Spring naar bijdragen

Kortebaandraverijen - Tips en Weddenschappen


Remco86

Aanbevolen berichten

De kortebaan is een spectaculair onderdeel van de drafsport. De paarden met pikeurs op de sulky’s razen met bijna 60 kilometer per uur door de Nederlandse straten. De kortebaan is een afvalrace. De maximaal 28 paarden lopen één tegen één en degene die als eerste twee ritten wint, gaat door naar de volgende ronde (omloop). Direct na elke confrontatie wordt er op de baan geloot voor het nummer in de volgende omloop. Na de vierde omloop start de halve finale, de troostfinale en natuurlijk de finale zelf. Om en om rijden de deelnemers de ritten van de finale en de troostfinale. Voor de hoogstgeklasseerde deelnemers worden ere- en geldprijzen beschikbaar gesteld. De hoogte van de geldprijzen variëren, maar zijn vooraf vastgesteld door de organisatie.

Natuurlijk kan er op deze variant in de paardensport ook weer keurig gewed worden. Bijvoorbeeld via www.runnerz.nl, de enige legale aanbieder van paardenweddenschappen die Nederland rijk is. Ook hier kan weer op winnend, plaats, duo en trio gespeeld worden. Let hierbij op dat dit over de uiteindelijke uitslag van gehele draverij gaat, dus niet per race. Wat hier wel uniek is bij de kortebaan, is dat er op winscore gespeeld kan worden. DIt kan alleen in de eerste en tweede omloop, omdat er nog minimaal 6 combinaties over moeten zijn. Ben je degene met de meeste juist voorspelde uitslagen, ben je de winnaar van een leuk geldbedrag. Zijn er meerdere personen met evenveel goede uitslagen, dan wordt de poule verdeeld.

Morgen, 27 augustus, staat de kortebaandraverij van Middenbeemster op het programma. Er staan weer een aantal mooie namen op de startlijst. Ik ga hier zelf ook weer een wedje op plaatsen, natuurlijk de winscore. Via www.kortebaandraverijen.nl zijn mooie tips, voorbeschouwingen en een groot archief met uitslagen te vinden. Ook via www.nakoersen.nl valt e.e.a. te lezen.

Het lijkt mij leuk om in dit topic onze tips en betslips te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Ok morgen Midden Beemster ik wil wel een winscore erop klappen, zijn er nog lui die mee willen doen?

Heb hier 1tje van 64 euro:

2 - 3/4 - 5 - 7/8 - 9 - 11 - 14 - 15/16 - 17 - 19 - 21/22 - 23/24 = 32 combi's x 2 euro = 64 euro

Er starten dus 24 paarden in 12 paren, waar een / daar pak ik ze allebei.

Je moet de hele rij dus 12 uit 12 goed hebben, tenzij er niemand een 100% score heeft dan gaat de pot naar 11 goed of 10 goed enz enz (dit gebeurt zelden tot nooit)

Ik wil zelf op zijn minst 25% houden en dus 75% te koop liefst in 3 stukken 25% als het kan, heb Rabo en wil het voor de start erop hebben indien mogelijk (wil opzich wel voorschieten hoor, maar ken ook nog niet iedereen hier en heb ook nog nooit een PM gestuurd haha noobbbbbbbb)

Ben benieuwd of er animo is!

Hoop dat ik vanavond nog uitverkocht raak :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier mijn Winscore van vandaag:

WS-1 : 2

WS-2 : 3,4

WS-3 : 5,6

WS-4 : 7

WS-5 : 9

WS-6 : 11

WS-7 : 14

WS-8 : 15

WS-9 : 17

WS-10 : 19

WS-11 : 21

WS-12 : 23

Winscore bepaald op basis van de tips hier en op kortebaandraverijen.nl, deze bij elkaar gelegd en hier wat overlap etc. uitgehaald.

En ook nog een triotje rond gespeeld:

1e plaats : 2,6,10,12

2e plaats : 2,6,10,12

3e plaats : 2,6,10,12

Puur op basis van de tips op kortebaandraverijen.nl, gokje wagen, prijsje winnen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.