Spring naar bijdragen

NAKP teamkampioenschap


Vondert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Volgens mij waren we 4e geworden, mede door onze kansloze laatste SNG. Misschien wil Armijn nog even doorgeven hoeveel punten hij heeft gehaald :D

Ja het was niet best, althans door mijn falen (0 punten uit 3 sng's) met Plek 7, 7 en 6 was het meer dan een drama. Mijn teamleden waren hot en na de eerste ronde op plek 1 en na ronde 2 op plek 2 die goed is voor een halve finale plek. Ging het in ronde 3 helemaal mis. Wel veel karma verzamelt die ik binnenkort in ga zetten bij een betaald toernooi.

Dank mannen was een zeer gezellige avond in Emmen. Dank Herman voor je gastheerschap in De Melody.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...

https://www.onkpoker.nl/aankondiging-nederlands-team-kampioenschap-poker-2017/?utm_source=MEC+Pokerevents+Alles&utm_campaign=f238e8c7c7-Aankondiging+NTKP+2017&utm_medium=email&utm_term=0_aa073a830a-f238e8c7c7-344277465

Seizoenkaart

Dit jaar introduceren we iets nieuws: de seizoenkaart. Met de NTKP Seizoenkaart kun je samen met je teamgenoten onbeperkt meedoen aan de voorrondes van het Nederlands Team Kampioenschap poker 2017. En dit voor slechts € 35,- per teamlid (€ 140,- per team).  Dat betekent dat je na het spelen van 3 voorrondes al gratis mee doet. Met de NTKP seizoenkaart kan je team een onbeperkt aantal voorrondes meedoen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.