Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Roulette

161 discussies in dit forum

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  1. Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

2. Triple crown roulette 1 2

• 30 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 62 reacties
    • 7.1k weergaven
  3. Roulette: Geen reet aan!

• 4 reacties
    • 1.3k weergaven
  4. Double Action Roulette

• 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. Doritos roulette

• 8 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 74 reacties
    • 8.5k weergaven
    • 37 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Topics

• Members

• @MilanZLD, het is tijd om de regie terug te pakken! Ik weet dat verslaving een taaie tegenstander is, maar jij bent sterker. Schrijf je aub in bij Cruks, het is een korte pijn, maar dé stap om weer baas te worden over je eigen leven. Jij bepaalt, niet de verslaving. Het is mij gelukt, dus jij kunt dit ook!  btw, ik woon ook in Zeeland!
    • Die Hacksaw bonussen met ante-bet aan vind ik zelf een scam ten opzichte van wat je er voor in moet leveren, inzet x3 en dan 9 van de 10 keer alsnog niet geven is niet cool. Ja, de kans is oprecht hoger dat je er toch meer van krijgt of ineens een reeks aan tikt waarin er een paar achter elkaar vallen, maar meer bonussen is ook meer kans op bonussen met bagger resultaten. Natuurlijk inspelen vind ik ook prima te doen bij Hacksaw (meestal vallen er wel 1 of 2 in een relatief korte sessie). NLC had ze vaak een stuk lager staan (de prijs van de ante-bet), maar ik heb gezien dat de trend om dit helemaal de pan uit te drukken qua extra kosten (en daarin ook weer de grens op te zoeken in de regio's waar bonus buys niet kunnen) helaas een ding is geworden bij ze dit jaar. Ben over het algemeen groot fan van de gameplay en het design van NLC, maar vind dat echt wel een dingetje. Het is niet dat mensen niet geloven in je intentie, maar ik denk dat het meer zo is dat men of uit eigen ervaring spreekt of veel andere voorbeelden heeft gezien waarin dit gewoon niet is gelukt. Ik zeg het je omdat ik het ook geprobeerd heb een tijdje en het mij ook niet gelukt is, ondanks dat ik mezelf over het algemeen best goed aan m'n eigen grenzen kan houden. Desondanks ga ik er dan ook wel weer vol in als ik ergens mee bezig ben. Ik heb daarnaast net als jij een voorkeur om niet op de allerlaagste inzetten te spelen, omdat die kick veel harder binnen komt bij een big win als je iets hoger speelt. Met andere woorden, ik herken veel van wat je hier de laatste tijd gepost hebt. Gun jezelf vooral nog een kans zou ik zeggen, maar hou dit wel in je achterhoofd als je op de rem moet trappen. Heel eerlijk, ik voorzie straks weer een post van je met "ik heb dik gewonnen maar alles weer weg gespeeld", of met "ik ben toch door gegaan en heb weer meer verloren dan me lief is".  Wat je probeert te doen is ontzettend moeilijk en je hebt al meerdere pogingen gedaan om af te remmen die je terug kunt lezen in je eigen post geschiedenis, waaruit gewoon blijkt dat ook jij dit niet gaat kunnen. Daarom krijg je dit soort reacties ook vermoed ik. Als je echt niet wilt stoppen moet je slim zijn en dus ook slim(mer) spelen. Soms is slimmer spelen hetzelfde als niet spelen. Een break staat niet gelijk aan volledig voor altijd stoppen en geeft je wel de ruimte om even goed na te denken over waar je staat en hoe je er straks wel of niet mee verder wilt gaan (zonder dat je vast zit in die flow van constant willen spelen). Daarnaast kun je eventueel met wat tijd een dedicated bankroll op gaan bouwen, dus strict bedoeld om daar later mee te gaan gokken op de manier waarop jij dat wilt, zonder dat je er dan door in de problemen kunt komen (als je dan ook gewoon stopt als de pot leeg is). Je maakt uiteindelijk slimmere besluiten voor de lange termijn als je echt even een tijdje afstand neemt, dus of je doet dat nu, of je gaat komende maand weer op je plaat en doet het dan. Let wel: de 1e optie is goedkoper! Succes kerel, wens je niets dan goeds en snap heus wel waar dit vandaan komt.
    • Etappe 18. Col de la Loze!  Lipowitz voor Roglic a 1,80 Kambi (hele mooie odd nu nog!!) Misschien alvast zetten?   Pogacar wint 1,72 Bet365
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.