Spring naar bijdragen

Stoptober op 3FM


Aanbevolen berichten

Misschien weten mensen het al of niet, maar ik ben hypnotiseur/ hypnotherapeut.

Volgende week woensdag ga ik een dj van 3FM live hypnotiseren voor stoppen met roken.Het is een programma dat in de nacht wordt gedraaid(rond de 50.000 mensen beluisteren het), maar de uitzending wordt opgenomen en is terug te beluisteren op 3FM. Super cool. En misschien een luisteraar live op radio samen met de DJ hypnotiseren stoppen met roken.

Vannacht wordt ik nog even gebeld om uit te leggen wat hypnose is en hoe het werkt. En waar je het allemaal voor kan gebruiken.

Dus voor iedereen die wil weten wat hypnose is, en alle fabeltjes erom heen wat wel en niet waar is, kan je het vannacht horen. En voor iedereen die geen nachtmens is, is het overdag te beluisteren.

Daarna volgende week woensdag dus live op de radio, ook dat is weer terug te beluisteren overdag.

Vragen? Kan je hier stellen of stuur een PM :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

@TheGreatOne het begint om ongeveer 02:10-02:15 uur. Voor de nachtbrakers onder ons :)

@Remco86, lol doe ik volgende week misschien als ik live mensen ga hypnotiseren op de radio :P

@LasVegasNic. Het is een leuk programma, best grappig idd :D

Oke voor onze nachtmensen, het telefoon gesprek heb ik om ongeveer 02:10-02:15 dus als je dan wakker bent kan je luisteren op 3fm.nl voor degene die dan liggen te slapen is het later terug te beluisteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In overleg vinden we het beter om stoptober(de maand oktober om te stoppen met roken) te beginnen op de nacht van woensdag 30 september/ donderdag 1 oktober. Dan ga ik live een DJ van 3FM hypnotiseren om te stoppen met roken en eventueel wat luisteraars die al te graag maar willen heb ik begrepen:

Dus op de nacht van woensdag 30 september om 02:00 uur live op 3FM live hypnose op de radio :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoptober is begonnen. De maand om die stap te nemen voor een ander en gezonder leven. Ook kan hypnose helpen om te stoppen zonder de na effecten zoals bv "aankomen". Vannacht op 3fm heb ik een luisteraar die al 28 jaar rookte(1 pakje per dag, en later half pakje per dag+ e-sigaret) gehypnotiseerd. Met een voor sessie was het eigenlijk al gebeurd.

Daarna nog een paar minuutjes op de radio(we hadden max 5 minuten). Buum(de luisteraar) gaf zelf meerdere keren aan geen sigaret meer te willen(kan je ook terughoren op de uitzending). Toen Kevin daar om vroeg.

Het was weliswaar niet "spectaculair" maar de insteek was ook geen show hypnose/ entertainment. Aan de andere kant met een uurtje(voor sessie) iemand laten stoppen met roken die al 28 jaar lang rookte, maar goed :P

De DJ zelf ging niet onder hypnose, wel hypnotische fenomenen(zoals arm levitatie), maar geen hypnose zelf(in ieder geval toen niet) maar dat komt weliswaar later nog :)

Nog geen audio fragment van dat stuk, dat komt later.

Hypnose werkt ook voor andere dingen, benieuwd naar de mogelijkheden? Laat het weten of stuur een PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed initiatief dat Stoptober, zouden veel mensen aan mee moeten doen, bijvoorbeeld stoppen met roken aangezien ik dat toch een zeer slechte gewoonte vind waar ook anderen last van hebben op een directe manier. Dit in tegenstelling tot alcohol, hoewel agressie die hier uit voor komt ook niet prettig is voor omstanders.

Denk je dat degene die je hebt gehypnotiseerd nu nog steeds niet heeft gerookt? Want dan moet dit natuurlijk een geweldige aanrader zijn voor elke roker!

Benieuwd naar je audio fragment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

@wouterm ik vind roken een eigen verantwoordelijk zoals alcohol drinken en gokken dat ook is. Wel is het natuurlijk zo dat roken in de nabijheid van anderen ook de andere schade toebrengt. Uiteraard brengt gokken of alcohol je naaste omgeving mogelijk ook schade toe. Maar er zijn altijd wel dingen te vinden die niet goed voor iemand zijn, en daarom vind ik het veelal eigen verantwoordelijkheid. Wil je blowen, prima, wil je drinken, prima, wil je roken, prima. Maar dan moeten de mensen daarna niet klagen dat ze niet wisten dat t schadelijk of slecht was.

Bijvoorbeeld bij het tv programma een dubbeltje op zijn kant vind ik het altijd typisch dat de mensen roken. De enige die daar last van hebben zijn ze zelf, dus accepteer de consequenties.

Wat schrijf ik hier eigenlijk nu op? Geen idee, maar vind t ook zonde om t niet te posten na het typen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.