Spring naar bijdragen

Doe mee: 4 weken Sportbet competitie met (geld) prijzen


Dopey

Aanbevolen berichten

Laten we dan ook om units van 2,50 spelen. Dat komt neer op 100 units over de 4 weken, 25 units per week moet meer dan zat zijn lijkt mij.

min aantal bets per week nog steeds 15 aanhouden, anders krijg je dat je straks krijgt dat iemand maar 1 of 2 bets plaatst in de hele periode en daarmee nog kan winnen ook.

dus ons nieuw voorstel is:

de winnaar zal nog steeds bepaald worden aan de hand van hoogste ROI, iedereen krijgt € 250 fictief geld, units worden per 2,50 gespeeld. Bij elk bet wat je hier plaatst gaat je inleg van de 250 af. Zodra je pot (€250) op is ben je klaar.

@WouterM, zie boven. € 250 start kapitaal, dus max inleg.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het even duidelijker te maken.

Iedereen start met € 250,00 kapitaal

voorbeeld inleg:

Ajax - PSV quote 2,20 win Ajax

ik plaats er 5 units op winst Ajax. (1 unit heeft een waarde van € 2,50), dus je totale inleg = € 12,50

€ 250,00 - € 12,50 , blijft er nog € 237,50 over in je pot.

Ajax wint met 1-0, bet dus gewonnen. Quote stond op 2,20 x € 12,50 (inleg) = € 27,50

ROI tot zo ver = (winst 27,50 x 100) delen door (totale inleg) 12,50 = 220%

dus je hebt 120% in de +

Klopt toch jongens?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog steeds niet hoe ik foto's kan plaatsen vanuit mij iPhone hier op onetime

Ik heb dus

Fc inter - ff Jaro

Fc inter 1 voor €2,50

Quote 1.75

Je moet wel wat duidelijker wezen, want in je vorige post zei je 250 euro.

Foto uploaden via een gratis site en de link hier via image erop gooien is een optie.

Ja klopt moet ook €250 zijn.

Eerste helft 0-0, ik weet niet of dit de standaard bedragen zijn die je inzet, maar ik zou hem al een beetje knijpen. ben je de wedstrijd ook aan het kijken?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een een vraagje tussendoor, zijn die 250 dan echte euro's of fictieve euro's?

Daarnaast wellicht een goede toevoeging, een topic maken waarin alle voorspellingen staan, andere topic waarin we discussiëren , dat is wat overzichtelijker.

Als ik het nu dus zelf goed begrepen heb zijn de bets die je plaats echt, maar de bijhorende inleg units via ons poultje fictief. Dus je als je bet pakt dan plaats je deze dus echt met je eigen geld. Via onze poule bepaal je de aantal units die je daarbij inlegt. één unit heeft een waarde van €1,00. Je mag per bet € 25,00 inleggen, wat neer komt op 25 units. Iedereen start met € 250,00 wat dus gelijk is aan 250 units.

Alleen of je gewonnen bedrag nu wel of niet bij je startkapitaal meegerekend wordt is nog niet helemaal duidelijk. Heb er zelf nog even over nagedacht, en lijkt mij inderdaad beter om het gewonnen fictief bedrag bij je startbedrag bij te rekenen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 2 bets erbij voor vanavond:

Ponferradina vs Lugo - under 2.5 @1.53

Real Zaragoza vs Llagostera - Zaragoza @1.62

Bardolino Verona vs St Polten - over 2.5 @1.30

Norwich City (u21) vs Tottenham (u21) - over 2.5 @1.50

Stake: €7,50 @4.83

Ponferradina vs Lugo - under 2.5 @1.53

Real Zaragoza vs Llagostera - Zaragoza @1.62

Bardolino Verona vs St Polten - over 3.5 @1.75

Norwich City (u21) vs Tottenham (u21) - over 2.5 @1.50

Stake: €7,50 @6.51

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens het wordt mij allemaal te ingewikkeld , ik doe niet meer mee.

Ik speel zelf mijn bets gewoon.

Succes

Het is heel simpel. Wat is er ingewikkeld voor je?, dan kunnen we dat gewoon uitleggen.

Wel stel ik voor om het even tijdelijk stop te zetten, want we zijn er nog niet precies over uit hoe we het gaan inkleden. Dus even geen bets meer plaatsen, maar eerst even goed bespreken hoe we het gaan spelen voordat we nu dus van start gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.