Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Wat vinden jullie van deze:

♕ Premier League ⚽️

Bet; Single

❓Swansea began the season in spectacular form, going unbeaten through their first five games of the campaign. But since August ended with a rousing victory over Manchester United, Monk's men have only performed in patches.

There have been games where they have been strong on the ball and others where they have put in sound defensive displays.

But the truth is that throughout their difficult run, Swansea have struggled to produce their best either offensively or defensively from first whistle to last.

Lukasz Fabianski, Ki Sung-Yueng, Jonjo Shelvey, Gylfi Sigurdsson, Jefferson Montero and Andre Ayew are all possible if not probable starters for Swansea this weekend, but all six were involved in games with their national sides yesterday.

For Bournemouth, Max Gradel and Tyrone Mings, the club's two big summer signings, and leading goalscorer Callum Wilson all suffered knee ligament injuries within three weeks of each other.

Before suffering a knee injury, Callum Wilson was one of the Premier League leading goalscorers netting in the club's last league win in September. Their absence has contributed to a miserable autumn run for young manager Eddie Howe and his team, with their last win coming in September. They are now just three points off the bottom in 18th place.

The odds for a homewin are still valuable if you ask me. Based on these odds I bet on a homewin, we have to know that there's more as 54% chance for a homewin here.

Bet;

Swansea win (1.85)

Swansea win & both teams score (4.00)

Swansea win & Ayew André to score (4.50)

Geplaatst

ik heb voor vanavond staan.

Valencia - derportiva Valencia winnaar @1,55

Manchester city - Liverpool manchester winnaar @1,75

Willem 2 - Psv handicap 1-0 Psv winnaar @ 2,14

Ajax- cambuur handicap 0-1 ajax winnaar @1,46

Combi 8,47

Klein weddenschap

Schalke 04 - Bayern Munchen Schalke winnaar draw no bet@10,00

En voor eredivisie vandaag en morgen

Ajax- cambuur handicap 0-1 ajax winnaar @1,46

Willem 2 - Psv handicap Psv winnaar @ 1,42

Heracles - Excelsior hercacles winnaar @1,2

ADo den Haag - Vitesse vitesse winnaar @ 1,96

combi @6,58

Misschien dat er iets of een combinatie van tussen zit voor de pool.

Geplaatst

En voor het schaatsen van vanavond een combi weddenschap

1500 meter dames winnaar Brittany Bowe @1,60 Vorige week won ze de 1500 meter ook dik zo lang ze niet valt is dit een zekerheidje voor het gehele seizoen.

10 km heren Jorrit Bergsma @1,60 Vorige week werd hij tweede op de 5km achter kramer maar iedereen weet dat sven de 10km op niet meer op de voorgrond heeft dus verwacht ik de winst op de eerste 10 km van het seizoen voor bergsma.

1000 meter heren Pavel Kulizhnikov @ 1,75 vorige week won verrassend Gerben Jorritsma maar aangezien Pavel gisteren als eerste ooit de 500 meter onder 40 seconden heeft gereden verwacht ik niet dat gerben op nieuw gaat stunten Maar ik moet wel zeggen dat winst van gerben zo hoge ods heeft zie ik nu @ 6,00 dat ik besloten heb daar en los weddenschapje op te zetten.

Combi @ 4,48

de 500 meter dames neem ik niet op in de combi want dan is stuivertje op gooien tussen Hong en Sang-Hwa.

Ik heb dus naast de combi nog een kleine losse weddenschap gezet op de 1000 meter heren op winst voor Gerben Jorritsma @ 6,00

Geplaatst
Mooie combo's weer @rbccrazyboy

Ik zou psv en ajax zonder handicap spelen in die combi.

Wie is er nog meer voor die combi?

Psv uit zonder handicap kan ik zeker begrijpen ik leg er soms wat meer risico in de weddenschappen . Bij de eredivisie combi heb ik daar bij psv de handicap er ook afgehaald.

Ajax zonder handicap was geloof ik niet de moeite was dan @1,18 geloof ik.

Geplaatst

De weddenschap voor het schaatsen.

500 meter heren Kulizhnikov @1,20 heeft er nog geen verloren dit seizoen afgelopen vrijdag de eerste 500 meter gewonnen waarbij hij de eerste man ooit onder de 34 seconden was en gisteren op de 1000 meter schaatste hij ook iedereen naar huis. Ik zeg tijd voor een nieuw wereld record weer vandaag.

1000 meter vrouwen zeg ik Heather Richardson @3,00 Vorige week in calcary won ze de 1000 meter voor Bowe maar verloor ze de 1500 meter net van ze. Aangezien ze gisteren de 1500 meter gewoon heeft in een nieuw wereld record zie ik haar de 1000 meter ook binnen tikken.

Combi van de twee @3,60 en ik hoop weer 2 nieuwe wereld records.

Daarnaast voetbal geplaatst

Feyenoord winnaar

Utrecht winnaar

Vitesse winnaar

Combi @8,45

Ben nog verder naar leuke weddenschappen aan het kijken.

Geplaatst

Serie A Machtige mooie combi als ik die goed heb (One Time)

Fiorentina - Empoli handicap 0-1 Winnaar Fiorentina @2,43 Nummer 1 tegen nummer 13

genoa - Sassuolo Sassuolo winnaar @3,65 nummer 16 tegen nummer 5 ( veel te hoge ods volgens mij)

Udinese - Sampodria Sampdoria winnaar @3,60 nummer 17 tegen nummer 10 ( udinese maakt niks klaar dit jaar verwacht dat sampdoria een kleine winst gaat behalen

Combi 31,93

Geplaatst

Dit is denk ik een mooie weddenschap voor de poule van 2 uit overwinningen.

Granada- Atletico club Bilbao Atletic winnaar @ 2,00 Granade staat 20e en dus laatste Atletico staat 9e ze waren minder begonnen maar hebben de weg omhoog ingezeten de laatste 3 wedstrijden gewonnen. Ik zie ze tegen granada niet verliezen of gelijk spelen.

Mechelen- Kv Oostende Oostende winnaar @3,20 Mechelen staat 13e Oostende staat 2e en bij winst gaan ze naar de 1e plaats.

Combi @6,40

Je zou op de wedstrijd van Oostende kan je ook een losse weddenschap doen odd van 3,20 is al erg mooi daar.

Geplaatst

FC Copenhagen- Vibor FF Copenhagen winnaar @1,45

AGF Aarhus - Brondy IF Brondy Winaar @2,10

Hertha Berlin _ Hoffenheim Hertha Winnaar @ 2,06

Combi @6,27

Real betis- Atletoca madrid Atleticao winnaar @1,60

Besiktas _ sivasspor _ Besiktas winnaar @1,36

Saint Etienne - Marseille -Saint etienne Winaar@ 2,40

combi @5,22

Zo heb me best weer gedaan voor vandaag.

Geplaatst

19.00 uur:

Spalvis (Aalborg) to score @ 2.60 (Betsson)

Spalvis (Aalborg) to score 2 or more @ 10.00 (Unibet)

Spalvis weet gemiddeld eens per 95 minuten het net te vinden in de Superliga. 7 van de 11 goals maakte hij in thuiswedstrijden. Daarnaast wist hij in 4 van die wedstrijden 2x te scoren. Aalborg kent aanvallend geen problemen. Randers mist het centrale duo op het middenveld (Poulsen & Keller). Eerder dit seizoen won Randers met 0-2 bij Aalborg. Tijd voor revanche vanavond met hopelijk goals van Spalvis.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.