Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het zou jammer zijn als het stopt inderdaad.

Mijn mening is duidelijk dat comminucatie van een deel via een app en forum naast elkaar niet horen. Er moet 1 informatie voorziening zijn voor iedereen. En aangezien het idee ook was om weddenschappen open voor andere bezoeker van de website te laten zien zien vind ik een app afvallen maar dat is een keuze die je maakt.

Daarnaast mis ik duidelijkheid met inzetten ik denk dat er een duidelijke bankroll management moet zijn juist met een grote groep. Hoeveel procent zetten we maximaal per week in en hoeveel maximaal per weddenschap en ons daar dan ook aan houden hoe mooi een weddenschap eventueel ook lijkt.

Duidelijkheid over wanneer weddenschappen bekend moeten zijn bv 2x per week kan je weddenschappen indienen waar bij voorbeeld iedereen ja op zegt of we wat kunnen aanpassen of combineren.

Tactiek over gespeelde weddenschappen met een groep is moeilijk maar daarom heeft iedereen de kans om te zeggen wat je van een bepaalde weddenschap vind of je het er mee eens bet of er nog wat aan gesleuteld moet worden. En inderdaad je kunt bv ook van elkaar leren.

Ik denk dat het over het algemeen gewoon wat te onduidelijk is nu.

Gaan we door dan moet er in mijn ogen een goede vaste beschreven bankroll management komen en duidelijke afspraken over wanneer dienen we weddenschappen in en plaatsen we ze na akoord van een X aantal deelnemers.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik wil dan wel een start voorstel doen hoe ik denk dat het er ongeveer uit zou moeten zien.

Graag zie ik een discussie om goede richtlijnen te maken en de Pool een goede doorstart te laten maken.

Wekelijks wordt op Zondag avond of maandag middag de bankroll bekend gemaakt.

Wekelijks wordt dan maximaal 12.5% ingezet van de bankroll die op maandag bekend is..

Op een weddenschap zal nooit meer dan 4% in worden gezet.

Losse weddenschap maximaal 4%

Combi weddenschappen:

odds minder dan 2,5 Maximaal 4%

odds tussen 2,5 en 3,5 Maximaal 3%

Odds tussen 3,5 en 6 maximaal 2%

odds tussen 8 en 10 Maximaal 1,5%

odds hoger dan 10 nooit meer dan 1%

Betekend niet dat bij elke weddenschap steeds het maximale ingezet wordt dit doen we in samenspraak.

Maar er wordt in ieder geval nooit meer dan het maximale aangegeven % ingezet van de bankroll waarmee we de week begonnen op maandag ochtend.

Weddenschappen voor maandag tot Vrijdag middag op zondag of maandag voor 17:00 uur doorgeven deze worden op Maandag avond geplaatst als we het er met de groep mee eens zijn.

Weddenschappen voor het weekend doorgeven op woensdag of donderdag deze worden op vrijdag geplaatst.

Weddenschappen worden geplaatst als de helft van de aandeelhouders het er mee eens zijn.

Weddenschappen alleen aanbieden via het forum op de aangewezen dagen.

Verwacht wordt van de aandeelhouders dat ze op Maandag en op donderdag avond/ laten weten met welke weddenschappen ze het eens zijn of wat er in hun ogen aangepast moet worden.

Van de aandeelhouders wordt een actieve rol verwacht in de discusie rond welke weddenschappen te plaatsen en hoeveel % er in gezet wordt.

Alle communicatie rond weddenschap tips, discussie over de weddenschappen en het inzetten gebeurt via het forum.

In of uitstappen kan steeds op Maandag zodra de bankroll bekend word. Je geeft dit minimaal 2 dagen van te voren aan als je in of uit wilt stappen.

Geplaatst

Goede aftrap RBC

- wellicht is een max % BR op een bepaalde odds een goed plan, het percentage moeten we dan wel even overleggen vooraf.

- een maximum percentage instellen per week vind ik wel onzin, Als er meerdere goeie weddenschappen in een bepaalde week zijn moet je je hierin niet beperken. Wel per bet maar niet per tijdsperiode.

Wat bedoel je met in of uitstappen kan steeds op maandag?

Geplaatst

Het is inderdaad een aftrap Rotvis over alles is te discuzieren.

Bij een goede bankroll management ben ik van mening dat je ook maar een bepaald deel van je bankroll per week inzet. Maar in zo groep is dat misschien overbodig of waarschijnlijk 12,5% veel te laag. Maar aangezien er meerdere mensen met een weddenschap moeten instemmen is dat misschien inderdaad overbodig.

Ik zou inderdaad bij verschillende weddenschap een maximaal aan % inzetten. Over hoe hoog het moet zijn daar ben ik benieuwd naar wat de rest daarvan vind.

Met in of uitstappen bedoel ik met uit de pool stappen of juist mee willen gaan doen. Aangezien de bankroll iedere maandag bekend wordt is dat een goed moment ervoor.

Geplaatst

Ik heb besloten om maar door te spelen, die paar tientjes maakt nu toch weinig uit. Bovendien was het niet mijn bedoeling om dit als negatief aan te slingeren. Er zijn nu zelfs discussies via de app gaande of de appgroep wel blijft bestaan bv, moet niet gekke worden haha.

Ik hoop in ieder geval dat men nu wat meer inziet dat we er serieus mee om moeten gaan. Geld uitgeven doen de vrouwen, wij moeten zorgen dat er geld verdient wordt. De punten die Crazyboy opnoemt zijn al eens eerder genoemd, maar goed dat ze nogmaals onder de aandacht gebracht worden. Bankroll management, geen overhaastige (last minute) beslissingen en laten we iig afstemmen dat er bv 4 of 5 vd 8 deelnemers akkoord moeten geven bij het plaatsen van een bet. We weten nu al bv welke wedstrijden er komend weekend gespeeld gaan worden...

Daarbij mag van mij wat meer op hogere winsten gespeeld worden. Ik ben zeker een voorstander van een paar bets per spelweek met een inleg van een paar euro waar je paar honderd mee zou kunnen winnen. Verdiep je ook in de statistieken, wat zijn de resultaten van de club thuis of uit, welke spelers zijn er niet bij, team uit vorm etc.Ik heb zelf namelijk al vaker aangekaart dat thuis en uit spelen een groot verschil is. Goed voorbeeld is afgelopen week met Ajax, Feyenoord en NEC die allen als favoriet gezien werden bij bokkies en alle drie de boot in gaan. Laten we ons meer richten op thuisspelende clubs bv, en laat je niet beïnvloeden door de hoge odds.

Mijn weekend bets voorspelling Eredivisie:

AZ - Utrecht 3 @3,70

PSV - Zwolle 3 @6,70 hoge odds, de moeite waard.

Heracles - Groningen 1 @2,00

Excelsior - Cambuur 1 @1,80

NEC - Feyenoord 3 @3,85

Ajax - Graafschap handicap -3 Ajax @2,95

Geplaatst

Om het bezwaar van @geldwolf op te vangen moet het bedrag dat wordt ingezet per bet vastgelegd zijn in een percentage. Dus als we een bankroll van 1k of 10k moet geen verschil maken in de bet. Dit moest een vast percentage per quote zijn.

Hierdoor is de invloed van bijkopen en verkopen van aandelen niet relevant.

Indien dit namelijk niet gebeurt is het inderdaad zo dat je een steeds kleiner gedeelte van de taart krijgt en dus ook minder kan verdienen.

Geplaatst

volgens mij heb je

Ik wil dan wel een start voorstel doen hoe ik denk dat het er ongeveer uit zou moeten zien.

Graag zie ik een discussie om goede richtlijnen te maken en de Pool een goede doorstart te laten maken.

Wekelijks wordt op Zondag avond of maandag middag de bankroll bekend gemaakt.

Ben zelf van mening dat de roll gewoon bij elk geplaatste bet geplaatst dient te worden, kleine moeite lijkt mij. Dan heb je daar gewoon een goede overzicht van, bet, roll en % ingezet van de roll.

Wekelijks wordt dan maximaal 12.5% ingezet van de bankroll die op maandag bekend is..

Dit moet je niet willen, een max hanteren voor wekelijkse inleg. Bij betting moet je inleggen op de daarbij goed gevonden tips, dat kunnen er 1 per week zijn, maar misschien ook 6. Bij het hanteren van een max inleg zou je de poule zelf te kort kunnen doen. Ik zet bv zelf ook wel eens geen bet op vrijdag omdat ik gewoon niks goed vind en de week erna kan ik er wel 10 vinden. Ik denk dat je een max alleen moet gebruiken van het plaatsen van één bet.

Op een weddenschap zal nooit meer dan 4% in worden gezet.

4% per bet kan ik het wel mee vinden.

Losse weddenschap maximaal 4%

Combi weddenschappen:

odds minder dan 2,5 Maximaal 4%

odds tussen 2,5 en 3,5 Maximaal 3%

Odds tussen 3,5 en 6 maximaal 2%

odds tussen 8 en 10 Maximaal 1,5%

odds hoger dan 10 nooit meer dan 1%

Betekend niet dat bij elke weddenschap steeds het maximale ingezet wordt dit doen we in samenspraak.

Tsja, wat is samenspraak. Laten we eerst beginnen wie en hoeveel aandelen iemand heeft. Eigenlijk ben ik zelfs van mening dat iemand die meer aandelen heeft dan een ander er meer inspraak overheeft, hij heeft er tenslotte veel meer geld inzitten. En wanneer is er sprake van tot een akkoord?, is dat bij 50% of 75% van goedkeuring van de deelnemers.

Maar er wordt in ieder geval nooit meer dan het maximale aangegeven % ingezet van de bankroll waarmee we de week begonnen op maandag ochtend.

Weddenschappen voor maandag tot Vrijdag middag op zondag of maandag voor 17:00 uur doorgeven deze worden op Maandag avond geplaatst als we het er met de groep mee eens zijn.

Weddenschappen voor het weekend doorgeven op woensdag of donderdag deze worden op vrijdag geplaatst.

Dit gaat alleen maar verwarring opleveren. Je gaat hierdoor problemen creëren bij deelnemers die verplicht worden gesteld om op een bepaalde dag tips te mogen plaatsen. Ik vind dat je dit gewoon geheel aan de deelnemers zelf moet laten. De één heeft namelijk alleen tijd op di/woe en de ander zou bv alleen in het weekend kunnen. Ik vind dat je dit dus gewoon open moet laten. Maar dat je wél een regel moet maken dat men een moment kiest dat men de tips verzamelt en analyseert welke we willen plaatsen.

Weddenschappen worden geplaatst als de helft van de aandeelhouders het er mee eens zijn.

Weddenschappen alleen aanbieden via het forum op de aangewezen dagen.

zie vorige reactie.

Verwacht wordt van de aandeelhouders dat ze op Maandag en op donderdag avond/ laten weten met welke weddenschappen ze het eens zijn of wat er in hun ogen aangepast moet worden.

Van de aandeelhouders wordt een actieve rol verwacht in de discusie rond welke weddenschappen te plaatsen en hoeveel % er in gezet wordt.

Alle communicatie rond weddenschap tips, discussie over de weddenschappen en het inzetten gebeurt via het forum.

Ook niet mee eens, betekent dus dat ik met een andere aandeelhouder buiten het forum om niet mee mag overleggen ;) De app is gewoon een verlengstuk van deze poule. Volgens mij zit 80% of 90% hierin. Daarnaast zitten er nog 15 andere sportbetters in de app waarmee we juist op die bepaalde tips komen. Ik denk dat 75% van de uiteindelijke geplaatste poulebets hieruit uit voort zijn gekomen. We moeten juist samenwerken, niet tegenwerken.

Als men er zelf kiest om niet bij de app erbij te zitten is dat zijn eigen verlies vind ik. Het is nu eenmaal makkelijker om even snel via de app iets te bekijken en of reageren dan via internet op je mobiel of achter je pc/laptop. Wél vind ik dat de tips en bets via topic moeten lopen.

In of uitstappen kan steeds op Maandag zodra de bankroll bekend word. Je geeft dit minimaal 2 dagen van te voren aan als je in of uit wilt stappen.

In/uitstappen moet gewoon elk moment kunnen zijn, alleen bepaling van uitbetaling moet je aan de financiële beheerder overlaten. Het moet namelijk ook niet zijn dat hij er veel tijd voor kwijt zal zijn.Dus die 2 dagen van te voren aan moeten geven ben ik het ook niet mee eens. Gewoon vrij houden. en de beheerder een uitbetaal punt laten bepalen. Als hij dit bv om de 2 weken op maandagavond wilt doen, dan moet iedereen gewoon tot maandagavond dit kunnen doorgeven, uiteraard rekening houden met een tijdstip.

Top, eindelijk iemand die uitgebreid reageert. Ik heb gereageerd in vetgedrukt hierboven.

Geplaatst

Ik zal morgen even reageren Dopey heb nu wat te weinig tijd.

Maar heb wel al een tip voor morgen knvb beker

Achiles 29 _ Fc Utrecht handicap 1-0 Winnaar Utrecht @1,72

Kozakken Boys - Az Alkmaar handicap 1-0 Winnaar AZ @ 2,04

Combi @3,51

Ik zou er iets van 2 of 3% op inzetten.

Heracles Almelo - PSV zeg ik Heracles. @5,00

Zou hier 1 of maximaal 2% op inzetten. Eventueel zou je het kunnen vervangen op draw no bet @3,80

Geplaatst

Ik zal je nu al vertellen RBC, je picks voor Utrecht en AZ gaan er niet doorkomen :) Ik ben iig niet enthousiast over risk/reward uitwedstrijden. Zeker niet in combi, gedoemd om te mislukken imo.

Betje op heracles kan ik me wel in vinden. Die zullen tot het gaatje gaan voor bekersucces.

Geplaatst

draw no bet @3,80 Heracles - PSV vind ik ook wel een leuke.

Utrecht en AZ heb ik twijfels, en zou ik niet doen. Heb de vorige AZ bekerwedstrijd gezien, was echt baggerslecht. Ik zal AZ dus niet meer zo snel nemen voor een bekerwedstrijd tegen een kleinere cluppie. Misschien ontbreekt de motivatie ofzo.

Geplaatst

Ik kan persoonlijk ook wel leven met winst Heracles. Die gaan vol voor de beker. PSV zal het weinig uitmaken, die gaan voor kampioenschap en Champions League. Zo'n bekerpotje zullen ze niet vol gas gaan denk ik. Wat betreft Utrecht en AZ ben ik het eens met de rest. Zie Utrecht wel winnen, maar AZ krijgt het nog heel moeilijk denk ik. Die spelen nogal matig de laatste tijd.

Geplaatst

In de whatsapp groep zijn een aantal weddenschapjes (pooltjes) gedaan waarbij @wouterm deze heeft gewonnen en totaal 40 euro van andere spelers kreeg. @wouterm heeft besloten dit te storten in deze sportsbetting pot en er een bet mee te doen.

Deze is zojuist geplaatst

Heracles-Psv 1x

Juventus-Torina 1

Real Sociedad-Las Palmas 1

Hull-Reading 1

Totale quote van 10.53 en hier is 40 euro op ingezet!

Winst is dus voor de pool. Dank @wouterm

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.