Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil graag weten waarom we de trebles spelen dat zijn troostprijzen.

Liever heb ik persoonlijk dat we niet zo breed spelen maar gewoon recht erop zodat we ook wat kunnen winnen.

heb het al vaak gezegd vind dat jullie het goed doen en leuk om naar te kijken.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Even wat anders dan het voetbal.

Weddenschap op het schaatsen van vandaag.

Heerenveen: 1000m Men Kulizhnikov, Pavel 2.25

Heerenveen: 1000m Women Bowe, Brittany 1.30

Heerenveen: 5000m Men Kramer, Sven 1.22

Kramer is beter in Vorm dan Jorritsma vandaar de keuze op hem.

Bowe heeft alleen de 1e 1000 meter verloren op 0,03 sec van richardson de andere won ze overtuigend.

Bij de mannen gaat de 1000 tussen Kulizhnikov en Kjeld Nuis. Ondanks dat Kjeld in eigen huis rijd zie ik hem net als het gehele seizoen weer achter Kulizhnikov eindigen.

Ik heb er een trixie weddenschap van gemaakt.

Geplaatst

En dan het buitenlandse voetbal van vandaag

Celta Vigo - Espanyol Celta winnaar @1.57

FC Barcelona - Deportivo La Coruña Handicap 0-1 Winnaar Barcelona @1.26

Bayern München - FC Ingolstadt Handicap 0-1 Winnaar Bayern 1.32

Manchester City - Swansea City Winnaar Manchester 1.36

Combi @3.55

Geplaatst

Ik weet nog geen odds die zijn nog niet bekend bij unibet maar voor het schaatsen morgen dit zijn de winnaars die ik invul.

1500 meter vrouwen

Brittany Bowe

1500 meter mannen

Denis Yuskov

500 meterdames

Lee Sang-Hwa

Normaal stuivertje opgooien tussen Zhang en Hwa Lee.

Maar aangezien Zhang afgelopen vrijdag 4e werd en Sang-Hwa Lee een baanrecord reed verwacht ik dat ze opnieuw gaat winnen.

500 meter heren

Pavel Kulizhnikov

Geplaatst

@thegreatone heeft ons nog een klein beetje gered maar het gelijke spel van PSV tegen Roda JC heeft onze weddenschap veel pijn gedaan net als het gelijke spel van Barcelona gisteren. Helaas is de dalende lijn verder ingezet.

Huidig saldo 686.50 + 55 euro weddenschap op Michael van Gerwen

Geplaatst

Vanmiddag Aston Villa-Arsenal

Aston villa heeft nog geen enkele thuiswedstrijd gewonnen en Arsenal heeft 5 van de 8 uitwedstrijden gewonnen, en 1 verloren.

winst Arsenal levert 1.59 op en -1 levert 2.55 op. Ook een away/away overwinning levert 2.40 keer de inzet op.

Wat mij betreft mogen we hier wel een weddenschap op plaatsen.

Tottenham-Newcastle ook een mooie bet, een overwinning levert 1.39 op en kan een combi zijn met de bet winst Arsenal.

Tot slot Nacional Madeira-Fc Porto. Overwinning Porto @ 1.38

al deze weddenschappen mogen wat mij betreft ook met een -1 handicap in combo

Arsenal 1.59

Arsenal -1 2.55

Tottenham 1.38

Tottenham -1 1.93

Porto 1.38

Porto -1 2.17

12 doubles @ 2.50

8 trebles @ 2.50

50 inzet, 220 euro te winnen

Geplaatst

De resultaten zijn inderdaad wat teleurstellend, en ook het verschil met de app en deze pool loopt wat scheef. Ik zal woensdag de nieuwe aandelenkoers publiceren en dan de gewenste uitstappers uitbetalen. Dan moeten we maar even bekijken of de pool nog houdbaar is :)

Geplaatst
De resultaten zijn inderdaad wat teleurstellend, en ook het verschil met de app en deze pool loopt wat scheef. Ik zal woensdag de nieuwe aandelenkoers publiceren en dan de gewenste uitstappers uitbetalen. Dan moeten we maar even bekijken of de pool nog houdbaar is :)

Ik vind niet dat je dit aan de resultaten moet afrekenen, want ik heb niet eens het idee dat we er zelfs dichtbij zitten. Ik heb het gevoel alsof we een wedstrijd aan het spelen zijn waarbij we bijna elke wedstrijd dik verliezen en we er niks aan veranderen en met dezelfde opstelling en tactiek de volgende wedstrijd ingaan ;)

Wat betreft de app geeft het juist alleen maar iets positiefs. Het geeft een samenspel gevoel en men leert gewoon van elkaar. Wat betreft deze poule is er gewoon gekozen voor een bepaalde richting, en deze werkt (blijkbaar) niet. Dan kun je kiezen het dood te laten bloeden of een injectie te geven en eventueel kiezen voor een andere tactiek/speelsysteem.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen dit zien. Laten we hier gewoon open en eerlijk over zijn.

Geplaatst

Ik denk dat we eerder pech hebben dan dat de tactiek fout is want volgens mij is de tactiek hetzelfde zoals bijna elk individu die meespeelt ook individueel speelt.

Wel is het goed om te evalueren over de speelstijl en de overgebleven spelers bekijken wat men wil. Ik zit er voor ruim 30% in na het uitstappen van @dopey en vind dat ook niet wenselijk voor mezelf.

Dus ik wil even kijken wat de anderen wensen :)

Discussieren over de wedstrijden kan ook altijd hier zonder dat er een pool is uiteraard

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.