Spring naar bijdragen

Even voorstellen Crypto-noob


Gember

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei TheGallant:


Om short te gaan?

Noob alert! 

Wat is short gaan? 😂 Ik wou dan denk ik alles verkopen als de koers omhoog schiet. Het kan 2 kanten op, dat die daarna instort, of dat die verder blijft stijgen omdat veel mensen waarschijnlijk kennis maken via die show met de crypto en dan denken ze dat er wellicht meer mensen doge gaan kopen waardoor die blijft stijgen. Maar ik denk zelf eerder dat die instort.. Haha en anders heb ik pech. Ik ben al blij als ik in ieder geval geen verlies maak 😂

 

Edit: Ik heb short gaan gegoocheld 😜 en ja dat is exact wat ik dacht, en vooral ook hoop dat het zo gaat ja.. 😂

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou.. net voor het programma schoot die naar 57 cent, daarna kelderde die.. Momenteel aan het kijken via YouTube live stream. Ff tussendoor, wat een domme humor hebben die Amerikanen zeg. Ècht zit met enig verbazing en afschuw te kijken... Hopelijk is het niet voor niks 😂

 

Edit: Ik ga well ècht stuk om alle meme tweets die nu voorbij komen over de duik naar beneden trouwens... Is er in ieder geval nog iets waar je om kan lachen

Screenshot_20210509-055756.png

bewerkt door Gember (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGallant:

Dit was precies wat ik dacht dat ging gebeuren Hoop voor jou dat je tijdig hebt verkocht

 

Update: zie in de foto jouw stukjes nog staan

 

2 uur geleden zei JackPot:

Uiteraard deze sell the news was geen verrassing.

Jullie hadden je vooruitziende blik best mogen delen.. Ik heb uiteraard niet optijd verkocht want die 'piek' was aan het begin van de show dus ik hoopte dat hij nog omhoog zou gaan als hij het daadwerkelijk over die doge zou hebben. Dat het zo'n shitshow zou zijn waar ik mn vroege uurtje aan heb verspild, en dat die naar beneden zou crashen voordat de show überhaupt was begonnen had ik niet verwacht. Ik heb niks verkocht en nu nog voor 40 euro gekocht voor 43 cent want ik heb nog een limiet blijkbaar omdat ik m'n identiteit nog niet heb bevestigd. (straks maar ff doen). Nu hou ik het maar weer vast tot die weer stijgt. Hij blijft nu een beetje schommelen in de 40 dus ik hoop dat dat de bodem is haha. Als die wel richting of voorbij de 1 dollar was geschoten dan had ik mezelf ook voor de kop geslagen als ik het niet had geprobeerd. Dus ik zie wel hoe het uitpakt. Eerste èchte poging om te traden en winst te pakken: failed 

IMG_20210509_061037.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hallo Allemaal! Crypto noob here with some News haha! :P 
 

Het is weer even een beetje stil geweest maar ik heb niet stil gezeten!, hoe gaat het met iedereen? Bij mij gaat het allemaal heel lekker in de min.. Ahum. Ik ben niet in panniek ik vind het alleen jammer want had graag wat winst gepakt en ergens anders in geïnvesteerd. Namelijk, nu komt het, in SocialBlox!

Het is een nieuw Nederlands initiatief om een social media platform 2.0 te maken gekoppeld aan crypto. ''Oh Interessant!'' Het is een social media platform waar je privacy beter gewaarborgd is dan bij facebook (dat is niet zo moeilijk) en je kan SocialBlox-tokens (SBLX) verdienen door te kiezen of je reclame wilt zien, en zo ja, dan kan je zelf kiezen wat je interessant vind en  waarvan je reclame te zien wilt krijgen. Een deel van de opbrengst krijg jij dan! Ook kan je je maten uitdagen voor een challenge en zo wat SBLX verdienen. Ze zijn er blijkbaar al zo'n 4 jaar mee bezig om dit op te zetten en voor te bereiden en ze zijn nu echt net begonnen met de private sale voor 0,0008 USDT, bij de early adopters verkoop voor een prijs tussen de 0,0013 USDT en 0,0018 USDT en bij de public sale voor 0,0020 USDT .  De eerste miljoen is al binnen
Nu de valkuil: de minimale investering is 1000 Dollar/euro. Nou zag ik dat jullie hier een Pool hadden, nou dacht ik misschien zijn er meer mensen die het leuk vinden om bij zo'n project vanaf het begin mee te gaan maar vinden 1000 euro ook teveel, en kunnen we wellicht met een groepje mensen samen geld inleggen om aan dat minimum te komen? En of er iemand is die het voortouw hierin wilt nemen want ik ben niet voor niks een crypto noob. Dus het lijkt mij niet aan mij besteed om dit op te zetten maar iemand anders die betrouwbaar is en wel verstand heeft van zaken. Ik opper alleen het idee.. haha!

Hier een link voor als je je wilt inlezen want mijn korte samenvatting is niet voldoende uiteraard.
 https://www.socialblox.io/

Ze Hebben ook een Telegram groep deze heet: SocialBlox (official), ik was nr 61 en met een paar dagen al gegroeid naar a.t.m. 201. Daar zullen de updates als eerste bekend gemaakt worden over SocialBlox.  Morgen hebben ze een verassing of aankondiging. Ik zelf denk dat het wellicht wat groter op nieuws-platformen komt? een paar mensen hadden zich aangeboden om te helpen admin te worden in de groep als dit explodeert, Waarop Michiel Ipenburg (oprichter) reageerde dat dat misschien vanaf morgen wel nodig zou kunnen zijn. Dus ik ben erg benieuwd wat het zal zijn morgen :) 

Twitterhttps://twitter.com/sblxofficial
Instagram: https://www.instagram.com/socialblox_official/?utm_medium=copy_link

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vind je het leuk dan hoor ik het graag. Vind je het een super dom idee dan mag je dat uiteraard ook zeggen maar hou het lief haha! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Gember:

Hallo Allemaal! Crypto noob here with some News haha! :P 
 

Het is weer even een beetje stil geweest maar ik heb niet stil gezeten!, hoe gaat het met iedereen? Bij mij gaat het allemaal heel lekker in de min.. Ahum. Ik ben niet in panniek ik vind het alleen jammer want had graag wat winst gepakt en ergens anders in geïnvesteerd. Namelijk, nu komt het, in SocialBlox!

Het is een nieuw Nederlands initiatief om een social media platform 2.0 te maken gekoppeld aan crypto. ''Oh Interessant!'' Het is een social media platform waar je privacy beter gewaarborgd is dan bij facebook (dat is niet zo moeilijk) en je kan SocialBlox-tokens (SBLX) verdienen door te kiezen of je reclame wilt zien, en zo ja, dan kan je zelf kiezen wat je interessant vind en  waarvan je reclame te zien wilt krijgen. Een deel van de opbrengst krijg jij dan! Ook kan je je maten uitdagen voor een challenge en zo wat SBLX verdienen. Ze zijn er blijkbaar al zo'n 4 jaar mee bezig om dit op te zetten en voor te bereiden en ze zijn nu echt net begonnen met de private sale voor 0,0008 USDT, bij de early adopters verkoop voor een prijs tussen de 0,0013 USDT en 0,0018 USDT en bij de public sale voor 0,0020 USDT .  De eerste miljoen is al binnen
Nu de valkuil: de minimale investering is 1000 Dollar/euro. Nou zag ik dat jullie hier een Pool hadden, nou dacht ik misschien zijn er meer mensen die het leuk vinden om bij zo'n project vanaf het begin mee te gaan maar vinden 1000 euro ook teveel, en kunnen we wellicht met een groepje mensen samen geld inleggen om aan dat minimum te komen? En of er iemand is die het voortouw hierin wilt nemen want ik ben niet voor niks een crypto noob. Dus het lijkt mij niet aan mij besteed om dit op te zetten maar iemand anders die betrouwbaar is en wel verstand heeft van zaken. Ik opper alleen het idee.. haha!

Hier een link voor als je je wilt inlezen want mijn korte samenvatting is niet voldoende uiteraard.
 https://www.socialblox.io/

Ze Hebben ook een Telegram groep deze heet: SocialBlox (official), ik was nr 61 en met een paar dagen al gegroeid naar a.t.m. 201. Daar zullen de updates als eerste bekend gemaakt worden over SocialBlox.  Morgen hebben ze een verassing of aankondiging. Ik zelf denk dat het wellicht wat groter op nieuws-platformen komt? een paar mensen hadden zich aangeboden om te helpen admin te worden in de groep als dit explodeert, Waarop Michiel Ipenburg (oprichter) reageerde dat dat misschien vanaf morgen wel nodig zou kunnen zijn. Dus ik ben erg benieuwd wat het zal zijn morgen :) 

Twitterhttps://twitter.com/sblxofficial
Instagram: https://www.instagram.com/socialblox_official/?utm_medium=copy_link

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vind je het leuk dan hoor ik het graag. Vind je het een super dom idee dan mag je dat uiteraard ook zeggen maar hou het lief haha! 

 

@JackPot leuk om hier aan mee te doen met een paar Onetimers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hadden je vooruitziende blik best mogen delen.. Ik heb uiteraard niet optijd verkocht want die 'piek' was aan het begin van de show dus ik hoopte dat hij nog omhoog zou gaan als hij het daadwerkelijk over die doge zou hebben. Dat het zo'n shitshow zou zijn waar ik mn vroege uurtje aan heb verspild, en dat die naar beneden zou crashen voordat de show überhaupt was begonnen had ik niet verwacht. Ik heb niks verkocht en nu nog voor 40 euro gekocht voor 43 cent want ik heb nog een limiet blijkbaar omdat ik m'n identiteit nog niet heb bevestigd. (straks maar ff doen). Nu hou ik het maar weer vast tot die weer stijgt. Hij blijft nu een beetje schommelen in de 40 dus ik hoop dat dat de bodem is haha. Als die wel richting of voorbij de 1 dollar was geschoten dan had ik mezelf ook voor de kop geslagen als ik het niet had geprobeerd. Dus ik zie wel hoe het uitpakt. Eerste èchte poging om te traden en winst te pakken: failed 
IMG_20210509_061037.thumb.jpg.1ae92ddf1a5450594833d06d5d0c2cd1.jpg

Die heb ik gedeeld; zie ‘short’ gaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei JackPot:

Ik heb me aangemeld om tokens te kopen in de sale.

Nu wachten op de e-mail. Ben geen voorstander om dit gezamenlijk te doen met een groepje :(

Denk dat je het alleen moet doet als je de 1k of meer kunt missen voor deze gok.

Oke jammer. Dat is het probleem dus, dat heb ik niet en ik zoek mogelijkheden om toch mee te doen omdat dit mij heel erg aanspreekt. Hopelijk anderen ook zodat we samen wat kunnen doen. Blijkbaar zie jij er toch ook iets in omdat je net de gok hebt genomen en je er wel de financiële mogelijkheid voor hebt. Ik vind het jammer en frustrerend dat je beperkt wordt om mee te doen met zo'n project omdat je met een minimaal bedrag pas kan instappen. En als het toch niks lijkt te worden dan ben je in ieder geval niet 1k kwijt als je samen doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Gember laten we het anders doen! Als jij een apart topic aanmaakt over dit onderwerp en ons goed op de hoogte houd van SocialBlox dan krijg je van mij (ons) 100 euro aan Blox (dus 1/50e) van mijn belang. Voorwaarde is dat je ons op de hoogte blijft houden van de ontwikkelingen. Mocht dit uiteindelijk niet gebeuren dan vervalt de afspraak.

Daarnaast, als je dit vol blijft houden en de koers van Blox gaat keer 100, dan krijg je van mij nog eens 500 euro aan cash als ik t voor minimaal 100x heb kunnen verkopen.

Deal?

UPDATE: Ik ben nog even direct in contact getreden met SocialBlox, om wat meer info te krijgen. Dus er is nog een klein voorbehoud, voor ik bovenstaande zeker kan aanbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei JackPot:

Hi @Gember laten we het anders doen! Als jij een apart topic aanmaakt over dit onderwerp en ons goed op de hoogte houd van SocialBlox dan krijg je van mij (ons) 100 euro aan Blox (dus 1/50e) van mijn belang. Voorwaarde is dat je ons op de hoogte blijft houden van de ontwikkelingen. Mocht dit uiteindelijk niet gebeuren dan vervalt de afspraak.

Daarnaast, als je dit vol blijft houden en de koers van Blox gaat keer 100, dan krijg je van mij nog eens 500 euro aan cash als ik t voor minimaal 100x heb kunnen verkopen.

Deal?

UPDATE: Ik ben nog even direct in contact getreden met SocialBlox, om wat meer info te krijgen. Dus er is nog een klein voorbehoud, voor ik bovenstaande zeker kan aanbieden.

Haha super tof, ik ga mijn best doen! Dan hebben we een deal, onder voorbehoud dan :)! Moet ik meteen beginnen? 🙈 Over 3 minuten komt er een kickoff van hun marketing campagne met een BOOM! Dus ik ben benieuwd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hebben jullie de crash doorstaan? Ik had net voor 3k verkocht voordat de echte daling begon. Daarna meteen weer alles goedkoop ingekocht. Al met al slechts 700€ verloren. Terugverdienen gaat moeizaam. Markt lijkt wat voorzichtig en afwachtend wat de Bitcoin gaat doen. 
 

wat denken jullie dat er de komende tijd gaat gebeuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niks verkocht. Het zag er mooi uit, ruim 200 in de plus en toen zakte het in. Ik wil graag wat investeren in Social Blox maar goed dat gaat niet. Anders had ik denk ik m'n crypto verkocht en dat geld gebruikt maar ik sta nu zo'n 200 in de min als ik zou verkopen dus ik ga m'n verlies niet verzilveren haha. Ik laat het gewoon staan, ik ga er vanuit dat het vanzelf wel weer omhoog gaat .. Moet maar iets meer geduld hebben haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.