Spring naar bijdragen

april acties


Rudi

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Heem said:

PAS OP:

Deze voorwaarden zijn voor de tweede maal gewijzigd! 

Eerst mocht je tot 50 euro ongeacht welke dagen --> toen is het gewijzigd naar 1x per dag tot maximaal 50 euro. 

Nieuwste wijziging is: nog maar 10 euro maximaal. 

image.png.aa53c86cac608f94c0e3edeb96886d84.png

Dit is echt heel erg kwalijk, de regels veranderen tijdens het spel.

Als je een grote fout maakt, kan ik me voorstellen dat je de voorwaarden verandert. Maar in alle overige gevallen laat je de promotie gewoon doorlopen met de oorspronkelijke voorwaarden.

Ik heb alleen op dag 1 een free bet gehad (moest ik al voor klagen bij de klantenservice) en op zowel dag 2 als dag 3 niets meer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Carta1991:

Dit is echt heel erg kwalijk, de regels veranderen tijdens het spel.

Als je een grote fout maakt, kan ik me voorstellen dat je de voorwaarden verandert. Maar in alle overige gevallen laat je de promotie gewoon doorlopen met de oorspronkelijke voorwaarden.

Ik heb alleen op dag 1 een free bet gehad (moest ik al voor klagen bij de klantenservice) en op zowel dag 2 als dag 3 niets meer gehad.

Klopt ik precies hetzelfde verhaal.  Eerste dag freebet moeten navragen was heel verhaal en voorderest niks meer gekregen maar daar ga ik nog achteraan moet nog 4 x €10 freebet krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.