Spring naar bijdragen

Even voorstellen Crypto-noob


Gember

Aanbevolen berichten

Private sales kunnen inderdaad erg interessant zijn. Ik doe zelf niet mee maar ik noteer de naam zeker.

Het is een drama om een pool te organiseren moet ik zeggen. Er komen altijd kosten bij die een aandeelhouder niet wilt dragen bij dit soort private sales. (zie bijvoorbeeld ETH fees...) Als de positie te klein is zullen die kosten relatief hoog zijn.

Anyhow - ik houd het in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JackPot:

Hi @Gember, helaas heb ik het project even in de ijskast gezet. Ben nog niet overtuigd. Mocht er binnenkort iets nieuws zijn zal ik je niet vergeten!

Ow oke! Mag ik weten wat er voor jou nog mist aan info dan? tenminste ik ga er vanuit dat dat het is? Ik ben wel benieuwd waar jij dan naar kijkt bij dit soort projecten en waar jij dan de keuze op baseert of iets wel of niet de moeite waard kan zijn? Maar betekent dat dan ook dat je het geld ook niet hebt geïnvesteerd of zit je daar nu dan toch wel aan vast? Ik kan met mijn gebrek aan ervaring natuurlijk helemaal niet goed beoordelen of iets de gok waard is of niet dus alle info is welkom :D 
Ik vond overigens de crypto show van vanmiddag erg interessant! Bedankt Onetimers +gasten :D
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow oke! Mag ik weten wat er voor jou nog mist aan info dan? tenminste ik ga er vanuit dat dat het is? Ik ben wel benieuwd waar jij dan naar kijkt bij dit soort projecten en waar jij dan de keuze op baseert of iets wel of niet de moeite waard kan zijn? Maar betekent dat dan ook dat je het geld ook niet hebt geïnvesteerd of zit je daar nu dan toch wel aan vast? Ik kan met mijn gebrek aan ervaring natuurlijk helemaal niet goed beoordelen of iets de gok waard is of niet dus alle info is welkom  
Ik vond overigens de crypto show van vanmiddag erg interessant! Bedankt Onetimers +gasten  

Yes het is vooral een gevoel waardoor ik niet mee doe. Ik ben niet overtuigd. Ik zou het wel leuk vinden als je het blijft volgen en ons op de hoogte houd. Ook over de rest van je crypto carrière.
Als je me dan je Ripple (xrp) adres geeft dan maak ik voor 100 euro aan Ripple naar je over!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben even wat minder actief geweest op het forum. Heb ondertussen nog wel social blox gevolgd. Ik kan eventueel alsnog wel een apart topic aanmaken met info over Socialblox om nieuwtjes door te geven over de ontwikkelingen :)

Ik heb besloten iets minder op de broker apps te kijken want het hield me wel erg bezig de hele dag door en ik heb nog (lang) niet de middelen en kennis om te traden. Ik lees nog wel dagelijks veel nieuwsberichten. 

Van Socialblox zeggen ze nu in de afrondende fase te zitten van de private sale en veel animo vanuit Azië te hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.