Spring naar bijdragen

NAKP teamkampioenschap


Vondert

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

ik wou als captain een mooi Onetime team vormen maar @TheGreatOne betaalde niet genoeg voor mijn diensten helaas!! Dus ik doe niet mee.

Wat me ook tegen de borst stuit is dat je moet betalen om mee te doen en dat je dan niets kan winnen.

Snap wel dat de organisatie kosten maakt maar zoek dan een sponsor ofzo!! PKvN was toen door Stars georganiseerd koste allemaal geen flikker. Ook de mensen die t hielden kregen van alles van Stars!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luuk, geen enkele aanbieder die in de toekomst een vergunning wil gaat dit soort dingen nu sponsoren. En al willen ze geen vergunning in de toekomst dan is de kans dat ze er een dikke boete voor krijgen veels te groot.

Dit soort dingen zullen in 2017 / 2018 echt wel weer gaan gebeuren en wellicht zelfs met mooie live pakketten / deals erbij, maar tot die tijd is het min of meer liefdadigheidswerk van de organisatie. (Buiten een mooi netwerk opbouwen natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie in Emmen komen is de eerste ronde van mij!!

Het is een ontzettend mooie ruime locatie, daarom zijn we ook weer gevraagd door NAKP.

Klinkt goed @Herrumm

We hebben nu dus in ons team: @Vondert @TheGreatOne en zoeken nog 2 toppers of in ieder geval leuke mensen die ook naar Emmen kunnen en willen komen op: Vrijdag 16 oktober om 20.00 uur begint één van de voorrondes bij Melody in Emmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.