Spring naar bijdragen

Staatsloten prijsvraag winnaars voor trekking 1 oktober


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

@Remco86 gefeliciteerd en deze 2 lotnummers zijn voor jou voor 1 oktober (1/5 loten)

AI 03363 en AV 60544

@WouterM Ook een mooie met je Vuelta overwinning 3 (1/5) loten te weten:

GX 98710

BP 96229

AD 24832

Bij een prijs zal ik ze ophalen (of jullie) en hou ik hier de loten nog even op mijn bureau, Succes en laat die onetimer maar komen voor jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Gefeliciteerd mannen ik zal de prijzen aankomende week even ophalen bij de plaatselijke Primera en wat mij altijd geld kost als ik daar een bezoekje breng ;-)

Willen jullie deze graag even onthouden en als jullie mij zien aan mijn mouw trekken (of overboeken mag ook) of wat @Remco86 zegt dat ik een leer iets ludieks voor jullie doe met filmpje en kraslot :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
@WouterM en @Remco86 Ik was zo vrij geweest om 2 nieuwe 1/5 loten te halen te weten GB 69435 en ES 68882 En Remco zit hier voor 50% in en ik en Wouter voor 25%, gewoon omdat het kan.

We bij winst ga ik zeker wat ludieks doen :-)

Trekking is voor 10 oktober. Kom maar op met die OneTimer!

Begin maar met denken @TheGreatOne! We hebben gezamenlijk namelijk een keurige € 9,- binnen geharkt! Resp. een mooie € 4,50 om 2x € 2,25.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.