Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

jullie willen 5000 uitloven had je nooit moeten doen, mensen doen er alles voor 

daarom wil ik ze niet hebben maar zet ze niet weg als gekke henkie want dan ga ik tot het uiterste en ik heb er eigenlijk geen baat bij maar dan blijf ik net zo lang doorgaan tot ik win/gelijk heb en danheb je dat aan je eigen tedanken ik zou zeggen sluit discussie en laat mensen spelen die willen spelen en wie nhet niet vertrouwd die speelt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey zei:

We hebben de roulette kenner van Nederland gevraagd naar zijn mening en binnenkort exclusief op Onetime een interview met deze roulette Guru!

Ik ben benieuwd, want tot nu toe heeft ie alleen maar praatjes. Ik zou het top vinden als ie nou ook eens wat kan laten zien dan!

Gaat om een man die van dobbelstenen houdt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

@ruleta naar mijn gevoel ben je van alles aan het bekijken maar wat je zegt over roulette raakt kant nog wal. Static is stilstaand en niet statisch. De roulette uit het filmpje gebeurt ook helemaal niets bijzonders, behalve dan dat het een bijzonder roulettewiel is. Maar gekke uitkomsten zie ik daar niet. 

ruleta zei:

hoe komen ze dan aan die wrijving en blokkering bij 3

3. The gaming wheel of claim 2 wherein the alignment stops provide forces selected from the group consisting of magnetic force, friction force and blocking force.

http://www.google.com/patents/US20140015194

Tevens is de roulette kogen van Ivoor en nu vaak van kunstof. Magnetisme heeft hier geen invloed op naar mijn weten. 

En inderdaad. In de tekening word aangegeven dat het om 1 vaste schijf gaat en 1 draaiende schijf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot Ik heb niet gezegd dat het in dat filmpje vertelt wordt, natuurlijk vertellen ze dat niet. Maar weet je wel wat ze allemaal met een laser controller kunnen?

VEEL.

****> @JackPot zei:

> Ik heb het gevoel dat je het filmpje helemaal niet hebt gekeken. Het lasertje is ter controle en niet ter sturing. Het is juist om te zorgen dat er niet iemand heeft geknoeid met de roulette zoals oneffenheden. 

> Dit  is juist bedoeld om alle manipulatie vooroordelen te verbloemen!

> Er wordt helemaal niets genoemd dat de laser ook maar iets kan beïnvloeden ronvanbeek 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nesta zei:

Ik kom het het voor doen, ik ga het bewijzen. Moet adres en gegevens hebben. Ik moet Megastar roulette G3 hebben.

Ik ben benieuwd@Nesta, laten we er een meeting van maken. Eén voor believers en non-believers. Desnoods met een weddenschap. Er zijn one timers die denken dat jij helemaal niet bestaat, maar @TheGreatOne  en @JackPot hebben jou in het echt ontmoet toch? Tijd voor iets concreets, i.p.v. dit geneuzel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment kunnen we niks bewijzen en hebben we alleen vermoedens echter vermoedens zijn geen bewijzen en kun je niks waarmaken maar hoe die apparaten draaien lijkt verdomd niet o random en daarom speel ik ze ook niet meer. Heb er wel flink op gepakt vooral na tips van Nesta maar ben er nu al paar maanden volledig mee gestopt.

> @JackPot zei:

> ronvanbeek zei:

>

>

> Alleen een programmeur die voor interblock werkt of werkte kan zo een prijs winnen. Maar die zullen het nooit voor 5000 doen.

>

>

>

>

>

>

> Of, wat ook nog een mogelijkheid is, is dat de automatische roulette volledig random is en er niets aan gemanipuleerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal ze misschien wel weer zien vliegen maar waarom zitten hier gaten in ?

en dan heb ik het van 2 kanten bekeken 

1; het was goedkoper om het zo te maken of het materiaal was op.

2; misschien is het een schakel die naar binnen en buiten kan en de andere nummers kan afstoten.

of is er iemand die nog een idee heeft ?

f4ne7l68plc1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.