Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoe het er precies voor staat met de bonus dat zal @ThegreatOne even na moeten vragen, die heeft dat contact gelegd.

Vanavond gaan we weer wat op Wolvega spelen.

Gratis beelden vanavond via hier te zien

http://www.victoriaparkwolvega.nl/livestream-en-youtube/

We beginnen hoogst waarschijnlijk op race 2 (start rond 17.40) waarin 1 van de beste paarden van Nederland aan de start komt (misschien wel de beste) namelijk Robert Bi, als laatste test voor de Prix D'Amerique die over 2 weken in Parijs gelopen wordt, waar sommige van ons zelf ook heen zullen gaan.

De winnend cote zal wel heel erg laag zijn, dus hier beginnen we denk ik met wat koppel spel.

Later meer.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Voorlopig hebben wij dit ingezet;

Koers 2 dus met eerder genoemde Robert BI, en dan koppel met Dex Beuckenswijck met de kampioens rijder  Rick Ebbinge die bijna altijd bij de eerste 3 is en wij denken met dit goede paard ook.

Koppel 7/13  20 x

plaats koppel 7 13 20 x

Koers 3

Daar zien we een aantal paardjes, 2 van dezelfde stal van Bas Crebas die er zelfs 4 in de koers heeft de 2 en de 8, en wij zien nog 2 outsiders die wij goed kennen de 5 (Carlistokingsdeep) en de 12 (Adelaar uit de stal in vorm van Caroline Aalbers).

Daar gaan we de koppels mee spelen..

2-5-8-12 rond 1 x

2-5-8-12 plaats koppel rond 1 x

koppels 8 / 2,5,12  5x

plaats koppels 2 / 5,8,12  5 x

Geplaatst

Het paard Robert Bi faalde vandaag en er schijnt iets niet goeds met hem aan de hand te zijn....dit is niet best 2 weken voor de grootste race van het jaar waar hij 1 van de grote kanshebbers was...

Koers 3 werden we op foto geklopt voor plek 3 anders 6 x plaatskoppel goed.

Nu gaan we nog even puzzelen of er nog wat te spelen valt...

En morgen weer de V75 !

Geplaatst

Koers 5 Wolvega over 10 min:

We kiezen voor nummer 3.

20x winnend

koppel 3 met alles voor 1

koppel 3-1/2/4/5/6 5x

plaatskoppel 3-1/2/6 5x

saldo na inzet = 1847.38

Ik zag de 3 al voor de koers (paardenkrant tipt hem ook dus ben niet de enige) en trainer is ook positief net in het interview voor de koers.

De rest is aan elkaar gewaagd dus ik kies voor paarden uit de 1e startrij en pak de voorste nummers voor de koppels.

Geplaatst

Koers 6 Wolvega over 6 min:

We laten de dikke favo nr 6 aan 1.80 liggen en gaan voor de nummer 7 Baresi DF

Winnend 10x de nummer 7

koppel 1x 7 met alles

koppel 5x >> 7-6/8/12

plaatskoppel 5x >. 7-6/8/12

saldo na inzet: 1833.88

Geplaatst

Dit leek er niet op, maar we gaan gewoon door naar koers 7.

Hierin starten maar 7 paarden en dus is het trio samen met de Fransen (50k extra omzet)

Rico en ik zien vast de 4 en de 7 en hierom heen kan werkelijk alles behalve de 8 denken wij.

Spel is dus trio:

47-47-1356 7x = 56 euro spel

47-1356-47 1,5x indek spel = 12 euro spel

47-47-5 voor 6x = 12 euro spel

saldo na inzet 1753

Geplaatst

Koers 8 wederom trio in de Franse pot dus weer spel:

trio 6-4-a voor 0.5

trio 6-a-4 voor 0.5

trio 46/46/2-7-8 voor 2x

trio 6-4-278 5x

trio 6-278-4 5x

duo's zien er in deze koers ook gunstig uit omdat wij 46 zien doen we dit:

46-24678 1x

24678-46 1x

6-2478 5x

saldo 1717

Geplaatst

Na de blamage van gisteren hopelijk vandaag meer succes, te beginnen met de V75.

We gaan voor 2 bankers, de 2 grote favorieten in de 3e de 11 On Track Piraten en in het 6e onderdeel de 4 Ready Ribb.  Ik zou het liefst in beide races er 1 bijzetten, maar dan kost het gelijk 4 x zoveel en dat wordt een beetje te gek.

In de andere races hopen we dan maar op 1 van de beter betaalde winnaars die we erbij hebben, dan kan het toch nog wel een mooie uitbetaling worden.

16.01.2016 13:58:14
Gavle race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2016
Total bedrag: € 120,96

Pos. 1:

6: Coco de Vie

7: Usain Swing

11: Order by Keeper

12:

Scellino Luis

Pos. 2:

2: Torpa Nicklas*

6: Alfie

8: Sjö Odin*

9: Valle Jerven*

11: Tand Tuff

14:

Gärdsjö Viking

Pos. 3:

11: On Track Piraten

Pos. 4:

3: Sally Steel

4: Celebreightr

7: Tequila Palema

15:

Joy Ribb

Pos. 5:

2: Linslusen A.U.

4: Premier Kronos

12:

Panoramic

Pos. 6:

4: Ready Ribb

Pos. 7:

1: Zelma

2: Kulani

3: Quakerman

5: Gloria Sund

6: Sambucus P.R.

8: Tjacko Zaz

11:

Don di Quattro

Op VIncennes hebben we ook nog spel.

Koers 5

De 1 As de jacquets die kennen wij hier heel goed in Nederland die is hier te goed voor de rest, en nu gaan ze eens proberen of het op VIncennes misschien ook kan lukken. Daarvoor hebben ze 1 van de top pikeurs van Frankrijk ingehuurd namelijk Eric Raffin.

We gaan hopen op een verrassing

Alle koppels en plaats koppels uit de 1 As de Jaquets voor 1 Euro.

En met de 9,11,13,17,18 nog 1 x de koppels met de 1.

En 1 / 13, 17, 18 nog 3 x de koppels en plaats koppels.

We spelen hem ook winnend en plaats voor 5 Euro.

Dan hebben we nog in koers 6 het paard Sorbet met de Zweedse kampioens pikeur en mijn persoonlijke favoriete rijder Bjorn Goop.

Die geef ik vandaag goede kans dus daar spelen we koppels mee, er staan 2 grote favorieten in dus we spelen met die 2 paarden de koppels en plaatskoppels 5 x.

En dan nog een keer met alle andere paarden voor de verrassing de koppels voor 0.75 cent.

Geplaatst

Jammer van de V75 The_Special_One ik zie inderdaad net dat alleen je bankers je in de steek hebben gelaten.Helemaal zuur omdat je het verhaal begon met de mededeling dat je er eigenlijk 2 naast wilde zetten maar dat de inzet dan 4 keer omhoog ging.

Nu heb ik een vraag zou het goed geweest zijn als je er in beide koersen er 1 bijgezet zou hebben want de tweede favoriet won in de betreffende koersen wel.

Ik denk dat dit een discussie waard is want misschien is het dan een idee om de pot met z'n allen te verhogen zodat we grotere inzetten kunnen doen op de V75 want daar moet toch het grote geld wegkomen.

Bijvoorbeeld €20 per aandeel erbij zou ik mee kunnen leven.

Simpele rekensom is dat als jij je zin zou hebben gedaan je inzet wel op €480 zou zijn gekomen maar dan had je wel €3200 ontvangen.

Nogmaals het is maar een idee en ik hoop op een reactie.

Geplaatst

@impalapride

Dan was het 480 euro geweest in dit geval gewoon te duur imho, maar natuurlijk waren in dit geval die 2 ook precies Ed You en Scampi geweest - echt geen grap - dus is wel heel erg zuur en toevallig. Ik heb het voorbeeld hier nog liggen. Ik was er gisteren ook wel doodziek van.

Helemaal omdat Johnny Takter hem (On track Piraten) gisteren zo reed op de manier dat hij nog nooit gewonnen heeft tegen goede paarden namelijk vanuit dodenspoor, dan wordt ie ALTIJD geklopt en op zijn klasse wordt ie nog wel 2 maar hij kon zo nooit winnen van Ed You dus ik vond dat echt onbegrijpelijk gereden.

En de vorige keren dat On track Piraten in de V75 liep bankte ik hem juist niet, maar dat was toen de reden waardoor ik toen 7 goed misliep door een andere te banken...dus het blijft altijd wikken en wegen.

Die 2e van Kihlstrrom twijfelde ik ook tussen deze banken of Panoramic de 12 in een ander onderdeel.

Het kwartje moet ook wel eens een keer de goede kant op vallen, tot nu toe elke keer 5 of 6 goed gehad en de 7 al 2 keer binnen handbereik, 1 van 2000 en 1 van 6000.... Het zal ook een keer wel goed gaan.

Laat ie die keer dan maar gelijk nog meer brengen om het met een positieve noot af te sluiten.

Geplaatst

Dank je voor je reactie @The_Special_One  en je hebt zeker gelijk het kwartje gaat een keer de goede kant op vallen.

By the way wat vinden de kenners van het paard Visconti loopt vandaag 5e koers nr8 op Vincennes laatste keren indrukwekkend gewonnen maar op andere banen en rechtsom plus dat hij tegen Vacate Money moet maar krijgt wel 25 meter.

Geplaatst

Dank je voor je reactie @The_Special_One  en je hebt zeker gelijk het kwartje gaat een keer de goede kant op vallen.

By the way wat vinden de kenners van het paard Visconti loopt vandaag 5e koers nr8 op Vincennes laatste keren indrukwekkend gewonnen maar op andere banen en rechtsom plus dat hij tegen Vacate Money moet maar krijgt wel 25 meter.

Wij nemen je tip over

Inzet koers 5 Vincennes:

10x winnend nr 8 Visconti

0.75x koppel nr 8 met alles

3x koppel en 3x plaatskoppel >> 8- 6/15/16/17/18

Geplaatst

Koers 9 Vincennes om 17:45 uur spelen we:

Nummer 8 Bilfie de Guez 20x winnend

Koppel 0.75x de nr 8 met alles

Koppel en Plaatskoppel 10x >> 8 met 6/11

saldo na inzetten 1326.85

(P.S.) koers 4 is nog niet bijgeteld......later meer, ik sluit af maar Rico is standby!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.