Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei ibreathepoker:

Aangezien we ook moeten ontbijten 😁 is dit mijn favoriet, maar zoals jack in the box zijn er nog een heel groot aantal van dit soort ontbijtrestaurants, ik ben benieuwd voor de Vegas gangers wat jullie favoriete ontbijt plaats is  

PIC_0840.JPG

Ontbijt bij Jack in the Box? Daar ga ik eerder heen voor een stevige lunch haha. Wel goede burgers daar trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gewoon iedere dag 2 tot 5 posts maken.... het forum beetje levendig houden..... ook na 1 juni nog.....
Onetime gaat een belangrijke periode in.... !!
Nou dat dus, probeer ik ook. Kan een dag bijzitten dat ik niks post en andere dagen wat extra en uiteraard zaak om dit blijven te doen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste keer direct gevolgen op Vegas en dat was ondanks t gemak natuurlijk we minder leuk. Je kwam dus niet aan in de leuk terminal met gelijk de slots , het Vegas bord en oa de hagedis In  de gang
maar omdat t direct was eerst bij de douane gelijk en toen via de zijkant pas naar de bagage banden:(
Ik hoop dat we rechtstreeks gaan vliegen, puur om geen nuttelize tijd te verliezen. Maar mocht het met overstap gaan, gaan we daar uiteraard niet moeilijk over doen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, driekwart said:

Ik hoop dat we rechtstreeks gaan vliegen, puur om geen nuttelize tijd te verliezen. Maar mocht het met overstap gaan, gaan we daar uiteraard niet moeilijk over doen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Ik vind juist met overstap meestal wel prettig, mits het niet al te lang duurt. Even lekker de benen strekken iets lekkerders eten dan in vliegtuig. En alvast de douane.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minutes ago, SmartAce said:

Ik vind juist met overstap meestal wel prettig, mits het niet al te lang duurt. Even lekker de benen strekken iets lekkerders eten dan in vliegtuig. En alvast de douane.

Inderdaad zo'n luchthaven in de 🇺🇸 is altijd wel een beleving vind ik en lekker de benen strekken en met een beetje pech verlies je 3 a 4 uurtjes alles bij elkaar, ik heb altijd een overstap gehad als ik naar Amerika ging en voor het budget van onetime zou ik een overstap doen dan kunnen ze daar weer wat meer stuk gooien 🤪 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ibreathepoker:

Dan maar duimen of we het allemaal gaan halen hoe groter de overgebleven groep hoe leuker dus doe jullie best allemaal 👊🏻

Ik heb zelf iedereen opgeschreven (start posts) en de meeste hangen er al tegen aan. Voor Onetime is het natuurlijk belangrijk dat er lekker door gepost wordt op het forum, is toch een van de motoren van Onetime (community). Uiteindelijk zullen de Vegas gangers een soort van ambassadeurs zijn die we nu aan het opleiden zijn. Over 11 dagen komt opdracht 7 al uit, zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Dooker:

Ik ontbijt niet echt Amerikaans vind t allemaal zo veel en vet vaak 😜

Ik pak altijd wat fruit ergens bij koffie barretjes ofzo of zo’n grote groene smoothie met berg fruit en groente en dan soft ijs ofzo wat er door heen zo HAha dan heb je t gevoel t goed te doen en toch lekker smaakje

 Nee inderdaad ontbijten valt toch nog erg tegen soms als het een beetje gezond wil doen. Al moet ik zeggen als bij bellagio gaat ontbijten hebben ze echt verrukkelijke bagels met zalm maar kost wel wat haha

20180523_105557.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minutes ago, TheGreatOne said:

Ik heb zelf iedereen opgeschreven (start posts) en de meeste hangen er al tegen aan. Voor Onetime is het natuurlijk belangrijk dat er lekker door gepost wordt op het forum, is toch een van de motoren van Onetime (community). Uiteindelijk zullen de Vegas gangers een soort van ambassadeurs zijn die we nu aan het opleiden zijn. Over 11 dagen komt opdracht 7 al uit, zin in.

Ohh spannend even deze afronden (ik blijf gewoon door posten natuurlijk) en dan door naar opdracht 7 ik ben reuze benieuwd en ga alle opdrachten voltooien wat het ook gaat worden 😁😁😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf iedereen opgeschreven (start posts) en de meeste hangen er al tegen aan. Voor Onetime is het natuurlijk belangrijk dat er lekker door gepost wordt op het forum, is toch een van de motoren van Onetime (community). Uiteindelijk zullen de Vegas gangers een soort van ambassadeurs zijn die we nu aan het opleiden zijn. Over 11 dagen komt opdracht 7 al uit, zin in.

Moet wel zeggen dat dit een uitdagende opdracht was en snap zeker de gedachte hier achter. En zal uiteraard ook mijn bijdrage blijven leveren na afloop. Hoop wel dat je met bijvoorbeeld nog 2 dagen te gaan een reminder geeft aan de mensen die er bijna zijn. Maar ik denk dat de meeste het wel gaan halen aan alle posts te zien van deze maand

 

En@Dooker gefeliciteerd met de doorgang naar opdracht 7!

 

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet wel zeggen dat dit een uitdagende opdracht was en snap zeker de gedachte hier achter. En zal uiteraard ook mijn bijdrage blijven leveren na afloop. Hoop wel dat je met bijvoorbeeld nog 2 dagen te gaan een reminder geeft aan de mensen die er bijna zijn. Maar ik denk dat de meeste het wel gaan halen aan alle posts te zien van deze maand 
En[mention=2688]Dooker[/mention] gefeliciteerd met de doorgang naar opdracht 7!
 
Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
 
 
Uitdagend is hij zeker nog!
Zeker voor iemand zoals ik die normaal al niet veel op sociaal media zet en al helemaal niet op forums bekend is.
Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was door de content op dit forum.
Ik ben ook veel dingen terug gaan lezen en heb zeker extra kennis opgedaan die ik hopelijk volgend jaar in vegas van pas komt!


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Edwin_Tragter_:

Uitdagend is hij zeker nog!
Zeker voor iemand zoals ik die normaal al niet veel op sociaal media zet en al helemaal niet op forums bekend is.
Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was door de content op dit forum.
Ik ben ook veel dingen terug gaan lezen en heb zeker extra kennis opgedaan die ik hopelijk volgend jaar in vegas van pas komt!


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Uiteraard is hij’ zeker nog??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2021 om 11:34 zei SupremacyNL:

Ik had een "Bottomless beer" arrangement met burger bij PBR Rockbar & Grill (Planet Hollywood) en daar ging het verkeerd met de bestelling. In plaats van drie bier(tjes) kregen 3 x 3 bier, en dan ook nog van dat vieze "Bud Light".

Maar... on topic: alle maten glazen :P Man, wat lagen wij in een deuk. 

bottomless.jpg

Het ziet er ook heel  gezellig uit waren de burgers ook lekker? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei SmartAce:

Ik vind juist met overstap meestal wel prettig, mits het niet al te lang duurt. Even lekker de benen strekken iets lekkerders eten dan in vliegtuig. En alvast de douane.

Nou vooral dat is handig! Ik heb de afgelopen twee keren c.a. 2 uur in de rij gestaan op McCarran. Niet te geloven hoe langzaam dat gaat. De rijen staan werkelijk overal.
Op een iets efficiënter vliegveld de douane vast door scheelt vast 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik heb zelf iedereen opgeschreven (start posts) en de meeste hangen er al tegen aan. Voor Onetime is het natuurlijk belangrijk dat er lekker door gepost wordt op het forum, is toch een van de motoren van Onetime (community). Uiteindelijk zullen de Vegas gangers een soort van ambassadeurs zijn die we nu aan het opleiden zijn. Over 11 dagen komt opdracht 7 al uit, zin in.

Zeker gezellig door posten met zijn allen, merk dat ik de laatste dagen alleen maar meer op het forum kijk als ik ff niks te doen heb (verslaafd)

Kan niet wachten op opdracht nummer 7 spppaaaaannnneeennnddd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik heb zelf iedereen opgeschreven (start posts) en de meeste hangen er al tegen aan. Voor Onetime is het natuurlijk belangrijk dat er lekker door gepost wordt op het forum, is toch een van de motoren van Onetime (community). Uiteindelijk zullen de Vegas gangers een soort van ambassadeurs zijn die we nu aan het opleiden zijn. Over 11 dagen komt opdracht 7 al uit, zin in.

Ambassador of Onetime ...... wow dat staat vast erg goed op mijn cv. Nog even blijven posten ....alhoewel even..... we blijven gewoon posten natuurlijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.