2021 om 11:33 zei PE2AAB:

Je start aantal vanaf de dag dat de opdracht begon zijn neem ik aan heimelijk opgeschreven. Vervolgens 62 erbij optellen en onder je Avatar op dit forum kijken naar het huidige aantal posts. :-D

ik heb dat ook zo gedaan heb zelfs digitaal bestandje bij gehouden op me mobiel en heb ook op een brief geturfd hoeveel posten ik gemaakt heb zins de opdacht en je kan het inderdaad bij je profiel zien :P  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, The-fischer said:

ik heb dat ook zo gedaan heb zelfs digitaal bestandje bij gehouden op me mobiel en heb ook op een brief geturfd hoeveel posten ik gemaakt heb zins de opdacht en je kan het inderdaad bij je profiel zien :P  

Ja maar dat wil niet zeggen dat ze alle posts of comments relevant vinden 🤷🏼‍♂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.