Spring naar bijdragen

Doe mee: 4 weken Sportbet competitie met (geld) prijzen


Dopey

Aanbevolen berichten

Sportbetting, iedereen speelt het op zijn eigen manier. De één speelt op correct uitslagen, de ander pakt liever 1X2 singel en weer een ander denkt te kunnen winnen met het juist voorspellen van de aantal corners of gele kaarten.. Nu leek het mij interessant om eens een pooltje te starten voor 4 weken. Even laten zien wie de beste tipper van de maand is en welk strategie daarbij goed naar voren is gekomen.

Na deze 4 weken zal er een stand worden opgemaakt waarbij ik voor de winnaar € 50,00 beschikbaar stel. Ook zijn er 4x weekprijzen twv € 12,50. Deze geldprijzen zal worden aangeboden in de vorm van een bet bij Unibet wat op mijn account gespeeld gaat worden. Eventuele winst daaruit zal naar jouw bankrekening overgemaakt worden. De moeite waard lijkt mij dus toch!

Mocht er nog iemand de pot groter willen maken ben je van harte welkom ;)

De stand zal gemaakt worden uitgaand van je ROI (Return on Investment). Dat geeft aan hoeveel je procentueel wint of verliest ten opzichte van de investering. En dus aangeeft of je als speler winstgevend speelt of niet. Een speler die een ROI van boven de 100% heeft, is winstgevend. Stel dat je een ROI hebt van 105% dan betekend dit simpel gezegd dat je gemiddeld voor iedere € 100 die je investeert € 105 terugkrijgt: een winst van 5%. Om een betrouwbaar mogelijk ROI te berekenen moet je dus eigenlijk zoveel mogelijk bets afsluiten.

De formule die we gebruiken:

ROI = (Totale uitbetaling) x 100) : Totale investering.

Voorbeeld:

je hebt totaal € 250,00 aan bets uitgegeven en € 175,00 ervoor terug. Dan is je ROI berekening: (175 x 100) : 250 = 70% (dus je hebt 30% verlies!)

Is je winst € 475,00 ipv € 175,00 dan is je ROI berekening: (475 x 100) : 250 = 190% (dus 90% winst!)

In principe zijn alle type weddenschappen toegestaan, behalve live bets. Deze zijn moeilijk te controleren en kosten veel tijd om uit te zoeken. Daarnaast hoef je als deelnemer niet persee een voetbalbet af te sluiten. Het mag elk ander sport zijn zolang die maar wel in die week uitgespeeld is.

Je mag als deelnemer zelf bepalen wat je inleg en bookie zal zijn.

Voorwaarde:

* Minimaal 15 bets per week (maandag tot zondag)

De organisatie mag de winnaar om de gewonnen bets vragen, dit om het spel zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Je dient de weddenschappen zelf in de betreffende topic vooraf te moeten plaatsen. Nadat de wedstrijden zijn gespeeld moet je ook zelf duidelijk aangeven wat het eindresultaat is geworden. Doe dit als volgt zoals in het voorbeeld hieronder zodat het lekker overzichtelijk blijft voor iedereen.

Voorbeeld:

Inleg week 1: € 65,00

Uitbetaling week 1:€ 18,50

ROI week 1: 28,46%

En hetzelfde doe je voor een totaal overzichtje.

Totaal inleg : € 250,00

Totaal uitbetaling: €311,00

Totaal ROI: 124,4%

Heb je dus interesse om mee te spelen, voeg dan je naam hieronder toe. Ik hoop dat we voor komend weekend genoeg deelnemers (8+) zullen vinden om direct van start te kunnen gaan.

Iedereen is dus vrij om mee te spelen. Het kost je geen deelname inleg!, enige voorwaarden is dat men 15 bets per week speelt, dat kan dus al vanaf 0,10 per bet dus € 1,50 per week !!

Mochten er nog vragen of aanmerkingen zijn, hoor ik deze graag.

groeten Dopey

Vul maar aan.

Deelnemer 1: Dopey

Deelnemer 2: ...

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Ik zal iedere speler die boven me staat na de 4 weken belonen met een free bet van 5 euro, op dezelfde manier als @dopey. Dus iedereen die beter scoort dan mij krijgt een 5 free bet naar keuze.

Mocht ik het verhaal winnen en dus die 50 euro freebets dan gaan we van de winst hiervan weer iets nieuws bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een prachtig idee Dopey .

Heb wel een kanttekening te plaatsten, op deze manier wordt het een soort toernooi wat heel leuk is maar om te kunnen winnen zul je risico moeten nemen.

Dat zorgt er natuurlijk voor dat je betpatroon en strategie heel anders wordt dan normaal.

Nogmaals doe graag mee vind het een leuk idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee begrijp me niet verkeerd vind ik erg leuk.

Maar eigen geld is relatief als ik zelf mag bepalen welk bedrag ik inzet natuurlijk zoals in het voorbeeld aangegeven gaat het niet om geld maar ROI dus geld speelt geen rol aangezien ik iedere bet voor bijv een euro kan spelen.

Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat de bets zullen afwijken van wat je normaal doet omdat je wil winnen en dus meer risico neem dan wanneer ik met bankroll speel en geen insentive heb een bepaald doel te behalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal iedere speler die boven me staat na de 4 weken belonen met een free bet van 5 euro, op dezelfde manier als @dopey. Dus iedereen die beter scoort dan mij krijgt een 5 free bet naar keuze.

Mocht ik het verhaal winnen en dus die 50 euro freebets dan gaan we van de winst hiervan weer iets nieuws bedenken.

Kijk, 5 euro extra in the pocket ;)

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richard, ik beantwoord hier even je gestelde vraag via de appsgroep.

Je speelt dus op je eigen account en je bepaald zelf welke bets die je speelt op het forum plaatst. Alleen voor diegene die je op het forum plaatst speel je dus mee voor de competitie. De ROI is eigenlijk je tussenstand, deze zul je zelf moeten bijhouden, zie voorbeeld.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, laat maar weten.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Count me in Dopey, voor het competitie element is minimaal 15bets per week natuurlijk leuk maar voor het eggie hoeven er natuurlijk niet 15 mooie weddenschappen uit te springen per week :) Kwaliteit voor Kwantiteit :D

Deelnemer 1: Dopey

Deelnemer 2: WouterM

Deelnemer 3 LMGB024

Deelnemer 4: Geldwolf

Deelnemer 5: Jackpot

Deelnemer 6: ROTVIS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels 7 deelnemers, laten we dus komend weekend al van start gaan. Mochten er nog mensen zich willen aansluiten dan is dit nog mogelijk zolang je uiterlijk zondag maar 15 bets online hebt geplaatst. Dus week 1 is t/m zondag, week 2 begint maandag t/m volgende week zondag etc.

Ik ben benieuwd naar jullie bets, veel succes iedereen en alvast bedankt voor jullie deelname. Ik zal de deelnemers voor de zekerheid ook via PM deze informatie delen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - Zvezda-2005 @1.36

FC Inter Turku - FF Jaro - FC Inter Turku @1.70

Sport Huancayo - Juan Aurich - X of J.Aurich @2.30

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake: €3,- @14.67

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - Zvezda-2005 @1.36

FC Inter Turku - FF Jaro - FC Inter Turku @1.70

Sport Huancayo - Juan Aurich - J.Aurich @5.25

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake: €3,- @33.48

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - Zvezda-2005 @1.36

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake: €7,50 @3.75

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - over 2,5 goals @1.40

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake: €7,50 @3.86

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - over 3,5 goals @2.05

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake €5,- @5.65

Gazovik Orenburg - Sokol Saratov - Gazovik Orenburg @1.44

Tom Tomsk - Volga Nizhnii Novgorod - Tom Tomsk @1.33

Zvezda-2005 - Stjarnan - over 2.5 goals @1.40

FC Inter Turku - FF Jaro - Under 2.5 goals @1.87

Steaua Boekarest - ACS Poli Timisoara - Steaua @1.44

Stake: €15,- @7.22

Week 1:

Totaal aantal bets: 6

Totaal ingezet: €41,-

Totaal omzet: €0,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.