Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

• 3 months later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ik ben ook nog in Emmen geweest met het gewone kampioenschap, leuke accommodatie daar in Emmen. .

Maar ondanks de leuke locatie zullen we dit keer waarschijnlijk naar Noordwolde gaan.

Posted

ik wou als captain een mooi Onetime team vormen maar @TheGreatOne betaalde niet genoeg voor mijn diensten helaas!! Dus ik doe niet mee.

Wat me ook tegen de borst stuit is dat je moet betalen om mee te doen en dat je dan niets kan winnen.

Snap wel dat de organisatie kosten maakt maar zoek dan een sponsor ofzo!! PKvN was toen door Stars georganiseerd koste allemaal geen flikker. Ook de mensen die t hielden kregen van alles van Stars!!

Posted

Luuk, geen enkele aanbieder die in de toekomst een vergunning wil gaat dit soort dingen nu sponsoren. En al willen ze geen vergunning in de toekomst dan is de kans dat ze er een dikke boete voor krijgen veels te groot.

Dit soort dingen zullen in 2017 / 2018 echt wel weer gaan gebeuren en wellicht zelfs met mooie live pakketten / deals erbij, maar tot die tijd is het min of meer liefdadigheidswerk van de organisatie. (Buiten een mooi netwerk opbouwen natuurlijk)

Posted
Als jullie in Emmen komen is de eerste ronde van mij!!

Het is een ontzettend mooie ruime locatie, daarom zijn we ook weer gevraagd door NAKP.

Klinkt goed @Herrumm

We hebben nu dus in ons team: @Vondert @TheGreatOne en zoeken nog 2 toppers of in ieder geval leuke mensen die ook naar Emmen kunnen en willen komen op: Vrijdag 16 oktober om 20.00 uur begint één van de voorrondes bij Melody in Emmen.

Posted

Akkoord. Ik heb toevalligerwijs mijn PI hoodie ook nog weer gevonden. Dus die kan mee.

Ik doe mee Armijn.

We moeten Airwin even weer opzoeken, de koning van de freerolls.

Posted
Remco, je kunt je ook in je ééntje opgeven er zijn meer spelers die geen team kunnen vormen. Of je maten een spoedcursus geven.

Probeer m'n maten al jaren wat te leren, maar dat zit er niet in ben ik bang..:') Speel wel graag met bekenden als ik speel, maar thanks voor de tip!

Announcements

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.