Spring naar bijdragen

Kortebaandraverijen - Tips en Weddenschappen


Remco86

Aanbevolen berichten

Als je een tip krijgt van een jockey of andere ingewijde, geef dan een TIP aan diegene. Ken iemand die dat niet deed, en bijna overal waar hij nu nog komt met de nek wordt aangekeken.

Met TIP bedoel je een fooi? Of wat anders, kan je dit uitleggen?

Uno des Jacquets wordt net derde, dus mijn trio is binnen. Nu de uitbetaling even afwachten. Blackpearl heeft rit 1 van de finale gewonnen, dus grote kans dat ik mijn winnend bet ook meepak.

Edit: Cesc Boko te vroeg, Blackpearl Trans R wint in Middenbeemster.

1. Blackpearl Trans R

2. Cesc Boko

3. Uno des Jacquets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde eigenlijk 2 duo's uit Asco Bond spelen m

Als je een tip krijgt van een jockey of andere ingewijde, geef dan een TIP aan diegene. Ken iemand die dat niet deed, en bijna overal waar hij nu nog komt met de nek wordt aangekeken.

Met TIP bedoel je een fooi? Of wat anders, kan je dit uitleggen?

Ja.

Wij zeiden vroeger altijd - 10% van de winst ! Als je iemand een gouden tip gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@remco86 leuk dat je het trio had :-)

Je hebt natuurlijk geluk dat je 2 paarden krijgt voor je posities bij het kortebanen want die 2e aankomende was een gigantische outsider maar die was gekoppeld aan 1 van de grote kanshebbers van vandaag Asco Bond :-)

Ik wilde eigenlijk dit duo uit Asco Bond spelen en toen die er gelijk uit lag dacht ik dat scheelt weer geld maar dat kwam nu ook alsnog binnen door die koppeling LOL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@remco86 leuk dat je het trio had :-)

Je hebt natuurlijk geluk dat je 2 paarden krijgt voor je posities bij het kortebanen want die 2e aankomende was een gigantische outsider maar die was gekoppeld aan 1 van de grote kanshebbers van vandaag Asco Bond :-)

Ik wilde eigenlijk dit duo uit Asco Bond spelen en toen die er gelijk uit lag dacht ik dat scheelt weer geld maar dat kwam nu ook alsnog binnen door die koppeling LOL.

Klopt absoluut! Maar voelt toch lekker om eindelijk weer eens een leuke bet te winnen!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hier mijn lijstje voor de winscore:

Uw gekozen paarden:

Positie 1: 1:

Blackpearl Trans R

Positie 2: 3:

Zenito Hanover

Positie 3: 5:

Eluna di Quattro

6:

Silvester

Positie 4: 7:

Andrea Swagerman

Positie 5: 9:

Duke Beuckenswyk

Positie 6: 11:

Barbert

Positie 7: 13:

Chaman Rapida

Positie 8: 15:

Asko Bond

16:

Zalvador Spendic

Positie 9: 18:

Donate Groenhof

Positie 10: 19:

Pricken

Positie 11: 22:

Selim

Positie 12: 23:

Excuse Me

24:

Elma Alki

Positie 13: 25:

Easy Arrow

Positie 14: 28:

Moni Maker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.