Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vanavond Cagliari vs Ascoli. Cagliari -1 winst @2.05. Nummer 1 vs 19. Cagliari wint thuis alles dit seizoen en scoren alle wedstrijden minimaal 2 goals en vaak meer. Ascoli verloor alles uit behalve bij Como, maar die staan laatste en bakken er helemaal niks van.

Tip van @wouterm

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Morgen thuis tegen Olypiakos Lewandowski score en win Bayer Munchen @1,74

lijkt me een makkie. Ik verwacht toch wel minimaal 3 doelpunten van Bayern, moet een wonder zijn tegenwoordig dat daar dan geen goal van Lewandowski tussen zit ;)

Geplaatst

Laten we een keertje eens gek doen..., en de tips combineren.

Aalborg - Randers FC

Bayern Muchen - Olypiakos

Cagliari - Ascoli

Spalvis score met uitslag 1-0 @25

Spalvis score met uitslag 2-0 @21

Spalvis score met uitslag 2-1 @17

Spalvis score met uitslag 1-1 @21

Lewandowski score met uitslag 3-0 @11,50

Lewandowski score met uitslag 4-0 @12,50

Lewandowski score met uitslag 5-0 @18

Lewandowski score met uitslag 6-0 @32

Cagliari - Ascoli uitslag 1-0 @6,5

Cagliari - Ascoli uitslag 2-0 @6,75

Cagliari - Ascoli uitslag 2-1 @10

Cagliari - Ascoli uitslag 3-1 @9

Laagste odds circa 1200

Hoogste odds circa 8000

Eventuele win voorbeeld.

Aalborg - Randers FC 2-1 met goal van Spalvis

Bayern Muchen - Olypiakos 4-0 met goal Lewandoski

Cagliari - Ascoli 2-0

odds 17x 12,50 x 6,75 = 1434 x 0,50 (per combi) = 717,-

We denken namelijk toch al dat Cagliari gaat winnen van Ascoli, dus 1-0/2-0/2-1/3-1 is de meest voorkomende winuitslag. De kans dat Lewandoski gaat scoren en dat Bayern Munchen gaat winnen met de 0 tegen is ook erg hoog. Eventueel kunnen we nog de 3-1/4-1/5-1 erbij nemen als combi. Of los kan ook, odds staan hoog, 3-1 @13, 4-1 @16 en 5-1 @25.

Spalvis weet ik zelf niet genoeg info en ga ik dus uit van die hier zonet is gegeven.

Zijn 64 combinaties, kunnen we x 0.50 euro doen dus 32 euro inleg. Het is een idee wat ik zelf wel eens speel en heb hiermee wel eens succes.

Geplaatst

Klinkt als een leuk systeem, word er wel enthousiast van! Ik heb nog een hele mooie gewonnen bij Aalborg Randers. De scheids die er fluit heeft van de 6 wedstrijden die hij heeft gefloten tevens 6 keer meer dan 3.5 card gegeven. Die quotering staat op 2.06 boven de 3.5 cards.

Een mooie bet om op in te zetten dus, helemaal omdat de ploegen dicht bij elkaar staan.

Geplaatst

Ok, dus 5 man voor, dus ik heb de bet geplaatst. Odds zijn wel iets veranderd.

Spalvis score met uitslag 1-0 @25------>22

Spalvis score met uitslag 2-0 @21------>19

Spalvis score met uitslag 2-1 @17----->18

Spalvis score met uitslag 1-1 @21

Lewandowski score met uitslag 3-0 @11,50----->11

Lewandowski score met uitslag 4-0 @12,50----->12

Lewandowski score met uitslag 5-0 @18----->17

Lewandowski score met uitslag 6-0 @32---->29

Cagliari - Ascoli uitslag 1-0 @6,5---->7

Cagliari - Ascoli uitslag 2-0 @6,75

Cagliari - Ascoli uitslag 2-1 @10--->10,50

Cagliari - Ascoli uitslag 3-1 @9 ----->14

Stand roll 968,00

Geplaatst

Ai ai ai dat is echt zuur, Spalvis zijn twee doelpunten meegepikt, maar andere uitslag.

Gelukkig zelf ook gespeeld en tevens de kaartenbet. Maar jammer dat dat we hem hier niet hadden in de juiste vorm.

Zelfde gaat voor Cagliari ook op wsl, staan al met 2-0 voor.

Grrr pech hebben.

Geplaatst

De weg naar boven is ingezet mannen!

Voor vanavond staat de wedstrijd Barcelona - Roma op het programma.

In de afgelopen 7 CL wedstrijden pakte Barcelona elke tweede helft minimaal 0.5 cards. De quotering daarvoor staat op 1.95 (Premium). Tel daarbij op dat de Turkse scheids een ware kaartenstrooier is (http://nl.soccerway.com/referees/cuneyt-cakir/92755/) en je hebt een hele mooie quotering.

Ik verwacht een harde wedstrijd, Roma moet hier een goed resultaat halen en zal er wel op klappen, Barcelona heeft wel paar spelers die daar niet zo goed tegen kunnen (o.a. Pique, Busquets, Suarez, Neymar). Zal mij niet verbazen als er ook een rode kaart valt.

Maar in elk geval staken op Barcelona boven 0.5 card lijkt mij een zeer goed onderbouwde optie.

Geplaatst

Ik heb zelf prive een combo weddenschap geplaatst met winst voor Wimbledon, Portsmouth draw no bet en Oxford United.

Wimbledon- Dag @ Red @ 1.60

Oxford - New Port County @1.45

Portsmouth draw no bet @ 1.12

Totaal 2.60

Onderbouwing puur op ranglijst gebaseerd.

Wimbledon nummer 8 tegen nummer laatste (24e)

Oxford nummer 2 tegen nummer 21

Portsmouth nummer 5 tegen nummer 22

Geplaatst
Ai ai ai dat is echt zuur, Spalvis zijn twee doelpunten meegepikt, maar andere uitslag.

Gelukkig zelf ook gespeeld en tevens de kaartenbet. Maar jammer dat dat we hem hier niet hadden in de juiste vorm.

Zelfde gaat voor Cagliari ook op wsl, staan al met 2-0 voor.

Grrr pech hebben.

Was de kaarten bet goed?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.