Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)

Nomore

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Mooie losse bet van Spalvis geweest.

Via de sport groepsapp was er ook positief gereageerd op de doelpuntmakers in combi met uitslag bet. Dus ik heb er weer eentje die ik jullie wil voorleggen.

Messi score met uitslag 3-0 @14

Messi score met uitslag 4-0 @17

Messi score met uitslag 3-1 @15

Messi score met uitslag 4-1 @18

Lewandowski score met uitslag 3-0 @11,50

Lewandowski score met uitslag 4-0 @12,50

Lewandowski score met uitslag 3-1 @18

Lewandowski score met uitslag 4-1 @19

Arsenal - Dinamo Zagreb 1-0 @9,50

Arsenal - Dinamo Zagreb 2-0 @7

Arsenal - Dinamo Zagreb 2-1 @10

Arsenal - Dinamo Zagreb 3-1 @10

64x trebles x 0,50 per combi inleg = 32,00 euro

odds tussen 1200 en 3000

Eventuele win voorbeeld.

Barcelona - AS Roma 3-1 met goal van Messi

Bayern Muchen - Olypiakos 4-0 met goal Lewandoski

Arsenal - Dinamo Zagreb 2-1

odds 15 x 12,50 x 10 = 1875 x 0,50 (per combi) = 937,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je die Messi to score + uitslag ook vervangen door Neymar/Suarez to score en Barca to win?

Messi is net terug van zijn blessure, ik heb juist veel vertrouwen in Neymar en Suarez, die scoren de laatste tijd bijna alle doelpunten. Odd voor Suarez of Neymar to score staat op 13 euro. In combinatie met de Arsenal bets en Lewandowski die je al plaatste heb je dan wel mooie combo's! Alles 0,50 cent inleg lijkt mij prima zoals je voorstelt, dan kan het weleens een mooie avond gaan worden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vanavond -->

CSKA - Wolfsburg > 4.5 cards @ 2.04

Onderbouwing --> In 7/9 wedstrijden zit de Italiaanse scheidsrechter boven de 4.5 cards. Bovendien is het een wedstrijd waar veel bij op het spel staat, dus dat zal een hoop strijd opleveren.

Verder gele kaart voor Guardado @ 5.5 . Hij is niet helemaal fit, dat zal in zijn nadeel spelen. En mocht PSV achter komen, dan is hij meestal degene die voorop moet gaan in de strijd en daarbij geregeld over de streep gaat.

Verder Man United winnen, maar die quote vind ik niet echt interessant.

Lastige ronde, heb net half uur lopen zoeken naar mooie bets, maar kom er maar weinig tegen. Ben benieuwd naar jullie bets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guardado is nog een vraagteken of ie speelt vanavond...

Juventus - Manchester City

City mist hoop belangrijke spelers. Aanvoerder Vincent Kompany, Pablo Zabaleta, Eliaquim Mangala, Samir Nasri, David Silva en Wilfried Bony

Juve is redelijk compleet en begint aardig in vorm te komen, de laatse 4 vd 5 wedstrijden werden gewonnen. Heb de wedstrijd tegen Milan gezien afgelopen week en was een verdiende overwinning. Bovendien zijn ze thuis erg sterk, verliezen zelden. In de laatste 30 CL thuiswedstrijden alleen 2x verlies tegen Bayern Munchen.

DNB Juve @1,60

3-way handicap Juve 0-1 @3,95 (Juve wint veel wedstrijden met 1 goal verschil.)

Juve 1 = @2,28

Juve 1X @1,35

CSKA Moscow - Wolfsburg

Laatste 6 CL thuiswedstrijden van Moscow werden niet verloren. Terwijl Wolfsburg het erg slecht doet in uitwedstrijden. Verliezen er 4 vd laatste 5 in de competitie. Ik verwacht zelf een gelijkspel of een nipte overwinning van Moscow.

1X @1,50

DNB Moscow @1,88

Manchester United - PSV

Ik verwacht een overwinning van Manchester en een goaltje van PSV. Degene die de meeste kans maakt op een goal van PSV is Luuk de Jong.

Luuk de Jong score uitslag 2-1 @28

Luuk de Jong score uitslag 3-1 @41

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting zoals het zou kunnen worden geplaatst:

Combo met Juve 1X en Moskou 1X @ 2.02

Combo CSKA - Wolfsburg > 4.5 cards en Man United to win @2.96

Losse bets op

Luuk de Jong score uitslag 2-1 @28

Luuk de Jong score uitslag 3-1 @41

Guardado yellow card @ 5.5

To score from a header Zlatan @ 5

Shaktar- Real Real most offside @ 5,50

evt. funbets op

Markus Rosenberg to score from a direct free kick @ 21

Zlatan to score from a direct free kick @ 7

To score and get booked Guardado @ 41

To score and get booked Narsingh @ 41

Succes ermee, zie wel wat het is geworden! Ik zou persoonlijk kiezen voor wat hogere inzet bij de combo's (25/30 euro per bet) , de losse bets op bijvoorbeeld 5 euro per bet te zetten en funbets 2/3 euro per bet.

Dan heb je in totaal tussen de 83 en 97 euro ingezet en hebben we genoeg om naar te kijken vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.