Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Dat weet je nooit, hangt er vanaf met hoeveel man je bent, ben je de enige pak je de hele pot.......

Dit was blijkbaar zo lastig dat niemand 12 uit 12 goed had.....dan betalen ze dus 11 goed uit dat was 38 euro per 1 euro dit keer.

Geplaatst

Vierde omloop Middenbeemster:

1. (23) Uno des Jacquets - AP 300m

2. (11) Blackpearl Trans R - DB 305m

3. (9) Moni Maker - JTJ 300m

4. (20) Cesc Boko - JTJ 300m (bijgeloot)

Als Moni Maker vierde wordt, pak ik m'n trio nog mee. En Blackpearl 1ste nog een kleine winnend. Spann0nd!

Geplaatst
Als je een tip krijgt van een jockey of andere ingewijde, geef dan een TIP aan diegene. Ken iemand die dat niet deed, en bijna overal waar hij nu nog komt met de nek wordt aangekeken.

Met TIP bedoel je een fooi? Of wat anders, kan je dit uitleggen?

Uno des Jacquets wordt net derde, dus mijn trio is binnen. Nu de uitbetaling even afwachten. Blackpearl heeft rit 1 van de finale gewonnen, dus grote kans dat ik mijn winnend bet ook meepak.

Edit: Cesc Boko te vroeg, Blackpearl Trans R wint in Middenbeemster.

1. Blackpearl Trans R

2. Cesc Boko

3. Uno des Jacquets

Geplaatst

Ik wilde eigenlijk 2 duo's uit Asco Bond spelen m

Als je een tip krijgt van een jockey of andere ingewijde, geef dan een TIP aan diegene. Ken iemand die dat niet deed, en bijna overal waar hij nu nog komt met de nek wordt aangekeken.

Met TIP bedoel je een fooi? Of wat anders, kan je dit uitleggen?

Ja.

Wij zeiden vroeger altijd - 10% van de winst ! Als je iemand een gouden tip gaf.

Geplaatst

@remco86 leuk dat je het trio had :-)

Je hebt natuurlijk geluk dat je 2 paarden krijgt voor je posities bij het kortebanen want die 2e aankomende was een gigantische outsider maar die was gekoppeld aan 1 van de grote kanshebbers van vandaag Asco Bond :-)

Ik wilde eigenlijk dit duo uit Asco Bond spelen en toen die er gelijk uit lag dacht ik dat scheelt weer geld maar dat kwam nu ook alsnog binnen door die koppeling LOL.

Geplaatst
@remco86 leuk dat je het trio had :-)

Je hebt natuurlijk geluk dat je 2 paarden krijgt voor je posities bij het kortebanen want die 2e aankomende was een gigantische outsider maar die was gekoppeld aan 1 van de grote kanshebbers van vandaag Asco Bond :-)

Ik wilde eigenlijk dit duo uit Asco Bond spelen en toen die er gelijk uit lag dacht ik dat scheelt weer geld maar dat kwam nu ook alsnog binnen door die koppeling LOL.

Klopt absoluut! Maar voelt toch lekker om eindelijk weer eens een leuke bet te winnen!:)

Geplaatst

@Foute_Inzet

Ik doe dat alleen bij tips die ook winnend waren.

Naar mijn inzien niet te veel geven anders zul je merken dat je niet alleen de goede tips krijgt maar dat je er veel krijgt in de hoop weer een goede te hebben en zij weer op de Tip rekenen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hier mijn lijstje voor de winscore:

Uw gekozen paarden:

Positie 1: 1:

Blackpearl Trans R

Positie 2: 3:

Zenito Hanover

Positie 3: 5:

Eluna di Quattro

6:

Silvester

Positie 4: 7:

Andrea Swagerman

Positie 5: 9:

Duke Beuckenswyk

Positie 6: 11:

Barbert

Positie 7: 13:

Chaman Rapida

Positie 8: 15:

Asko Bond

16:

Zalvador Spendic

Positie 9: 18:

Donate Groenhof

Positie 10: 19:

Pricken

Positie 11: 22:

Selim

Positie 12: 23:

Excuse Me

24:

Elma Alki

Positie 13: 25:

Easy Arrow

Positie 14: 28:

Moni Maker

Geplaatst

Zal inderdaad een leuke worden, aantal verrassingen in ieder geval al tot nu toe ja. Ik zit al op 4 fout, hoop nog op het trio in ieder geval. Al rijden Timmy H en Donate Groenhof in de tweede omloop tegen elkaar, dus dat trio wordt ook al heel moeilijk.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.