Spring naar bijdragen

Doe mee: 4 weken Sportbet competitie met (geld) prijzen


Dopey

Aanbevolen berichten

Ok, het (vernieuwd) voorstel is dus als volgt, graag jullie reactie of daar nog iets aan gesleuteld moet worden.

Je plaatst een bet online met je eigen echt geld, het bedrag bepaal je dus zelf. Dezelfde bet plaats je hier online en daaraan koppel je een fictief bedrag. Elke deelnemer start met een fictief € 250,00 startkapitaal. Dit bedrag bestaat uit units van € 1,00. De bedragen die je inlegt moeten ronde bedragen zijn! 2, 5, 8, 21 etc, (geen 1,5 dus!)

De minimale unit inleg per bet ligt tussen de 1 en 25. Dit unit bedrag gaat bij het plaatsen van een bet van het startkapitaal af. Eventuele gewonnen bedragen wordt daarna weer opgeteld bij het startkapitaal.

Per week (maandag tot zondag) moeten er minimaal 15 bets geplaatst worden. Alleen bets die op Unibet aangeboden worden mogen aan het spel deelgenomen worden, wel moeten deze in dezelfde week afgerond worden. Live bets zijn uitgesloten.

De stand zal gemaakt worden uitgaand van je ROI (Return on Investment). De formule die we gebruiken:

ROI = (Totale uitbetaling) x 100) : Totale investering.

Iedereen start dus met € 250,00 wat dus gelijk is aan 250 units. Zodra dit op € 0,- staat lig je uit het spel. Het spel duurt 4 weken. Na deze 4 weken zal er een stand worden opgemaakt waarbij ik voor de winnaar € 50,00 beschikbaar stel. Ook zijn er 4x weekprijzen twv € 12,50. Deze geldprijzen zal worden aangeboden in de vorm van een bet bij Unibet wat op mijn account gespeeld gaat worden. Eventuele winst daaruit zal naar jouw bankrekening overgemaakt worden. Tevens zal deelnemer Jackpot € 5,00 ook iedere speler die boven hem staat na de 4 weken belonen met een free bet van 5 euro.

Ik hoop stiekem dat zodra iedereen even snel een akkoord geeft dat we dit weekend al van start kunnen gaan. Laat dus even snel wat van je horen. Mocht ik uiterlijk volgende week donderdag nog geen reactie van je hebben ontvangen dan gaat het spel volgende week van start. Hou het forum dus even in de gaten.

Deelnemer 1: Dopey

Deelnemer 2: WouterM

Deelnemer 3 LMGB024

Deelnemer 4: Geldwolf

Deelnemer 5: Jackpot

Deelnemer 6: ROTVIS

Deelnemer 7: TheMikeyx

Rhellevo is afgehaakt en Seabert doet misschien mee.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey,

Je uitleg is kraakhelder! Bedankt daarvoor.

Ik heb nog 1 vraag... Moet ik die bets die ik hier neerzet in dit spel dus ook echt inzetten (bij Unibet)? Als dit zo is dan begrijp ik nog niet helemaal waarom dat zo is.

Het gaat inderdaad om echte bets, alleen de inleg bepaal je in onze spel fictief. Dus stel je bet op de wedstrijd Ajax - PSV win Ajax quote 2,20. Dan plaats je een bet op je bookie waar je speelt, dit hoeft dus niet persee Unibet te zijn. Je inleg bepaal je ook zelf. Vervolgens plaats je de bet hier op onetime en zet je erbij wat je fictieve inleg zal zijn, dit bedrag haal je dus af van de 250,00 euro.

Is het zo een beetje duidelijk?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rotvis, als ik het goed begrepen heb dan mag je echte bet ook 10 cent zijn. Dat zijn wel prima bedragen toch? :-)

Count me in Dopey....we beginnen komende maandag? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meerwaarde van een echte bet plaatsen niet zo inzie....Is het dan echt de bedoeling dat ik straks minimaal 15 plaatjes moet laten zien waarop je mijn weddenschappen ziet staan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet heb ik sowieso geen account meer, die heb ik 9 jaar terug laten blokkeren. Desondanks wil ik graag meedoen maar dan dus enkel met fictieve tips.

Je bent ook niet verplicht om bij Unibet te spelen, zolang de bets maar controleerbaar zijn via Unibet. Het moet dus niet een of andere wedstrijd uit het derde klasse van Wit Rusland zijn ofzo.

Als je wilt meespelen met fictief tips is prima, welkom en succes.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn inziens ook echte bets niet noodzakelijk. Wel moet duidelijk zijn dat de quotes echt zijn

Als je met alleen fictieve bets gaat spelen, krijg je bets alleen vanwege de hoge odds om te winnen. Dan pas ik er zelf voor. Het moet in mijn beleving wel een beetje echt zijn. Niet dat men straks 3 euro op 4-2 of 3-3 gaat nemen omdat de odds hoog staat en hopen op een wonder. Want met real money zal je dat niet zo snel gaan spelen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rotvis, als ik het goed begrepen heb dan mag je echte bet ook 10 cent zijn. Dat zijn wel prima bedragen toch? :-)

Count me in Dopey....we beginnen komende maandag? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meerwaarde van een echte bet plaatsen niet zo inzie....Is het dan echt de bedoeling dat ik straks minimaal 15 plaatjes moet laten zien waarop je mijn weddenschappen ziet staan??

Bij Unibet bv is de minimale inleg 0,10 cent, dus ja.

We gaan van start zodra alle de deelnemers akkoord hebben gegeven.

Je hoeft geen foto van je bets te laten zien, alleen wel hier noteren wat je speelt uiteraard.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, het (vernieuwd) voorstel is dus als volgt, graag jullie reactie of daar nog iets aan gesleuteld moet worden.

Je plaatst een bet online met je eigen echt geld, het bedrag bepaal je dus zelf. Dezelfde bet plaats je hier online en daaraan koppel je een fictief bedrag. Elke deelnemer start met een fictief € 250,00 startkapitaal. Dit bedrag bestaat uit units van € 1,00. De bedragen die je inlegt moeten ronde bedragen zijn! 2, 5, 8, 21 etc, (geen 1,5 dus!)

De minimale unit inleg per bet ligt tussen de 1 en 25. Dit unit bedrag gaat bij het plaatsen van een bet van het startkapitaal af. Eventuele gewonnen bedragen wordt daarna weer opgeteld bij het startkapitaal.

Per week (maandag tot zondag) moeten er minimaal 15 bets geplaatst worden. Alleen bets die op Unibet aangeboden worden mogen aan het spel deelgenomen worden, wel moeten deze in dezelfde week afgerond worden. Live bets zijn uitgesloten.

De stand zal gemaakt worden uitgaand van je ROI (Return on Investment). De formule die we gebruiken:

ROI = (Totale uitbetaling) x 100) : Totale investering.

Iedereen start dus met € 250,00 wat dus gelijk is aan 250 units. Zodra dit op € 0,- staat lig je uit het spel. Het spel duurt 4 weken. Na deze 4 weken zal er een stand worden opgemaakt waarbij ik voor de winnaar € 50,00 beschikbaar stel. Ook zijn er 4x weekprijzen twv € 12,50. Deze geldprijzen zal worden aangeboden in de vorm van een bet bij Unibet wat op mijn account gespeeld gaat worden. Eventuele winst daaruit zal naar jouw bankrekening overgemaakt worden. Tevens zal deelnemer Jackpot € 5,00 ook iedere speler die boven hem staat na de 4 weken belonen met een free bet van 5 euro.

Geef even aan wat jullie niet begrijpen, want duidelijker dan dit lukt me niet ;)

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil best mee doen maar mijn echte bets wisselt echt wekelijks. Hoe wil je dit controleren want ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt zit te wachten om inzage in mijn betting te geven.

Maar ik doe mee we gaan zien hoe het gaat lopen.Vind het idee top voor een betting wedstrijdje / competitie.

Je kunt uiteraard zelf bepalen welke bets je wel of niet wilt plaatsen op onetime.Je hoeft dus niet 1 op 1 alle bets op het forum neer te zetten. Daarbij ga ik uit van het goede van de mens, dus er zullen geen controle gaan plaats vinden via je account of iets dergelijks. Alleen als er een verzoek komt en ik zelf ook mijn twijfels heb, dan zou ik het misschien om een print screent van de bet willen vragen. Dit zal dus alleen bij de uiteindelijke winnaar gebeuren. Maar als men de bet daadwerkelijk geplaatst heeft dan zie ik daar geen problemen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.