Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

heb voor een een leuk prijsje een megastar roulette wiel gekocht.
tot nu heb ik er niks bijzonder aan kunnen ontdekken, geen mee draaiende nummer krans
of vakjes wat ik dacht.
of iets wat lijkt of er met elekro magneten gewerkt word.
wel de sensor ,waar de bal over heen rolt maar dat wist ik al en de rest word volgens mij gewoon bij gestuurd.
als de machine weet waar de bal is.
wat babboe zegt klopt niet, de boven as heeft aan de boven kant een recht hoekig blok en daar word het wiel op
gemonteerd.
het wiel gaat er maar op 1 manier op .
die pin (aansluiting van de elektromotor)heb ik er uit geslagen.
en kan hij als normaal roulette wiel gebruikt worden.
wat mij wel opviel ,aan de zijkant hebben ze 4 gaten geboord ter hoogte van 4 horizontale ballstops\wiebertjes.
als ik daar een lange pin doorheen steek , dan komt hij precies in de vakjes uit waar het balletje in zou moeten vallen.

als je dan kijkt naar dit filmpje ,waarom stuitert de bal niet gewoon door ?

volgens mij gaat dat gewoon weg niet omdat er lucht uit geblazen word.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei babboe:

Leuk! Welk bouwjaar? Hoe gaat dit wiel er op ? Valt de hoofdas over de aansluiting met het wiel? ( zeg maar soort mannetje/vrouwtje connectie?) Ben erg benieuwd !

En dan dat filmpje! Staat die gast daar nu te kesselkuchen, woow !!

onder het wiel zit een rond blok en in de bak een rond gat daar valt het wiel in.

ms.JPG.98056fcd7c0350cb88cd83349c8c264c.JPG

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou er een kunnen zijn uit 1999 tot en met 2004, daar kon het wiel zo op worden gelegd.

Die vier gaatjes, waren die gewoon open? Of kunnen daar laseroogjes in gezeten hebben ? Er is een serie gebouwd in ik meen 2001 , waarbij ze door het constante falen van het afschietmechanisme ( de bal viel gelijk dood in een vakje) ze wilden voorkomen dat er op dat exacte moment snel nog kon worden ingezet door behendige spelers, de oplossing was om constant te meten of de bal niet binnen twee tellen al in de krans lag, dat deden ze d.m.v meerdere lasers op de getallenkrans wiel te richten.

Daarna zijn ze daarmee gestaakt door de afschietgoot een paar centimeter hoger in te bouwen, zodat het onmogelijk was dat de bal meteen een botsing maakte met een wiebertje of dat de bal recht richting draaikruis werd gelanceerd, hij wordt sindsdien met volle kracht de bovenste goot ingeschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het gat richt zich niet op de nummers krans maar op de vakjes waar de bal invalt.

dan hebben ze toch behoorlijk mis geboord. 

dat met die dode bal , kwam volgens mij door de harde afschiet snelheid.

en ik kwam toen vaak daar maar heb het maar 2 keer meegemaakt.

1x meteen in het nummer en 1x dat de bal op de bovenste rand kwam waar de koepel op zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben de rolgoot, waar de bal een X aantal omwentelingen in maakt na het afschieten twee of drie centimeter naar boven gemaakt. En volgens mij ( maar dat weet ik niet zeker, moet ik navragen) hebben ze het uiteinde van de afschietgoot ook iets omhoog gericht, zodat de bal automatisch in de overdekte rolgoot van start gaat.

In Toy Toy in Apeldoorn stond er toen (1999/2000) eentje die wel tien keer per middag meteen binnen een halve seconde in een nummer lag, maar hij sloeg ook om het uur op error.

In die tijd waren Megastars nog verdomd moeilijk te vinden in Nederland, als ik het me goed herinner was Apeldoorn 1 van de eerste, gevolgd door Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet precies meer, volgens mij is ie weggehaald en een andere neergezet. Daar zaten gasten op te wachten totdat zo een bal naar beneden kwam, en dan razendsnel 50 plein er op zetten.

Ik weet nog wel heel goed dat toen een jaartje later in Number One gokhal in Apeldoorn ook een Megastar kwam, en die had helemaal geen problemen meer met dat afschieten. Maar die had een afwijking in het wiel, sprong ook drie keer per dag op error. Ik kwam daar regelmatig omdat je daar ook nog een Golden Ten toko had. Die Megastars boeiden me toen nog niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ruleta, je hebt helemaal gelijk, heb net ff gechat met een monteur, en die dingen hadden een veel te hoge afschietsnelheid, soms zelfs zo hard dat het balletje tegen de koepel aan werd gelanceerd, en daarna loodrecht op de nummerkrans plofte. Je kon in veel gevallen dan nog gewoon inzetten, terwijl de bal al in een nummer lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei babboe:

@ruleta, je hebt helemaal gelijk, heb net ff gechat met een monteur, en die dingen hadden een veel te hoge afschietsnelheid, soms zelfs zo hard dat het balletje tegen de koepel aan werd gelanceerd, en daarna loodrecht op de nummerkrans plofte. Je kon in veel gevallen dan nog gewoon inzetten, terwijl de bal al in een nummer lag.

 wat weet jij over de groene vakjes waar de bal in komt ?

op zich lijkt dit normale groene folie , maar afhankelijk hoe het licht erop schijnt

zie ik het ongeveer zo.

vakjemegastar.JPG.59922d0055f1953ff99ff1caf80af4c1.JPG

en dat is bij ieder vakje precies het zelfde.

net of er iets onder zit wat door schijnt.

krijg de folie er niet af om te kijken,dan ben  ik denk 3 uur aan het peuteren.

en heb ik dadelijk een vakje wat niet meer groen is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei babboe:

@ruleta, je hebt helemaal gelijk, heb net ff gechat met een monteur, en die dingen hadden een veel te hoge afschietsnelheid, soms zelfs zo hard dat het balletje tegen de koepel aan werd gelanceerd, en daarna loodrecht op de nummerkrans plofte. Je kon in veel gevallen dan nog gewoon inzetten, terwijl de bal al in een nummer lag.

en waar dienen die 12 pinnetjes voor onder de nummer krans,daar zit nog een extra schijf.

lijkt of er iets ontbreekt,kan de functie van die pinnetjes niet verklaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al een tijdje niks van me laten horen.. Maar dat komt omdat ik lekker aan het gokken was op gokkasten(multi spelers)

Maar gisteren wauw... hij gooide 8x achter elkaar 13 buren... met namen de 27 en de 6.. daarna deed die 1 uur niks en weer het zelfde verhaal.. Ik baal echt ervan dat het druk was en dat ik maar 1 kast tot me bezit had.. had maar 400 euro winst maar dat het echt 2000 kunnen zijn... met andere worden het is nog steeds een ding wat manipuleert.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Crrayy97:

Ik heb ook al een tijdje niks van me laten horen.. Maar dat komt omdat ik lekker aan het gokken was op gokkasten(multi spelers)

Maar gisteren wauw... hij gooide 8x achter elkaar 13 buren... met namen de 27 en de 6.. daarna deed die 1 uur niks en weer het zelfde verhaal.. Ik baal echt ervan dat het druk was en dat ik maar 1 kast tot me bezit had.. had maar 400 euro winst maar dat het echt 2000 kunnen zijn... met andere worden het is nog steeds een ding wat manipuleert.

 

 

Heb je een foto ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat het gemanipuleerd word is al duidelijk doordat er een sensor zit waar de bal overheen rolt.
als het echt helemaal eerlijk zou zijn is die sensor overbodig.
maar voor mij blijft dan de vraag ,kan de machine zo goed mikken en bijsturen dat er een serie van de zelfde nummers
steeds word gegooid.

misschien dat baboe wel gelijk had met die 4 sensoren.
de 4 sensoren moeten de bal herkennen in het vakje zodat er eerder niet meer ingezet kan worden,
dan met 1 sensor zoals oorspronkelelijk,want dan moet het winnende nummer misschien eerst helemaal
rond voordat hij bij de ene sensor is langs geweest om het nummer af telezen. 
alleen de gaten zijn duidelijk terplaatse zo erin geboord en niet vanuit de fabriek.
gat 1 komt uit in een vakje,gat 2 net tegen vakje en het chrome midden stuk, gat 3 ongeveer 1 cm over het midden stuk
en gat 4 zou schijnen ca 4 cm over het midden stuk.
dan lijkt het mij duidelijk dat het niet echt gewerkt heeft deze methode.
misschien is dit wel het roulette wiel wat daar destijds heeft gestaan.

dan wil ik weten wat die door schijnende tekentjes zijn in de groene vakjes.
lijkt wel zoiets als van een alarm sticker ofzo.
maar babboe heeft schijnbaar een plotselinge inval van altzheimer of hij mag er niet over praten.
dat kan ook nog dat hij een geheimhoudings verklaring ooit heeft moeten tekenen.

dan mis ik nog iets waardoor het midden stuk omhoog gebracht word als de bal opnieuw in het spel gebracht word.
en dan onder de houten schaal zeg maar waar de ballstops\wiebertjes op zitten en nog een stuk verder want onder de nummer krans zit het ook.
daar zit een grijze schijf van kunststof van ongeveer 6 a 7 cm dik ,waarom is dit helemaal afgedekt met kunststof.
heeft dit iets met statische elektriciteit of magnetisch veld temaken.
wie het weet mag het zeggen.
die schijf kan ik nog los draaien en kijken of er iets onder zit of dat er iets onder heeft gezeten.

in een paar dagen tijd is deze rubriek meer dan 300 keer bekeken,dat kunnen niet alleen mensen van hier zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei rhellevo:

Dat klopt, wil ik ook niet weten.

haha ,daar zat ik nog aan te denken dat er zoiets zou komen.

dat het van jouw af zou komen wist ik niet.

maar jij zou niks meer van mij lezen vergeten ? alzheimer.

maar goed als je het niet wil weten zeg ik niks.

en als iemand het wel wil weten laat maar weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.