Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
6 uur geleden zei Rudi:

^^ voor de Barn Festival spins stond voor mij nog ingeregeld dat de storting min. EUR 30 moest zijn in plaats van EUR 20.
Maakt voor mij niet uit, maar matcht niet helemaal met de communicatie in de promotie  @BetCity Helpdesk

Scherp, excuses voor het ongemak!

6 uur geleden zei TV78:

Had dit al in de chat nagevraagd. Is een foutje bij Betcity en passen ze aan. 

Bedankt voor het melden!

Geplaatst
5 uur geleden zei Heem:

Volgens mij is de free spins geen nieuwe actie, maar nog de oude van anderhalve week geleden? 

In de email is aangegeven dat dit elke week zou gebeuren. Op dit moment zich ik echter dat er alleen bonus kan worden aangevinkt voor een 5 euro free bet. Is deze alsnog met de extra spins?

Geplaatst (bewerkt)
44 minuten geleden zei Arthur:

In de email is aangegeven dat dit elke week zou gebeuren. Op dit moment zich ik echter dat er alleen bonus kan worden aangevinkt voor een 5 euro free bet. Is deze alsnog met de extra spins?

Ja free spins staan ook klaar , maar bij iets van 3 slots. Moet je even kijken bij de voorwaarden staat er bij ! 

Even opgezocht voor je:

• De Free Spins hebben een waarde van €0,10 per stuk en zijn enkel te gebruiken op het spel: Tic Tac Take.
bewerkt door Low-roller
Geplaatst (bewerkt)

Niet normaal de hoeveel aan freebets die er nu te verdienen/krijgen te zijn als je op alle aanbieders kunt spelen. Niet alle acties zijn even goed, maar er is toch makkelijk voor iedereen tussen de €50-100 aan freebets te pakken deze week.

bewerkt door FreebetFreddie
Geplaatst
15 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Niet normaal de hoeveel aan freebets die er nu te verdienen/krijgen te zijn als je op alle aanbieders kunt spelen. Niet alle acties zijn even goed, maar er is toch makkelijk voor iedereen tussen de €50-100 aan freebets te pakken deze week.

Het is nou echt klanten binden omdat het binnenkort met de reclames afgelopen is. En dan blijven de grote partijen over op de lange termijn en is het feest voorbij😆

Geplaatst
8 hours ago, Rudi said:

image.png.6fde91065ba85a9602f12feccd199799.png

image.png.d11d293bef4bb975ca052dfcf3d9ea5a.png

image.png.22a4a97ecab92b368416b2d6bb7157b4.png

Best een leuke actie. Wel even opletten: sportweddenschappen tellen op dag van afronding, niet op de "inzet"-dag.

In de kleine lettertjes staat nog wel dat je maar 1x de dagprijs kunt winnen. Dat is wel naar, want je weet pas een paar dagen later of je gewonnen hebt of niet.

Geplaatst

dus TOTO heeft een promotie dat je een mannetje in beeld krijgt en staat "klik mij aan" of

"klik aan" heb dit nu 2 keer gezien en elke keer als ik erop druk doet het niks en is opeens weg, vraag me af als meer mensen zijn die dit hebben gehad?

Heb TOTO een email gestuurd dus hoop dat ze wat info kunnen geven..

Geplaatst
9 minuten geleden zei Likelucky007:

dus Toto heeft een promotie dat je een mannetje in beeld krijgt en staat "klik mij aan" of

"klik aan" heb dit nu 2 keer gezien en elke keer als ik erop druk doet het niks en is opeens weg, vraag me af als meer mensen zijn die dit hebben gehad?

Heb Toto een email gestuurd dus hoop dat ze wat info kunnen geven..

Klopt ik klikte m aan en was n miljoen... dus wees er snel bij.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.