Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.

Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.

Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.

Op Facebook onder eigen naam zoals hier al is geplaatst, en op YouTube is het dronepilootrick 🎉🎲🚁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.
Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.
Overal onder Remy de Rover

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.

Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.

Terug te vinden onder William van Riel😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGreatOne:

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.

Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.

Voor YouTube is het Joeke Melle de Vries.

Voor Facebook Joeke-Melle de Vries 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal.
Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld   En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je  youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4.
No Oitgedacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Remy de rover:

Komt er een tussenstand ? Ben benieuwd of ik het al gered heb emoji2957.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Geen tussenstanden , iedereen is zelf verantwoordelijk om minimaal 10 (leuke) posts te maken 🙂 Hopelijk zullen er een paar zijn met 9, dan serveren we die meteen af, anders wordt het ook zo duur. Om zeker te spelen, gewoon lekker door posten maar met jouw Remy maak ik mij geen zorgen,. Ook opdracht 4 is met 2 vingers in de neus te doen (4 min werk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen tussenstanden , iedereen is zelf verantwoordelijk om minimaal 10 (leuke) posts te maken  Hopelijk zullen er een paar zijn met 9, dan serveren we die meteen af, anders wordt het ook zo duur. Om zeker te spelen, gewoon lekker door posten maar met jouw Remy maak ik mij geen zorgen,. Ook opdracht 4 is met 2 vingers in de neus te doen (4 min werk)
Duidelijk Duidelijk, jullie zijn gestopt met reageren bij 8/10 .. denk dat ik inmiddels richting de 20 ga... maar dat weerhoud me niet om jullie geweldige filmpjes te likken en quoten

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remy de rover:

Duidelijk Duidelijk, jullie zijn gestopt met reageren bij 8/10 .. denk dat ik inmiddels richting de 20 ga... maar dat weerhoud me niet om jullie geweldige filmpjes te likken en quoten emoji16.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

@ROELETTE kon het niet meer bijbenen, maar zal het achterstallige onderhoud snel uitvoeren ;) Lekker bezig Remy & see ya in Vegas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=213]ROELETTE[/mention] kon het niet meer bijbenen, maar zal het achterstallige onderhoud snel uitvoeren  Lekker bezig Remy & see ya in Vegas....
Rustig aan.. ik ga je nog meer werk opleveren .. januari duurt nog lang.. en jullie lekker bezig met jullie top filmpjes.. btw je kan de reclame shippen na een aantal seconden heeft dat invloed op jullie inkomsten? Anders laat ik ze doorlopen tot het einde

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Remy de rover:

Rustig aan.. ik ga je nog meer werk opleveren .. januari duurt nog lang.. en jullie lekker bezig met jullie top filmpjes.. btw je kan de reclame shippen na een aantal seconden heeft dat invloed op jullie inkomsten? Anders laat ik ze doorlopen tot het einde emoji6.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Zo zien we het graag! Maar als ik zie dat iemand het gehaald heeft reageer ik niet direct meer met de hoeveelheid reacties;) dan reageer ik als normaal en zet ik je naam op de lijst!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.